Interieurtopic

Binnenkort wordt de keuken geplaatst. Wat hebben jullie op de wand achter de keuken?

Op marktplaats staat echt de wereld aan dit soort kaarten. Moet je even zoeken op schoolplaat of schoolkaart bijvoorbeeld. Dan heb je niet per se typische school dingen, zag er net ook een over kruiden bijvoorbeeld.

1 like

Verf die je kunt afnemen met een doekje, na twee jaar nog steeds bijna spotless! Ik heb witte verf en zelfs tomatensaus enzo gaat er met gemak af. Ik twijfelde ook over de achterwand en had dus bedacht: ik probeer het eerst wel zo, dan heb ik meer bedenktijd voor wat anders. Maar eigenlijk bevalt het me heel goed en zo is de keuken ook meer onderdeel van de woonkamer (open keuken), de muur loopt dus gewoon door in de keuken en ziet er hetzelfde uit als de rest van de kamer.

1 like

Thanks, fijn om te horen dat dit werkt! Onze keuken komt straks ook een stuk de woonkamer in, dus niet zo’n gek idee om die hele lange muur gewoon te schilderen.

1 like

Ik heb dat ook en vind het ideaal!

1 like

Ja wij hebben dit ook! Ook niet zo duur, dus wij kondem zo iets uitproberen wat we met tegels niet zomaar zouden doen (de donkergroene schubtegel print)

3 likes

Oeh! Kan dit ook over tegels geplakt worden. Ik heb zo’n lelijke huurwoning keuken met witte tegeltjes enzo.

1 like

Ik woon nu 1,5 jaar in een studio van 22 m2, bevalt heel goed eigenlijk! Lekker muren geschilderd en er echt mijn eigen plek van gemaakt. De ikea ps 2012 tafel bevalt heel goed en het brimnes 140cm bed met enorme lades, op de hoogste stand. Ik heb daarbij gekozen voor een tweedehands leren vlinderstoel en die is prachtig maar ik zit eigenlijk meestal op mijn bed of aan tafel voor comfort. Groot kleed doet ook veel. Standaard heb ik twee stoelen staan maar er kunnen makkelijk 4 klapstoelen bij voor een dinertje op zijn tijd (dan is het wel vol haha).

1 like

Bedankt!!

Ik wil deze:

of deze!:

13 likes

Same, maar dit zou wel echt een mooie oplossing zijn!

Bedankt voor de tip! :grin:

Wij hadden lelijke mozaiektegeltjes die ongelijk waren. Hebben er een houten plaat over gemaakt en daar dat pvc behang op gedaan!

1 like

Slim! Komt er geen vocht achter?

Nee volgens mij niet! Maar bij ons zit ie alleen achter de wand met het fornuis, niet bij de kraan.

als je daar schrik voor hebt gewoon een groene mdf nemen

2 likes

zag dit bij xenos, misschien vind je dat wat?

4 likes

Held! Ik ben grote fan van tegels, maar ik haat het vuil dat tussen de voegen kruipt. Op deze manier heb ik the best of both worlds <3

1 like

Ik heb dezelfde kast gekocht als iemand van het forum, maar ik weet niet meer wie. Ik dacht @Lula ?

Anyway, hopelijk ziet diegene dit, want ik heb hulp nodig :grimacing: Ik ben m in elkaar aan het zetten, maar de instructie is nogal summier en ik snap niet hoe ik het kastdeel met de laatjes vast moet schroeven aan de spijlen, want ik kan niet bij het gat dat daarvoor bedoeld is, omdat de laatjes ervoor zitten… hoe doe ik dit? Krijg het laatje er ook niet uit…

Hmm dus toch… ik kreeg ze er niet uit, maar dan doe ik misschien iets fout

Hebben jullie tips voor websites met posters / wanddecoratie? Naast Desenio en Junique.