Interieurtopic

Ik zou de bank íets van de muren afzetten voor een ruimtelijker gevoel, nu is alles zo tegen de wanden geplaatst. En ik vind die vloer zo mooi dat ik er geen kleed over zou leggen haha. Maar anders zou ik hem tot halverwege de chaise longue laten komen dus dat je nog een stuk van de vloer ziet ja.

6 likes

Ik denk dat een rond tapijt hier ook leuk kan zijn. Zie je meer van de vloer + heel veel meubels + de kamer zijn erg hoekig

5 likes

Het probleem met het iets van de muur zetten, is dat het tv meubel niet kan opgeschoven worden aangezien daar een deur is. Als je dan langs het uiteinde van de zetel zit is het wel lastig tv kijken! Mijn vriend twijfelt om die reden ook om een tapijt, de vloer is inderdaad heel mooi.

@Shaaar aan een rond tapijt hebben we nog niet gedacht, dankjewel voor de tip!

1 like

Dan zou ik gewoon de tv een beetje draaien :slight_smile: denk ook dat de bank iets uit de hoek zetten echt mooier is!

1 like

weet iemand waar je gedroogde pampas gras/riet kan halen? je ziet t veel in woonwinkels en pinterest, maar waar je het koopt :man_shrugging:

1 like

Ik pluk dat altijd gewoon bij een meertje haha! :ear_of_rice: Zo mooi in een vaas en je hoeft nooit te denken aan water geven!

1 like

Weet je rond welke tijd je dit kan plukken? Zie het echt nergens :frowning:

Op Etsy wordt het ook verkocht!

1 like

Ik zie ‘t hier eigenlijk het hele jaar door groeien langs slootjes!

Wat een mooie vloer!!

1 like

Haha super grappig, dit is mijn foto. Leuk dat je 'm als inspiratie gebruikt!

9 likes

Ik heb dus gister de slaapkamermuur behangen en we willen de muur ertegenover gaan gebruiken om met een minibeamer films op te projecteren. Nu moet die beamer ergens op staan, maar wil ik geen grote wandplanken of iets omdat het behang juist zo mooi gelukt is. Iemand een idee voor een smal/subtiel wandplankje?

20 likes

Kan je hem niet aan het plafond hangen? In zo’n speciaal beamerrekje

2 likes

Goeie! Had ik nog niet bij nagedacht, ga ik even naar kijken!

1 like

Bij de kringloop! Daar heb ik al vier toffe schilderijen vandaan gehaald! Mét lijst :smiley:

1 like

Bij de kringloop zie ik vaak dia projectie tafels misschien is dat iets? Al lijkt me zo’n ding voor aan het plafond nog handiger.

Foto

1 like

Nee het moet echt aan de wand/plafond. Ons bed is 200x210 (overdreven aankoop van vriend) dus naast nachtkastjes past in deze kamer niets op de grond

1 like

haha het wordt of een heel projectje (denk fietstocht, goede schaar mee) of even op Etsy neuzen dan. Maar is het gewoon riet wat je dan plukt hier in Nederland in t wild? valt dat niet snel uit elkaar?

Hooooly shit wat een groot bed :joy: Ja dan snap ik wel dat iets aan de muur of het plafond beter is, haha.

1 like

Ja echt extreem, vraag me niet waarom hij het ooit gekocht heeft. De eerste keer dat ik bij hem sliep dacht ik ook: waar slaat dit op? Maar moet zeggen: het slaapt heerlijk.

8 likes