De stoel moet bij mij nog binnenkomen, maar heb wel twee foto’s gemaakt in de winkel. Zal je de ene even persoonlijk sturen omdat mijn vriend er ook op staat.
Hoe kan ik precies een berichtje naar je sturen?
Dankjewel! Ik heb jou net een bericht gestuurd.
Ik heb een nieuwbouwwoning
ik vraag mij vooral af of de ruimte van m’n huis niet te klein is ervoor…
Ik denk dat het wel behoorlijk op zal gaan in je vloer qua tinten en zou persoonlijk eerder voor iets meer contrast kiezen, maar dit is misschien ook afhankelijk van je stoelen.
Kleed moet groot genoeg zijn zodat je niet met je stoel half op het kleed staat als je naar achter schuift. Hoe groot dat precies is hangt af van je tafel en je stoelen. Een te klein kleed onder een eettafel kan heel irritant zijn. Ik zou misschien voor iets kleurrijks kiezen, de tafel is ook al vrij basic. Oh ja en ik vind een rond kleed onder een ronde tafel niet mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Wij hebben een tafel van 130, en hebben een kleed van 200 cm. Had hem liever nog net iets groter gehad, maar kleden groter dan 200 cm zijn gelijk een stuk duurder. Ik zou hem dus zeker niet te klein nemen. Denk dat de kleur een beetje wegvalt op de vloer, vind het kleed verder wel heel mooi! Zal ik kijken of een ik een foto van onze tafel in een spoiler krijg. Edit: niet gelukt geen idee hoe dat werkt.
Add images
Mag ik vragen waar de lamp van is? 
Tuurlijk. Het is de Maze lamp. Lamp
Hier hangt de grootste maat. Er zit nu een iets te felle lamp in, hadden niet wat anders liggen. Geeft ook een leuk effect op de muur/plafond.
Thanks! Ik wil in de slaapkamer inderdaad iets wat een mooi patroon geeft, perfect 
ik ben al sinds ik hier woon (nu bijna 3 jaar) op zoek naar een fijne lamp voor aan het plafond in de woonkamer. niet om dagelijks te gebruiken, maar ik wil wel dat er wat moois hangt. maar ik vind het zo moeilijk, nu hangt er een lamp die ik gewoon niet mooi vind en eigenlijk ook bedoeld is voor boven een eettafel (daar hangt ook een lamp die ik niet mooi vind, maar heb al wat op het oog voor wat ik daar wil hangen).
iemand tips?
of gewoon geen lamp doen? Ik weet het niet en met pinterest kom ik er ook niet echt uit.
Mijn pinterest woonkamer bord voor de geintresseerde
Ik wil best meedenken, leuk! Wil je een beetje in dezelfde stijl blijven als je nu hebt? Dan weet ik een beetje waar ik naar moet zoeken.
Volgens mij heeft @lovewarrior in dit topic veel vloerkleden geplaatst, misschien zit daar wat tussen? Uit mijn hoofd waren die ook laagpolig.
Een eetkamerbank lijkt me niet zo heel mooi als je de tafel laat staan zoals hij nu staat. Misschien is het dan leuker/beter als je de tafel een kwartslag draait en als je op de eetkamerbank zit dus met je rug naar de blauwe muur zit. Dan zou je wel een van de lampen anders moeten hangen maar ik denk dat dat mooier uitkomt als je kiest voor een eetkamerbank. Je kunt natuurlijk ook gewoon stoelen houden, dan kun je de tafel zo laten staan.
En boven die kast (die ik trouwens heel tof vind) zou ik iets aan de muur hangen. Of misschien een plan waar je wat schilderijen/posters/oid op kunt zetten?
Ik ga straks even op Pinterest kijken!
Heb je misschien een foto van je woonkamer? Dan is het wat makkelijker om te kijken wat er mooi bij past!
Zelf ben ik heel erg fan van zoiets. Maar ik vind het moeilijk inschatten of dat ook mooi is bij jullie omdat de kast hoger is.
Dat kastje <3
Hoe veel gebruik je de lamp nu? Want hij hangt nu ontzettend in het zicht en ik denk dat het misschien wel mooier is als je het oplost met een sta lamp (of hoe noem je dat?). Wat ik zelf heel mooi vind, maar wat heel duur is, zijn de meer moderne lampen. Wacht, ik ga even zoeken op Pinterest.
Zoiets
er zijn veel varianten op, met langere armen etc. Maar ik twijfel een beetje want misschien is een plafond lamp helemaal niet nodig. Maar misschien ook wel weer beter dan een sta lamp omdat je kamer al best druk en vol is en met een staande lamp nog voller wordt. En dan is zo’n lamp als hierboven wel rustig en toch ook een mooi element.
zo eentje wil ik kopen voor boven de eettafel! hahaha, wat goed 
Misschien ter inspiratie voor mensen die een goedkope dichte kast willen: een ivar kast met planken er tegenaan. Wel hele lelijke foto’s wabt had geen zin om op te ruimen