Interieurtopic

Wellicht vind je de Lot van Kic.k Collection ook mooi! Wij hebben ongeveer dezelfde overweging als jij (die van zuiver zijn mooi, maar het frame moet eigenlijk zwart en zelf vind ik ze iets te groot) en vinden die nu het mooist.

Edit: ik zou die namaak met zwart frame wel eerst even ergens testen. Ik heb laatst op een namaak proef gezeten en vond die wel opvallend minder stevig zitten dan de echte.

Ohhh dank je!! Die vind ik inderdaad mooi en ze hebben ‘m ook precies in de kleur groen die ik wil maar nergens kan vinden!

2 likes

De rode is vet!

1 like

Thanks nogmaals voor de tip, ik heb ze net besteld! Ik zal je laten weten hoe ze zijn als ik ze heb, kan het jou ook nog helpen met je keuze misschien!

1 like

Wat leuk & dat zou echt top zijn! Wij gaan ze pas bestellen als we de sleutel van ons huis hebben, dus ik ben erg benieuwd naar je ervaring!

49
Ik zoek dus een alternatief voor deze ikea kast. Ze verkopen hem enkel in het wit en ik wil graag een zwarte, maar ook weer niet een die direct 1000 euro kost. Iemand er toevallig één tegengekomen? Of een idee hoe je zo’n kast mooi egaal zwart verft?

2 likes

Ik heb deze! Ben er zo blij mee. Hij staat bij mij als een soort tussenschot tussen mijn slaapdeel en woondeel (woon klein). Ik heb hem wel aan één kant aan de muur bevestigd omdat hij anders een beetje onstabiel was.
Goed, hier heb je allemaal niets aan want ik heb geen zwart alternatief voor je. Ik weet niet of je hem egaal zwart krijgt met verven, dan zou ik eerder denken aan zwart spuiten. Maar dan moet je daar wel goed in zijn (ik ben dat niet).

1 like

Leuk! Ik twijfel om hem anders gewoon in het wit te nemen omdat hij wel erg leuk is! Heb je toevallig een foto van de achterkant, die ben ik vergeten te bekijken in de ikea!

1 like

Ik ben dit weekend bij mijn ouders, maar kan maandag een foto maken! Is dat goed?

Ja tuurlijk! Superfijn, dankje

1 like

Er zijn ook professionele meubelspuiters. Ik weet niet hoe duur dat is, maar misschien is dat een optie?

1 like

Dat had ik al gevonden inderdaad! Komt vaak toch alweer op een paar honderd euro uit en dan is een duurdere kast uiteindelijk voordeliger!

Kijk! https://www.instagram.com/p/BZpvDQth6qI/

1 like

Heeft hier iemand kralengordijnen hangen in de deuropening tegen vliegen en werkt dat een beetje?
Ik heb hier de hele dag mn buitendeur open nu het lekker weer is en wil niet zo’n lelijke hordeur, maar weet ook nog niet echt een betere optie.

Vet! Misschien ga ik het gewoon zelf proberen en hopen op goed resultaat!

1 like

Ik lees nu in de reacties dit trouwens:

How did the spray paint hold up?
…pretty well! The shelf unit is metal. Hope that helps! :blush:
…forgot to say though, you will have to finish it off with a top coat so the black paint doesn’t scratch off from heavy things dragged on it

1 like

Wij gaan binnenkort tegelvoeg halen voor het tegelen van de hal. Het liefst willen we zwarte voegen (bij onze zwarte hexagontegels), alleen die is vrij duur en lastig te vinden. Is hier iemand die voeg in de kleur antraciet thuis heeft gebruikt? Zo ja, mag ik een fotootje zien?

is er geen grote tegelzaak in de buurt? kan me voorstellen dat zulke zaken wel voorbeelden kunnen tonen

Ik zie net op Instagram een reclame van Mustliving met hele toffe stoelen! Wie weet is dat nog wat?

De kleur antraciet is bijna zwart. Hier lag er nog geen vloer in enzo, maar je ziet de voeg wel redelijk.
Dat merk met die lichtgroene doosjes vond ik het fijnst werken. Eurocol? Iets in die richting iig.

1 like

Ah super thanks! Ziet er ook mooi uit!