Interieurtopic

Hele mooie kleuren!

Ik ben op zoek naar inspiratie voor deco voor in de vensterbank. Ik heb nog nooit vensterbanken gehad, en met 2 honden en een 1-jarige is ook niet alles veilig… Ik heb nu een aantal planten staan, maar ik zoek er nog iets bij wat geen plant is.
Kleuren in huis zijn okergeel, botanisch groen en veel hout. Iemand ideeën?

1 like

https://www.beslist.nl/huis_tuin/d0032822152/Palmbladeren_decoratie_theelichten.html?productIdentifier=00000000708702425992966926448

Zo iets?

Hee ja, die vind ik al leuk ja, dankjewel!

1 like

Wij hebben in de vensterbank plantjes, waxinelichthouders, keramieken en bronze beeldje en een kattenmandje. Onze kat houdt ervan om een mandje hoog te hebben i.p.v. op de grond maar weet niet of jullie een kat hebben :sweat_smile:

Oh, dit klinkt als iets wat ik ook had moeten doen, want ik heb allemaal vlekjes op m’n donkergroene muur, waarvan ik niet weet hoe ik ze eraf krijg…

Als ik Google kan ik alleen maar vloer coating vinden, wat heb jij gebruikt?

Het behang zit er inmiddels ook op :blush:

49 likes

Heeeeel tof!!

1 like

Wat tof zeg! Echt heel mooi.

1 like

Wat gaaf! Ben benieuwd naar het volledige eindresultaat :star_struck:

1 like

Zal als alles klaar is ook wel weer een foto delen :grinning:

1 like

Haha nee wel 2 labradors die er heel graag op willen liggen. Maar om nou een hondenkussen er op te leggen :wink:

Inmiddels 2 leuke kandelaars erbij, langzaam wordt het wat!

1 like

Ah johhh kan best

3 likes

Hahaha ik zocht de foto dat ze er met zn tweeën op stonden naast een omgegooide plant, maar die heb ik helaas verwijderd.

1 like

Ik zie het zo voor me :sweat_smile:

Zou dit misschien nog iets zijn? Je kan hem vullen met mooie stenen of schelpen van een vakantie oid

Hoera, we hebben een huis gekocht! Het klussen kan beginnen. Het huis is best oke, het gaat vooral over schilderen, een nieuwe vloer leggen,… Geen ‘ingrijpende’ verbouwingen.

Ik weet alleen niet goed wat te doen met de keuken… Ik hou van een scandinavisch, modern interieur. Niet heel strak en kil maar wel veel wit en lichte kleuren. De keuken is heel recent geplaatst en ziet er echt wel goed uit maar past niet echt bij de rest van de stijl die we willen. Maar om nu een nieuwe keuken te plaatsen vinden we zonde van het geld en we moeten ook wat op ons budget letten. Ik zet een foto in spoiler, wie tips heeft wat we kunnen doen (muren schilderen of…), ze zijn heel erg welkom!

Gefeliciteerd :)!

Misschien kan je er nieuwe deurtjes in doen, of de deurtjes schilderen?

4 likes

Je kunt ook de bovenkastjes weghalen als dat kan en eventueel vervangen door een strakke wandplank.

Gefeliciteerd! Misschien de deurtjes schilderen? Ik denk dat je op Pinterest veel voorbeelden kunt vinden. En misschien van die leren greepjes als handvat?
En ik denkt dat het al veel scheelt als je de gordijntjes wegdoet!

Misschien kun je uitvinden welk merk de keuken is en hoe duur vervangende deurtjes zijn, maar vaak is dat bijna het duurste van de keuken. Je kan de deurtjes misschien ook laten wrappen met folie, of laten overspuiten.
Als je die tussendeur en alle panelen rondom de keuken (die koof, die panelen tussen het plafond en de bovenkasten, misschien de plinten) wit maakt, je die schrootjes van het plafond trekt en die gordijntjes weghaalt heb je ook al een heel ander gezicht en kan dat lichte hout ook goed bij een Scandinavische stijl passen. Je kunt ook kijken of die bovenpanelen weg kunnen, dat maakt het misschien ruimtelijker? Maar dan zit je met die koof die dan ineens random in de ruimte hangt.

1 like

Nieuwe deurtjes of spuiten, evt andere greepjes
Die gordijnen er meteen af en ik zou ook de schrootjes van t plafond eraf halen, al moet je dan mss laten stucen ook… laat je de deuren schilderen?