Interieurtopic

Geen ervaring met een/deze loungeset maar ik heb hetzelfde met mijn bank binnen en spijt van de aankoop. Alleen in het hoekje kan je lekker leunen (1 persoon dus) en in de buitenste hoeken niet.

Dus toch :frowning:
Bedankt voor je antwoord! Dan kan de zoektocht denk ik weer opnieuw beginnen…

1 like

Op YT kun je ook zoeken op ‘studio apartment tours’.

Ik zou zelf echt zorgen voor goede opbergruimte met een grote hoge kast waar je letterlijk alles in kwijt kan zodat het niet vol en rommelig wordt. Grote meubels maar dan wat minder i.p.v. heel veel kleine dingetjes denk ik dat ook helpt om het ruimtelijk en groot te laten ogen.

Heb je een plattegrond?

1 like

2 likes

Ik heb een studio met dezelfde afmetingen, wil best wat foto’s sturen in een pm als je dat wil! Heb zelf een 2p bed.

1 like

Mijn eerste ingeving :smiley: Lijkt me fijn om in een knusse studio te wonen!

Ik heb het idee dat het hoekje naast de badkamer breed genoeg is om een tweepersoonsbed te plaatsen zonder dat het bed uitsteekt. Misschien zijn mijn inschattingen van de ruimte erachter volledig mis :joy: maar ik denk dat zo’n hoekje met bank / kastje / tv ook wel leuk is. Dan heb je wel genoeg ruimte in het midden van de kamer om gewoon te lopen (zou ik prettig vinden).

Ja graag! Leuk!

Nee is inderdaad precies groot genoeg!

Ik ben super tevreden. Het is geen topkwaliteit qua materiaal, maar ik heb hem in mijn studententijd gekocht en toen verhuisd (niet meer in elkaar gezet), vorige week weer verhuisd naar en groter huis en opnieuw in elkaar gezet. Hij staat nu weer prima en is mega hoog en ruim. Heb er nog een klein deel naast besteld, dat vandaag geleverd is. Fijnste vind ik dat je met de indeling kan spelen. Heb er nu wat lades bijgekocht bijvoorbeeld.

1 like

Oeh ff veel typen. Mn bed is 1.40 cm en de randen zijn best hoog, waardoor ik er veel onder kan zetten, dus die ruimte kan ik supergoed gebruiken. Slaapbank als bank zit ik wel over na te denken, dan kunnen er ook makkelijk meerdere mensen blijven slapen. Vakkenkast van ikea heb ik ook, ik wil er eigenlijk nog eentje om het geheel wat hoger te maken, maar mn bed is wit met prinsessenspijlen en de vakkenkasten zijn zwart, dus ik vind het niet mooi om die er direct achter te zetten, maar misschien aan de kop van mn eettafel? Ik doe inderdaad niet een bureau én een tafel, dat vind ik onnodig. Jouw studio is wel een flink stuk groter, dus ik weet niet of ik alles wat je benoemt er ook echt in krijgt, maar ik vind het wel leuk om te lezen!!

Ik zoek een kaart/poster zoals deze met een touwtje, ik mag niet boren, heb alleen een soort balk waar ik dingen aan op kan hangen dus dan lijkt dit me perfect. Liever geen landkaart, iets met school hoeft ook niet perse. Heeft iemand tips waar ik dit kan vinden?

Als je niet mag boren kan je ook van die dubbelzijdige stickers gebruiken, plakken ontzettend goed (bij de Gamma en Praxis, houden 2 of 10 kg per sticker)

1 like

Wat betreft de poster, ik denk de rommelmarkt/kringloop? En anders misschien een rare suggestie… maar ik weet dat youtuber Boncolor dit soort dingen heeft, wellicht kan je haar op instagram een berichtje sturen, ze antwoord regelmatig!

1 like

Haha ja Boncolor heeft onlangs precies zo’n poster gekocht (geen landkaart) maar heeft er spijt van, misschien kun je die overnemen @Memoria :stuck_out_tongue:

1 like

Haha nee die vond ik ook niet zo mooi :stuck_out_tongue:

1 like

Los van of het fijn chillt (denk ik niet inderdaad), losse bonustip waar je niet om hebt gevraagd: ik heb een hoekbank set gekocht voor in de tuin met een tafel erbij die hoog genoeg is als eettafel ipv salontafel en daar ben ik echt zoooo blij mee!
Kunnen nu vet fijn buiten eten zonder dat het extra ruimte inneemt, zou echt niet meer zonder willen.

1 like

Heeft iemand van jullie tips voor goedkoop laminaat? Ik vind tundra van Ikea net niet mooi. Dat is 6 euro per vierkante meter en ik wil het niet heel veel duurder.

Ik heb mijn laminaat hier vandaan, ook 6 euro per vierkante meter. Ben heel tevreden en vond het ook een fijne winkel! Weet alleen niet of het in de buurt is voor je.

https://www.luxuryfloors.nl/laminaat/

Sissy Boy heeft leuke posters & het ophangsysteem kan je er inderdaad los bij kopen.

1 like

Kxxylee