Interieurtopic

Dank voor al jullie ervaringen! Ik denk dat ik uiteindelijk toch voor lichtblauw ga, maar dat kan morgen ook weer anders zijn. Gelukkig heb ik nog even

Wat hebben jullie als raambekleding in de keuken? Na 4 jaar is mijn rolgordijn alles behalve wit meer.
Ik wil eigenlijk iets wat schoon te maken is.

Ik had zo’n plisse-gordijn, maar dat was superranzig geworden. Ik heb nu zwarte aluminium luxaflex, nog geen idee hoe dat zich houdt, maar het kan in ieder geval onder de douche :stuck_out_tongue:

2 likes

Willen jullie helpen met een mooi kleed? Ben zelf geneigd om weer een wit kleed uit te zoeken(wil minder hoogpolig), maar ik wil ook graag eens wat gedurfder. Ik vind de boho kleden die je nu ziet niet zo mooi. Dit is de situatie nu:

Any thoughts?

1 like

Hahah echt he. Volgens mij is er eigenlijk niets voor. Maar heb het echt nodig :sweat_smile:

Ik heb jullie hulp nodig! Wij zijn verliefd zo’n type bank.

Samenvatting

Alleen deze is dus van Made, die showroom zit geloof ik alleen in Amsterdam. Dat is voor ons, alleen voor een bank, echt te ver. Hebben jullie tips waar we zoiets kunnen vinden? Lijkt heel simpel, maar tot nu toe weinig succes…

We vinden de dunne zwarte pootjes en de minimalistische vorm vooral echt heel stijlvol.

Ik weet niet of deze winkel dichter is dan de showroom van Made, maar dit vond ik gelijkenissen hebben met je foto




Ik zou voor een kleed gaan wat een stuk lichter is dan die je nu hebt, gebroken wit ofzo. Ik denk dat dat wat frisser staat bij de lichtbruine tinten van de vloer, bank en de wereldkaart.

(Of nouja, ik zou persoonlijk (als het mijn huis was) voor iets boho-roodachtigs gaan, maar je zegt al dat je daar niet zo van houdt!)

Heel mooi ja! Alleen ook niet echt in de buurt helaas. Maar idd wel goede stijl!

1 like

https://www.in-house.nl/hoekbank-sandy-10224648

Deze misschien?

https://loods5.nl/product/7126/vloerkleed-blocchi/18289

https://loods5.nl/product/5680/vloerkleed-sten-115/14338

Zoiets?

Let goed op de kwaliteit van het metaal.
Onze buren hadden ook zo’n bank, binnen 2 maanden waren de pootjes helemaal verbogen, viel bij hen niet onder garantie

1 like

Misschien bij Sofa Company?

Ons bod is geaccepteerd dus alhoewel het nog niet helemaal rond is (hypotheek en verkoop eigen huis etc) ben ik natuurlijk al helemaal bezig met inrichten haha! Tis wel een moeilijk huis met gekke muren en hoekjes dus lastig indelen. Mocht iemand zich geroepen voelen om mij te adviseren, alles is welkom🤩 tis een oud huis (binnenstad) met drie hele mooie ramen met glas in lood. Tis op de verdieping, beneden komt de woonkeuken. Dat blok rechts is een schouw waar een hout/palletkachel voor komt. Er hoeft dus geen eettafel in maar misschien wel een bureau? Iemand ideeen hoe in te richten?

Plattegrond


De lengte is 8.18 en het langste stuk links is 4.88

5 likes

Help! We zijn op zoek naar een nieuw kleed, 160 x 230 cm en max 150-200 euro. Mijn vriend wilt geen wit kleed (irritant want dat vind ik juist mooi). Wel vinden we volgens mij beiden boho kleden mooi!

Bedankt @Violoncello en @anon42392789! Ik neig zelf ook naar een wit kleed, vindt het Witte kleed dat gepost werd ook erg mooi. Ga ze eens in real life bekijken denk ik :grin:

1 like

Wij hebben een beste lange wand in onze woonkamer. Nu vind ik het nog wat kaal dus wil ik graag twee mooie posters/schilderijen hangen. Waar zou ik die het beste kunnen hangen?

Afbeeldingen zijn weg ivm privacy, bedankt voor jullie stemmen!

  • Boven de kooi
  • Boven het tv meubel
  • Boven de piano
  • Boven de kast
  • Boven de tafel
  • anders

0 stemmers

Ik zou het boven de tv of piano doen. Als je het bij de tv doet is het denk ik wel mooi halverwege de muur? Dat breekt het wel mooi op denk ik.

1 like

Goeie! De piano staat precies op de helft (is niet heel goed te zien op de foto’s) dus daar zouden ze de muur het meeste opbreken denk ik! Thanks!:blush:

1 like

Hoeveel hebben jullie betaald voor de bank? Wij willen een vrij grote en zijn ons nu een beetje aan het oriënteren. Aangezien ons (nieuwbouw)huis al bakken met geld kost, zijn we snel geneigd te zeggen dat dat er ook nog wel bij kan, maar we moeten nu wel een beetje op gaan letten.