Haha nee wel 2 labradors die er heel graag op willen liggen. Maar om nou een hondenkussen er op te leggen
Inmiddels 2 leuke kandelaars erbij, langzaam wordt het wat!
Haha nee wel 2 labradors die er heel graag op willen liggen. Maar om nou een hondenkussen er op te leggen
Inmiddels 2 leuke kandelaars erbij, langzaam wordt het wat!
Hahaha ik zocht de foto dat ze er met zn tweeën op stonden naast een omgegooide plant, maar die heb ik helaas verwijderd.
Ik zie het zo voor me
Zou dit misschien nog iets zijn? Je kan hem vullen met mooie stenen of schelpen van een vakantie oid
Hoera, we hebben een huis gekocht! Het klussen kan beginnen. Het huis is best oke, het gaat vooral over schilderen, een nieuwe vloer leggen,… Geen ‘ingrijpende’ verbouwingen.
Ik weet alleen niet goed wat te doen met de keuken… Ik hou van een scandinavisch, modern interieur. Niet heel strak en kil maar wel veel wit en lichte kleuren. De keuken is heel recent geplaatst en ziet er echt wel goed uit maar past niet echt bij de rest van de stijl die we willen. Maar om nu een nieuwe keuken te plaatsen vinden we zonde van het geld en we moeten ook wat op ons budget letten. Ik zet een foto in spoiler, wie tips heeft wat we kunnen doen (muren schilderen of…), ze zijn heel erg welkom!
Gefeliciteerd :)!
Misschien kan je er nieuwe deurtjes in doen, of de deurtjes schilderen?
Je kunt ook de bovenkastjes weghalen als dat kan en eventueel vervangen door een strakke wandplank.
Gefeliciteerd! Misschien de deurtjes schilderen? Ik denk dat je op Pinterest veel voorbeelden kunt vinden. En misschien van die leren greepjes als handvat?
En ik denkt dat het al veel scheelt als je de gordijntjes wegdoet!
Misschien kun je uitvinden welk merk de keuken is en hoe duur vervangende deurtjes zijn, maar vaak is dat bijna het duurste van de keuken. Je kan de deurtjes misschien ook laten wrappen met folie, of laten overspuiten.
Als je die tussendeur en alle panelen rondom de keuken (die koof, die panelen tussen het plafond en de bovenkasten, misschien de plinten) wit maakt, je die schrootjes van het plafond trekt en die gordijntjes weghaalt heb je ook al een heel ander gezicht en kan dat lichte hout ook goed bij een Scandinavische stijl passen. Je kunt ook kijken of die bovenpanelen weg kunnen, dat maakt het misschien ruimtelijker? Maar dan zit je met die koof die dan ineens random in de ruimte hangt.
Nieuwe deurtjes of spuiten, evt andere greepjes
Die gordijnen er meteen af en ik zou ook de schrootjes van t plafond eraf halen, al moet je dan mss laten stucen ook… laat je de deuren schilderen?
Bedankt voor alle tips alvast! Ik ga eens bekijken wat de kostprijs is van de deurtjes laten schilderen of nieuwe deurtjes. Nieuwe greepjes is ook wel een goed idee en kost niet zoveel!
De grote deur wordt ook geschilderd ja in het wit waarschijnlijk
Hmm aangezien je van een Scandinavische/moderne keuken houdt zou ik de deurtjes opschuren en een witte of lichte kleur geven. Het keukenblad zou je misschien wel kunnen vervangen aangezien dit best donker is. Verder zou ik die gordijntjes weghalen en open laten of mooie witte lamellen kopen. Ook zou je houten accessoires en planten kunnen toevoegen.
Ik hou van dezelfde stijl, dus ben heel benieuwd! Zelf vind ik het altijd heel leuk om inspiratie te halen uit Pinterest!
Bedankt voor de tips! Pinterest is zeker en vast een bron van inspiratie en voor de eetkamer, badkamer en slaapkamers ideaal omdat we daar vanaf nul beginnen. Maar bij de keuken had ik echt even geen idee waar ik moest beginnen
Wow ik heb dit ook met mn bordeauxrode muur. Hij is prachtig (vind ik), maar wordt gek van de vlekken volgende week even nr de bouwmarkt! Thanks
Ja ik vind ze ook niet heel erg lelijk hoor! Maar ben vooral bang dat het niet samen met de rest van het interieur gaat gaan… Maar goed, dat zien we nog wel! Vind het ook zonde om deze keuken af te breken want ze is echt nog wel goed in orde.
Ik zal zeker en vast nog wat voor en na foto’s komen posten maar we moeten nog wachten op de sleutel voor we erin kunnen beginnen! Nu vooral veel inspiratie zoeken!
Ik ben de tuin aan het aanpakken en wil graag een prikkabel. Weet iemand waar je die een beetje goedkoop krijgt? Zo duur als ik google…
Ik moest googelen om erachter te komen wat je bedoelde haha. Bij Ikea heb je solvinden buitenlampjes.
Mn vriend houdt heel erg van koken (is zn beroep) dus we zitten eraan te denken een boretti fornuis te kopen (tweedehands). Kun je daaromheen een ikea keuken (op maat) laten maken??