Interieurtopic

Eindelijk een bank gevonden en de knoop doorgehakt voor de vloer! Tv meubel hebben we ook al gezien. Nu nog moeilijkste, eettafel, stoelen en een bed.

1 like

Redbubble.com
Society6.com

1 like

Weet iemand toevallig of deze geweldige stoelen van Sostrene Grene nog verkocht worden (of doet iemand 'm weg :smiley:) ? Wordt van de site niet heel veel wijzer…

image

waarschijnlijk moet je de lades open doen en dan naar boven kantelen om er uit te halen

@Blush Porro heeft een heel mooi bed!

1 like

Zijn er mensen hier die in een huurwoning wonen? Ik ben namelijk heel benieuwd naar jullie woningbouw keukens en hoe jullie dat gezellig hebben gemaakt!

Ik heb het geluk dat er een relatief nieuwe keuken in zit, donkergrijs blad en simpele, strakke rvs greepjes. Alleen de kleuren van de deurtjes vond ik lelijk. Die heb ik met plakfolie een andere kleur gegeven. Zit er nu al bijna drie jaar op en blijft perfect zitten, ook geen luchtbelletjes of strepen oid.

1 like

Wat een mooie kast, waar is 'ie van? Hoop dat 't gelukt is om hem te monteren inmiddels :grin:

Mijn vriend heeft er zelf een andere keuken ingezet.
Aanrechtblad gekocht bij de bouwmarkt en de kastjes zijn tweedehands.
Deurknoppen van Ikea

Was vorige week in Enschede en daar heb ik de roze nog wel zien staan.

Ja dat heb ik geprobeerd… ik heb de voorste schoefjes losgedraaid en ik dacht dat ik m dan zo eruit kon tillen, maar hij zit achter nog ergens vast en ik kan niet vinden waar en hoe :unamused:

Het is deze van Furnified:

https://www.furnified.com/nl/product/vintage-wandkast-teak

1 like

Leuke tafel, supertoevallig dat je precies tegen wat je beschreef aan knalt! Mag ik weten waar de stoelen en het vloerkleed van zijn?

Wat lief, dankjewel!

Heel mooi! Hadden ze hem ook in een grotere maat?

1 like

O m g dat is precies de tafel wat ik ook zoek maar hier in NL geen enkele onder de 700 gevonden. :grinning:

1 like

Grrr, wat stom, ik snap niet wat ik fout doe.
Dank je voor het kijken in ieder geval!

Ok, hij staat! Heb uiteindelijk de achterkant eruit gehaald, dat ging prima :ok_hand:t2: @Lula @Ainu

2 likes

Wij zijn ook maar met z’n tweetjes, maar ik wil er wel graag met acht personen aan kunnen zitten. Dat wordt wel krap bij 120 denk ik? Ik schatte zelf in minimaal 140 nodig te hebben namelijk. Maar deze is wel echt top!

.

1 like

Nee, ik heb m helemaal alleen in elkaar gezet (slecht plan), dus toen ik klaar was wilde ik wijn haha… denk dat ik vanavond even mn best ga doen!