Interieurtopic

Ik heb dus een hekel aan bloemen maar ik hou wel van kleur op tafel dus ik heb een hele kudde bromelia’s neergekwakt. Lekker met tegenlicht vastgelegd:

@lovewarrior heb jij misschien het adres voor
mij van de winkel in Emmen waar jij jouw kunstboeket hebt gekocht?

Ja zeker, het bedrijf heet Idumm! Ze is niet altijd open, je kunt haar het beste even een berichtje doen via instagram oid.

Edit: ik zie ook dat ze nu een webshop heeft!

Jeej, eindelijk besloten. Nieuw vloerkleed en salontafel besteld:

416357

Ik heb nog een kamer over die ik wil gaan gebruiken als hobby/thuiswerk/computer kamer. Het is niet een hele grote kamer (7,14m²) maar groot genoeg om er iets leuks mee te doen.

Ik wil sowieso 1 muur retro geel hebben. Welke kleuren kan ik hier mooi mee combineren?

Ik vind groentinten hier zelf altijd heel mooi bij, maar ook grijstinten (vooral licht) en diepblauwe tinten combineren mooi.

Wat voorbeelden:

image

Ik heb deze kleur ook in huis, en heb het met deze kleuren + goud gecombineerd

Dankje! Hier kan ik wel wat mee :grinning:

Ik heb ook een gelijkaardige kleur (misschien iets meer mosterd / oranje) en ik vind het groen van mijn planten er heel mooi bij staan. En daarnaast roze!
Een beetje dit kleurenpalet

edit: ik ben me ervan bewust dat veel mensen dit misschien too much vinden, maar ik hou wel van een kleurrijk interieur!

Vloerkleed ligt! Wat vinden jullie? Niet te geel? De stof is wel echt heel mooi! En heb er een fles goede vlekverwijderaar bij :yum:

Ik vind het mooi! Combineert ook mooi met je spiegel en kussen!

Ik vind het een leuk kleed, maar wel een beetje geel in combinatie met je vloer inderdaad! Hij lijkt ook wat klein?

Hmm, ik vind em wat aan de kleine kant en hij doet qua kleur niet zoveel voor de ruimte. Het lijkt nu eerder of het kleed zelf een beetje vergeeld is door de zon maar misschien komt het door de camera.

Ik ben geen fan, vind wat je eerst had een stuk mooier! Deze kleur vind ik er niet bij passen en vind hem er ook verkleurd uit zien.

Ik voel hem ook niet zo… Inderdaad precies wat aangegeven: ietwat klein en een beetje te geel wel. Wat je had vond ik wel echt wat toevoegen, deze niet.

Weet je nog waar je eerste voorbeeld vandaan komt?

Was een plaatje van Pinterest.
Zie dat het een (oude) Instagrampost is:

Ik vond ook je vorige kleed mooier, die deed inderdaad meer voor de ruimte. Het oogde heel luxe en nu ineens niet meer. :see_no_evil:

Oke kleed gaat terug haha! Nog andere tips voor laagpolige vloerkleden? Degene die ik had was hoogpolig en daar waren we toch niet zo’n fan van

Ik zou gaan voor een groot kleed en dan met een beetje kleur. Omdat de rest van je interieur heel basic is qua kleuren, past er heel veel bij.