Die stoel vind ik leuk in een of ander kekke retro loft ofzo. Zelf moet ik m niet
Ik vind die groente vooral leuk om cadeau te doen haha. Mijn neef is comedian en heeft een groentegebaseerde act (dit klinkt echt heel droog bedenk ik me nu, maar hij is heel Brits haha) dus die zou dit helemaal leuk vinden.
En die witches taart zou ik leuker vinden als er bitches stond.
Ik zie niet wat dit opheldert
Ik vind Britse humor echt een league of their own.
- Werken waar het ontzettend stinkt naar urinegeur
- Werken waar het stink naar rottende, dode muizen
0 stemmers
Wat vind je fijner?
- Je partner die je op je kont slaat als je langsloopt
- Een zacht kusje op je wang of voorhoofd
0 stemmers
Ohh ik vind zo’n speelse tik af en toe wel grappig en ik doe dat zelf ook wel eens maar dat is dan meer grappig ofzo? Terwijl een kusje kan ik echt waarderen en kan me echt doen laten smelten.
Ja same here, ligt er maar net aan in wat voor stemming ik ben of wat de situatie is. Maar over het algemeen ben ik vaker in de stemming voor een zacht kusje dus daarom stem ik daarop.
Een wollen onderbroek moet zó jeuken
Nou ja ik maak me meer zorgen om snijdende pailletten. Zie al bloedende liezen, schaamlippen, onderbuiken en wat al niet meer.
Dan liever die lelijke diarreebruine, maar wel zachte, van corduroy.
Niet vergeten die rits tussen je bilnaad! No thanks!
Die andere heeft volgens mij een rits van voren, da’s ook wel een risico
Bekend staan als (beide met zekerheid op goed onderhoud)
- Fatbike eigenaar
- Van Moof eigenaar
0 stemmers
De zon schijnt, het is lekker weer
- Een uur fietsen (op een normale fiets)
- Drie kwartier in de bus
0 stemmers
De bus staat echt op de laagste plek van vervoer voor mij
Ligt echt helemaal aan de situatie hahaha. Als het warm is, ga ik liever met de bus, want anders kom ik helemaal bezweet aan bij mijn afspraak.
Uur heen en uur terug? Dat is wel vermoeiend
Voor een forum wat voor m’n gevoel altijd een hekel heeft aan fietsen verbaast deze uitslag me echt
Jaa mij ook! Anyway ik ben gaan fietsen maar had even niet ingecalculeerd dat ik het hele stuk tegenwind had, dus dat was minder