Interieurtopic

Dit soort constructies. Alles staand gedaan, met stapels boeken onder de kastjes die ik vast ging zetten. Kan het je niet aanraden, maar ik was te eigenwijs en ongeduldig om te wachten tot iemand me kon helpen :grimacing:

Kom er nu achter dat ik te weinig decoratiespullen heb, maar het is een work in progress. Wil voor dat linker grote vak nog veel lijsten kopen in verschillende maten en daar fotos van mijn vakanties in doen. En bovenop wat hangplantjes denk ik

72 likes

arco heeft mooie tafels die je kan uitbreiden (extenso, spazio)

Haha zo toevallig! Maar die kast leent zich ook wel voor een platenspeler :ok_hand:t2:

Weet iemand waar ze fauteuils verkopen die lijken op de bekende ekenaset van ikea? twijfel of ik 'm moet aanschaffen namelijk. vind het grijs het niet helemaal, maar de stijl wel heel mooi

2 likes

Ik ben ook op zoek, ik twijfel nog tussen de beige van Ikea of een gele (maar die heb ik nog niet gevonden). Ik zag mooie bij Homestock, maar die zijn wel meteen een stuk prijziger.

1 like

Ik zou zeker even wat vintage winkels afgaan! Ik heb er een die er een beetje op lijkt

1 like

Stofferen is een optie!

3 likes

Helemaal blij met onze nieuwe Samsung the Frame (waarvan het beeld op de foto opeens heel donker en vreemd wordt), lijken zo net 3 lijsten bij elkaar :heart_eyes: aanrader voor wanneer je een tv ook heel lelijk in je interieur vindt!

55 likes

@EleanorRigby @Lula Zoo mooi die kast, m’n vriend is die ook al een tijdje aan het pluggen bij mij, misschien toch maar eens geld voor opzij zetten. Echt een upgrade van de billy muur die we nu hebben :sweat_smile:

2 likes

Mooi huis! En wat een toffe poster en lp hoes!

Oooh jaloers! Als ik geen vriend had, had ik die televisie meteen gekocht. Heel mooi!

2 likes

Thanks!! Poster is van Desenio en de fleetwood hoes uit de vinylcollectie van mn vriend :grin:

1 like

Hoezo niet met vriend? :joy:

Mijn vriend wil absoluut geen Samsung en een hele audio-installatie met allemaal boxen. Ik heb helaas geen zeggenschap qua tv/audio :sob:

Mehh balen! Die van mij geeft alleen om zn platenspeler en hoefde niet eens perse een tv dus lucky me I guess :grimacing:

1 like

Het is deze: https://www.furnified.com/nl/product/vintage-wandkast-teak

1 like

Ik zie die best vaak voorbij komen bij webshops, bv deze (wel ietsje anders, maar hetzelfde idee):

1 like

De aannemer is begonnen, en nu dan de keuze verlichting in de keuken. Er komt sowieso een koof, dus misschien spotjes? Maar wandlampen vind ik ook wel heel leuk. Iemand ideeën hierover?

Wij hebben de Sally van WOOOD, die lijkt er wel enigszins op!

1 like

Dankjewel!