Interieurtopic

Mooi! Prachtige kleur. En toffe vaas ook.

Ik zoek dus zoiets: https://www.eijerkamp.nl/eijerkamp-collectie-eetkamertafel-round-136128.html

Weet iemand een look-a-like?

Het gaat bij mij aardig goed hoor. :joy:

Ben echt blij met m’n kast :smiling_face_with_three_hearts: nog even het hoekje een beetje inrichten.

Mooi!

Waar heb je m gevonden? in Duitsland ook? Heel mooi!

@InEuropa Ja, ik heb hem besteld via de Duitse website en laten versturen naar een kennis van mijn ouders. Verzending binnen DE is 50 euro.

Oh ja goede strategie. Ik denk dat er best veel geld te verdienen valt door er gewoon een stuk of 50 op te kopen en met winst in NL te verkopen haha. Vind m ook echt nog steeds heel mooi!

Leuke touch juist!

Doei mintgroen, hallo donkerblauw :blue_heart:

Wij zijn op zoek naar iets voor de muur boven onze bank. Wil liever geen foto’s plaatsen ivm herkenbaarheid, maar de muur tegenover de bank is donkerblauw/groen met een lang wit tv meubel en witte kastjes. De bank zelf is grijs en staat tegen een witte muur.
Nu dachten we zelf aan twee ixxi’s (zo groot is het oppervlak wel namelijk!) maar dat wordt gelijk zo duur. Heeft iemand muur-inspiratie of goedkopere tips? :slight_smile:

Zoiets ziet er wel tof uit:

of

Hebben jullie aanraders voor kwalitieve banken? Of een meubelzaak die goede banken verkoopt?

Zitmaxx! Heel veel keuze en alles naar smaak/wens aan te passen.
Ik heb mijn bank hiervandaan en wij zijn er enorm blij mee :).

Ik ben heel tevreden over SofaCompany! Goede kwaliteit en service maar niet duur.

Mooi dit kleurtje! Wij hebben zoites op de slaapkamer. Vind de combinatie met matzwart en wit zo mooi.

Voor wie er van die vlondertegels op zijn balkon heeft:
Hoe heb je die tegels passend gemaakt? Moet je dan opmeten hoeveel je nog over hebt en ze dan doormidden zagen? Gaat dat makkelijk?

Ja gaat heel makkelijk! Kan je volgens mij zelfs gewoon knippen of breken! In ieder geval met die van Ikea die wij hadden

Ah top!

Ik heb jullie hulp weer eens nodig bij de zoektocht naar eetkamerstoelen. Ik vind namelijk niks mooi :confused:
Nu staat deze tafel in m’n huis zonder stoelen. Er komt denk ik nog een kleed onder, want het kleurverschil tussen de vloer en de tafel is niet zo groot als ik dacht (ik dacht dat de tafel een tikje donkerder zou zijn).

Omdat alles nu 50 tinten hout is in m’n huis, zoek ik iets met kleur, of zwart. Geen kuipstoel en liefst ook niet met stof bekleed. Iemand tips?

Ik heb nu deze opties, maar ben niet onverdeeld positief…

afbeelding

Ik houd eigenlijk ook niet van zilver, maar denk dat het op zich niet zou misstaan.