Nee is inderdaad precies groot genoeg!
Oeh ff veel typen. Mn bed is 1.40 cm en de randen zijn best hoog, waardoor ik er veel onder kan zetten, dus die ruimte kan ik supergoed gebruiken. Slaapbank als bank zit ik wel over na te denken, dan kunnen er ook makkelijk meerdere mensen blijven slapen. Vakkenkast van ikea heb ik ook, ik wil er eigenlijk nog eentje om het geheel wat hoger te maken, maar mn bed is wit met prinsessenspijlen en de vakkenkasten zijn zwart, dus ik vind het niet mooi om die er direct achter te zetten, maar misschien aan de kop van mn eettafel? Ik doe inderdaad niet een bureau én een tafel, dat vind ik onnodig. Jouw studio is wel een flink stuk groter, dus ik weet niet of ik alles wat je benoemt er ook echt in krijgt, maar ik vind het wel leuk om te lezen!!
Ik zoek een kaart/poster zoals deze met een touwtje, ik mag niet boren, heb alleen een soort balk waar ik dingen aan op kan hangen dus dan lijkt dit me perfect. Liever geen landkaart, iets met school hoeft ook niet perse. Heeft iemand tips waar ik dit kan vinden?
Als je niet mag boren kan je ook van die dubbelzijdige stickers gebruiken, plakken ontzettend goed (bij de Gamma en Praxis, houden 2 of 10 kg per sticker)
Wat betreft de poster, ik denk de rommelmarkt/kringloop? En anders misschien een rare suggestie… maar ik weet dat youtuber Boncolor dit soort dingen heeft, wellicht kan je haar op instagram een berichtje sturen, ze antwoord regelmatig!
Haha ja Boncolor heeft onlangs precies zo’n poster gekocht (geen landkaart) maar heeft er spijt van, misschien kun je die overnemen @Memoria 
Haha nee die vond ik ook niet zo mooi 
Los van of het fijn chillt (denk ik niet inderdaad), losse bonustip waar je niet om hebt gevraagd: ik heb een hoekbank set gekocht voor in de tuin met een tafel erbij die hoog genoeg is als eettafel ipv salontafel en daar ben ik echt zoooo blij mee!
Kunnen nu vet fijn buiten eten zonder dat het extra ruimte inneemt, zou echt niet meer zonder willen.
Heeft iemand van jullie tips voor goedkoop laminaat? Ik vind tundra van Ikea net niet mooi. Dat is 6 euro per vierkante meter en ik wil het niet heel veel duurder.
Ik heb mijn laminaat hier vandaan, ook 6 euro per vierkante meter. Ben heel tevreden en vond het ook een fijne winkel! Weet alleen niet of het in de buurt is voor je.
Sissy Boy heeft leuke posters & het ophangsysteem kan je er inderdaad los bij kopen.
Kxxylee
Binnenkort wordt de keuken geplaatst. Wat hebben jullie op de wand achter de keuken?
Op marktplaats staat echt de wereld aan dit soort kaarten. Moet je even zoeken op schoolplaat of schoolkaart bijvoorbeeld. Dan heb je niet per se typische school dingen, zag er net ook een over kruiden bijvoorbeeld.
Verf die je kunt afnemen met een doekje, na twee jaar nog steeds bijna spotless! Ik heb witte verf en zelfs tomatensaus enzo gaat er met gemak af. Ik twijfelde ook over de achterwand en had dus bedacht: ik probeer het eerst wel zo, dan heb ik meer bedenktijd voor wat anders. Maar eigenlijk bevalt het me heel goed en zo is de keuken ook meer onderdeel van de woonkamer (open keuken), de muur loopt dus gewoon door in de keuken en ziet er hetzelfde uit als de rest van de kamer.
Thanks, fijn om te horen dat dit werkt! Onze keuken komt straks ook een stuk de woonkamer in, dus niet zo’n gek idee om die hele lange muur gewoon te schilderen.
Ik heb dat ook en vind het ideaal!
Ja wij hebben dit ook! Ook niet zo duur, dus wij kondem zo iets uitproberen wat we met tegels niet zomaar zouden doen (de donkergroene schubtegel print)
Oeh! Kan dit ook over tegels geplakt worden. Ik heb zo’n lelijke huurwoning keuken met witte tegeltjes enzo.
Ik woon nu 1,5 jaar in een studio van 22 m2, bevalt heel goed eigenlijk! Lekker muren geschilderd en er echt mijn eigen plek van gemaakt. De ikea ps 2012 tafel bevalt heel goed en het brimnes 140cm bed met enorme lades, op de hoogste stand. Ik heb daarbij gekozen voor een tweedehands leren vlinderstoel en die is prachtig maar ik zit eigenlijk meestal op mijn bed of aan tafel voor comfort. Groot kleed doet ook veel. Standaard heb ik twee stoelen staan maar er kunnen makkelijk 4 klapstoelen bij voor een dinertje op zijn tijd (dan is het wel vol haha).