Interieurtopic

Ik denk dat dat hoogpolige juist wel goed werkte omdat de rest van je inrichting best wel strak en kil is, een hoogpolig kleed voegt dan wat structuur toe. Maar als dat je ding niet is zou ik zelf een vaal kleurig tapijt doen, zoiets:

Je kan zoiets vinden bij winkels die Brinker vloerkleden verkopen!

@lovewarrior, is zo’n bolletjeskleed ( https://www.vloerkledenwebshop.nl/nl/brinker-carpets-marina-28-brinker-carpets.html) ook niet iets voor jullie? Dan kan je toch bij de neutrale kleuren blijven en geeft het structuur zonder dat het uit die kleine hoogpolige draadjes bestaat.

Ja vind ik mooi maar na verloop van tijd vind ik dat zo viezig worden!

Ik ben bezig met mijn nieuwe kamer in te richten, maar kom niet uit waar ik mijn tv kan plaatsen. Mijn bed staat tegen een muur aan en kijkt uit op de bank. Ik zat dus te denken aan iets van een kastje tegen het bed, zodat ik vanuit bed kan kijken maar ook vanaf de bank. Wat voor een kastje zouden jullie dan nemen?

Wij hebben de Dutchbone Shisha Cave, denk dat die bij jou ook erg mooi zou kunnen staan!

Ik weet niet of dit jouw smaak is, maar ik vind 'm heel sfeervol!

Dat is me net iets te ‘vintage look’, wel heel mooi maar niet voor bij ons!
Zo moeilijk. Ik doe deze in ieder geval terug, mn vriend vind hem ook spuuglelijk

@lovewarrior Ik zou sowieso wel voor een grotere gaan. Iemand deelde laatst een link over vloerkleden en wat dat optisch met je kamer doet, en een grotere verbindt alles veel mooier met elkaar.

U vraagt wij posten:

Ik had dus een maat groter hiervoor en die leek zo groot, maar nu is dat inderdaad een mooie maat nu deze kleinere er ligt

Ik kan deze foto’s hier ook wel even posten. De vloerwinkel wilde graag foto’s van onze vloer voor hun Instagram en archief, dus die heb ik vanmorgen even gemaakt haha.

Zooo mooi!

Oeh waar heb je deze vloer vandaan? Ziet er prachtig uit!

Echt prachtig en heel mooi ingericht!

Ik PM het je!

Thanks iedereen. :relaxed:

Waar is je ronde tafel van? Heeft-ie een wit blad?

@Marrit het is echt heel mooi geworden!

Ik heb gister eindelijk m’n nieuwe bank binnen gekregen! Ben zo gelukkig :grimacing: Was wel echt drama om het m’n appartement in te krijgen, maar het is gelukt

Wowww, super mooi! Zit 'ie ook fijn?

Dat ding zit heerlijk! Ben er gisteravond gelijk op in slaap gevallen. Het is ook super zacht, doordat het fluweel is. De kat heeft het ook goed gekeurd

Nee, de gehele tafel heeft dezelfde kleur. Het is de Olger van Sav & Økse met een white wash olie.

Omg, die poten in het tafelblad! Niet voor mensen met ocd dus… :scream: