Jij hebt ook een nieuwbouwhuis toch? Ik ben zo benieuwd naar de rest van je huis (ik volg je ook op instagram). Ons huis wordt pas over ruim een jaar opgeleverd.
Er is ook een olie die naturel of blank heet en die maakt de kleur ook wat donkerder (wel een hele mooie kleur). Wat voor kleur heeft je tafel dan nu want ik heb die van mij (eettafel en twee salontafels) nu een x of drie in de olie gezet en is nooit van kleur verandert, ook niet een klein beetje zoals ik al schreef!
Foto
Haha zo op de foto zie ik eigenlijk wel meer imperfecties dan ik dacht (en niet zo goed licht dus hopelijk komt de kleur een beetje over) maar dat is me dus zo nog nooit opgevallen haha. De eettafel ziet er wss wel beter uit maar die gebruiken we dus veel minder dus dit lijkt me wel ‘eerlijker’ om te laten zien
Heb t het eerste jaar twee keer gedaan en de salontafels daarna nog een extra keer omdat die hier intensiever gebruikt worden. Ik kan kringen er wel prima afpoetsen maar gebruik wel onzetters altijd, maar bezoek is daar niet altijd even consequent in Ik ben verder niet heel poetserig dus neem ze ook niet elke dag af ofzo
Ik heb de pootjes 1 of 2 keer gedaan en de afgelopen tijd is de hond enorm de tafel poten aan t likken en ik zie er nog steeds niks van hahaha dus dat is wel fijn
Volgens mij krijgen wij echt het meest doorsnee grijzehoekbankhuis ever als ik sommige foto’s en inspiratie hier zie.
Hahaha ‘home is where the grijze hoekbank is’
Haha! Ik hoop het met accessoires wel nog wat meer eigen te maken. Maar eerlijk, ben ook echt een basic bitch
Ja het wordt vanzelf eigen! Ik heb bijv. ook een grijze hoekbank maar iedereen geeft toch zijn eigen stijl!
Ik heb inderdaad een nieuwbouwhuis. Ah leuk! De tijd vliegt echt om. Hebben jullie de keuken en badkamer al uitgezocht? Zal trouwens nog wel wat delen op Instagram als her af is
Ik ben je ook gaan volgen voor wat inspiratie! Eindig op ‘sss’ Ons nieuwbouw huis wordt hopelijk oktober opgeleverd
Het is heelll lastig een foto te maken door de lichtinval merk ik!
Ik heb even geen idee welke olie het was, mijn vriend had het kannetje uitgezocht en gekocht en ik heb alleen de tafel geschuurd en behandeld. Ben er wel heel blij mee!
Zou ik je ook op instagram mogen toevoegen? Wij gaan aankomende donderdag de koopovereenkomst tekenen van ons nieuwbouwhuis.
@Blush jou ook?
@Clarity ik ben trouwens mega benieuwd naar de tegels in jouw keuken. Wij hebben nog steeds niet gekozen wat het nou wordt en twijfelen tussen iets meer uitgesproken (zoals die van jou) of simpel wit met zwarte voegen
Samenvatting
Gefeliciteerd!!Tuurlijk. Mijn instagram is
wendyhutterd. Zal binnenkort wel wat foto’s delen. @Shaaar Lastig hè al die keuzes. Heb laatst volgens mij foto’s gemaakt zal ff zoeken.
Heel vet! Vind het kleurverloop in die tegels zo leuk.
Ik ben je ook gaan volgen trouwens!
Wat mooi, hele mooie kleuren ook!
Ik ben je ook gaan volgen!
Ik heb je toegevoegd. Het speciale nieuwbouw account met een bloemensoort.
Wat ben je trouwens een prachtig meisje.
Dit klinkt nu echt als zo’n stalkerige vieze oude man. Maar ik bedoel het goed. En ik ben niet oud. En geen man. :’)
Heel gaaf!
Wat lief en helemaal niet stalkerig hoor haha. Ik ben je ook gaan volgen, leuk om de vorderingen te zien!
Heel leuk , ben je ook gaan volgen!
En ik ga binnenkort ook op zoek naar een huisje om samen te gaan wonen, en krijg voor 90% inspraak (m’n vriend staat bijna volledig achter m’n smaak haha) in de inrichting dus al lekker op zoek naar inspiratie
Oh wauw, ontzettend mooi! Stiekem ook jaloers op je SMEG koelkast, haha!