Thanks
Wauw!
Graag gedaan!
Edit: foto’s weg
Prachtig! Bedankt voor de fotos nu hélemaal overtuigd
Ahh lief thanks!!
Spannend joh dat jullie over 2 weken de sleutel krijgen. Moeten jullie er veel aan doen?
Best wel! Maar niet alles hoeft in een keer. Uiteindelijk creeeren we een aparte woonkamer (boven) en woonkeuken (beneden). Ik deel ook even een fotootje (boven is uiteraard before en die andere is zoals ik het wil, alleen wordt de witte muur dus de kleur van farrow & ball). Haal em zo wel weer weg want te persoonlijk haha
weg
Oh wauw wat tof zeg! Super veel karakter gaat dat dan krijgen.
Denk dat de Ammonite heeel mooi gaat staan met al die kozijnen.
Leuk ook zo’n aparte indeling boven en beneden. Houd ik wel van!
Jaa tis een oud huis, alles scheef, glas in lood kunnen echt niet wachten om er nog iets veeel mooiers van te maken!
Klinkt geweldig! Dat is ook nog een keer mijn wens!
Ga je wel af en toe wat sneak peaks delen? (Please )
Jaaa dat ga ik doen want veelste leuk om niet te delen
Ah jammer net alle foto’s gemist
Vind de eerste en tweede heel mooi! Kunstbloemen en naaldhakken.nl heeft ook mooie veldboeketten. En idummshop .nl (iemand van hier kwam met deze webshop, hebben ook veel keus).
Ik vind die laatste het mooist, die past denk ik het beste bij een olijfgroene muur en is het rustigst qua kleuren, en het makkelijkst ook met andere decoratie te combineren denk ik.
Ik wil ook iets boven de bank dus lees even mee!!
Geen webshop, maar ik was laatst in de Intratuin (wel een hele grote, nieuwe vestiging), en daar verkochten ze meeeeega veel mooie nepbloemen.
Haha geen idee hoe dat kan. https://www.kunstbloemenennaaldhakken.nl/ Zo misschien?
Is er iemand van de antiek markten? Ze zijn in juli en augustus door heel NL.
Leuk, vooral de eerste foto
Ik wilde je de fotos in een pb sturen maar je account is prive dus dat kan niet ofzo?