Interieurtopic

Die deuren :heart_eyes:
Kleuren ook mooi trouwens!

3 likes

wat een toffe herinnering! als ik slaag, hoor je het wel :slight_smile:

1 like

WOW heel mooi! Die groene kleur is ook geweldig, weet je welke dat is?

1 like

Heel erg mooi! Vind die combi kleuren super tof!

1 like

Dankjewel! :blush: Ook @Mango en @Cadeaupapier. Ik ben ook blij met de combi.
De groene kleur is Card Room Green van Farrow & Ball. Wij hebben wel gewoon dit door doorgegeven aan de schilder, hij heeft hem laten mengen met een ander merk verf.

2 likes

Hele mooie kleuren!

Ik ben op zoek naar inspiratie voor deco voor in de vensterbank. Ik heb nog nooit vensterbanken gehad, en met 2 honden en een 1-jarige is ook niet alles veiligā€¦ Ik heb nu een aantal planten staan, maar ik zoek er nog iets bij wat geen plant is.
Kleuren in huis zijn okergeel, botanisch groen en veel hout. Iemand ideeƫn?

1 like

https://www.beslist.nl/huis_tuin/d0032822152/Palmbladeren_decoratie_theelichten.html?productIdentifier=00000000708702425992966926448

Zo iets?

Hee ja, die vind ik al leuk ja, dankjewel!

1 like

Wij hebben in de vensterbank plantjes, waxinelichthouders, keramieken en bronze beeldje en een kattenmandje. Onze kat houdt ervan om een mandje hoog te hebben i.p.v. op de grond maar weet niet of jullie een kat hebben :sweat_smile:

Oh, dit klinkt als iets wat ik ook had moeten doen, want ik heb allemaal vlekjes op mā€™n donkergroene muur, waarvan ik niet weet hoe ik ze eraf krijgā€¦

Als ik Google kan ik alleen maar vloer coating vinden, wat heb jij gebruikt?

In ieder geval een verf- of beitssoort die geschikt is voor buiten. Ik heb zelf houten kratjes geverfd vorig jaar met verf voor buiten en die houden het buiten perfect uit.
Aan wat voor iets zit je te denken?

Ik heb deze bij de hornbach gehaald destijds. Maar bij de Gamma, Praxis, Karwei etc. hebben ze daar ook veel keuze in!

Het behang zit er inmiddels ook op :blush:

49 likes

Heeeeel tof!!

1 like

Wat tof zeg! Echt heel mooi.

1 like

Wat gaaf! Ben benieuwd naar het volledige eindresultaat :star_struck:

1 like

Zal als alles klaar is ook wel weer een foto delen :grinning:

1 like

We hebben er nog geen gebruikt, maar dit adviseerde de bouwmarkt nadat ik aangaf dat er echt na 1 dag al stofvlekken op zaten. Ga er na onze verhuizing mee aan de slag

Haha nee wel 2 labradors die er heel graag op willen liggen. Maar om nou een hondenkussen er op te leggen :wink:

Inmiddels 2 leuke kandelaars erbij, langzaam wordt het wat!

1 like

Ah johhh kan best

3 likes