Ik ben je ook gaan volgen mits je het niet erg vind. Vind je huis zo tof!! Heb je meer informatie over de houttegel van de badkamer? Wij zijn ook naar zoiets opzoek
Wat leuk! Haha en dat is wel ideaal, ik heb ook een makkelijke vriend gelukkig
@OITNB hahah, wij zijn er ook heel blij mee!
@Blotts tuurlijk niet, leuk! De tegels zijn van het merk Novabell. De kleur is Eiche Natur. We hebben het ook op de gehele begane grond laten leggen.
Begin deze zomer krijgen mijn vriend en ik sleutels van ons eerste huis!! Een jaren 30 woning waar echt alles van a-z aan moet gebeuren. Mocht iemand tips of aanraders hebben voor winkels in de buurt van Limburg/Brabant dan hoor ik het graag. Mag van tegels zijn tot handdoeken hahaha.
Voor handdoeken Ikea of Action
Hahahaha kijk!! Sws action en Ikea voor de helft van mn inrichting en meh levuh.
Ik vind Primark handdoeken echt geweldig! Goedkoop en heel dik en zacht.
Haha leuk die tip met de zegels! Mijn vriend is hooked, mag nergens anders meer boodschappen doen
Wat een mooie kleur!
Hele mooie kleur! En wat leuk dat plafond.
Wauw, wat een mooie kleur!
Ik ben het eens met je vriend. Persoonlijk ben ik sowieso geen fan van de 1 afwijkende kleur op de wand. Het is trendgevoelig en steekt af en ik heb dan liever dat er gewoon gedurfd wordt om een kleur te nemen.
Helaas behoort mijn vriend ook tot de categorie mensen die een hele kamer te heftig vind dus hebben wij ook bijna overal 1 muurtje -_-. Hij zei destijds dat we altijd de rest konden bijschilderen maar we zijn allebei een stel luie motherfuckers dus dat komt er toch niet van…
Eens met @anon76889665
Wij zijn zelf thuis ook big gegaan met alle wanden een niet hele lichte kleur olijfgroen en ik ben er echt super blij mee. Alle wanden in 1 kleur vind ik echt altijd mooier.
Edit: dit was nog midden in het verhuizen en alles is weer anders ingericht inmiddels, maar alle wanden zijn dus deze kleur:
Ik vind 1 wandje schilderen juist het mooist, echt als accent.
Ik vind dit wel een mooie kleur om alle muren me te doen.
Ik zou ook 1 wand doen. Of misschien 2. Ik heb zelf een groene kleur van farrow and ball en als rustige kleur Ammonite. Die laatste steekt mooi af bij witte plinten!
Echt heel blij mee en is toch net even wat anders dan spierwit. Denk dat die ook mooi staat bij de kleur die jij hebt uitgekozen. Maar dat is altijd lastig inschatten vanaf een foto.
Hij kleurt mee met de omgeving. Bij mij is hij heel licht maar als ik het google zie ik ook veel donkere plaatjes. Bij komt hij het meest overeen met:
Plaatje is op de een of andere manier een beetje wazig

Ik vind alle wanden bij dit type kleuren eigenlijk altijd het mooiste. Kan me ook voorstellen dat dit in een jaren 30 woning echt supermooi is. Geeft ook een bepaalde warmte. Wij hebben recent geschilderd en ik had achteraf ook liever alle wanden in de woonkamer in een lichtje tint gedaan.
Oeh bedankt voor de inspiratie!! Deze kleur wordt het in ons nieuwe huis (pand uit 1900) veel licht, kozijnen worden spierwit, houten vloer die lijkt op jou foto en dan alle muren die kleur. Nog 2 weken en 2 dagen tot de sleutel
Ik zou ook de hele kamer doen! Wij hadden ook één muur in een kleur en besloten toen later de rest ook te doen. Hadden we veel eerder moeten doen super mooie kleur trouwens.
Welke kleur is dit? Ben ook naar zoiets op zoek
Histor Micro