Je moet kiezen-topic #2

Wat heb je liever?

• Je bent op een eerste date met iemand waarvan je denkt dat dit de liefde van je leven gaat zijn, je wil indruk maken en je probeert je billen een beetje te forceren en dan laat je een keiharde scheet
  • Je hebt twee jaar een serieuze relatie en je draagt zijn joggingsbroek en opeens krijg je leeeeipe buikpijn en ipv dat je een scheet laat poep je in zijn broek

0 stemmers

Oke oke en deze? Welke heb je liever?

• Je bent op een eerste date met iemand waarvan je denkt dat dit de liefde van je leven gaat zijn, je wil indruk maken en je probeert je billen een beetje te forceren en dan laat je een keiharde scheet
  • Je bent op een paar dates geweest met iemand waarvan je denkt dat het de liefde van je leven gaat worden, je hebt nog geen relatie en je gaat er voor het eerst slapen (in het bed van zijn ouders, hij woont nog thuis) en de volgende ochtend word je wakker en ben je heel erg ongesteld geworden in dat bed en heb je alles onder gebloed

0 stemmers

2 likes

Zolang het maar een droge klapscheet is zonder geur

3 likes

Hahahaha ja!

Dit zijn situaties die mij of mijn vriendinnen zijn overkomen en we hebben een discussie over wat erger is :joy::joy::joy:

3 likes

Die andere opties vereisen extra schoonmaakwerk.

3 likes

Anekdote: toen mijn man nog mn date was en hij de 2e keer bij mij bleef slapen zat ik op zn schoot en toen ben ik doorgelekt op zn spijkerbroek :slight_smile:
En hij moest de volgende dag werken en hij had geen andere broek mee :slight_smile:
En ik woonde in een studentenhuis waar wel een wasmachine was maar die centrifugeerde niet meer dus hij is met een superklamme broek naar zn werk gegaan de volgende dag

O wacht ik lees in de poll nu pas dat het het bed van zn ouders is. Dan verander ik mn stem haha

7 likes

Ben je liever een…

• Kort persoon in huishouden met lange mensen
  • Lang persoon in huishouden met korte mensen

0 stemmers

Ik bedoel echt kort en niet de ‘hihi ik ben zo kort 1.65 maar…’

1 like

Wees dan specifieker hihi

9 likes

Hahaha hi ik ben een hihi iets kleiner dan 1.65 met een wel hihi wat langere partner dan 1.90 hihi. Maar ik DENK dat het voor mij makkelijker is dan voor hem. Ik kan gewoon zo’n keukenkrukje (hoe heet dit ding) erbij pakken. Ik stoot nooit m’n hoofd. Eh dat is het eigenlijk al. Mn ex heeft zn aanrecht echt bizar hoog gemaakt. Ik kan daar zo hard om lachen omdat niemand daar dus nu normaal kan koken, behalve hij

6 likes

Ik stoot als middelkort persoon al bijzonder vaak mijn hoofd, denk dat ik mezelf als lang persoon in een omgeving die niet langvriendelijk is ingericht kapot zou maken

Ik was de hobbit in een huis vol reuzen. Ik vond het eerder irritant als mensen na vele jaren nog bleven benadrukken dat ik zo klein ben dan dat het huis niet voor mij was ingericht. :smiling_face_with_tear:

2 likes
  • Een kerstboom met ballen
  • Een kerstboom met chaotische ornamenten
  • Een kerstboom met een mix van dit

0 stemmers

Geen boom.

12 likes

afbeelding

26 likes

Ik wil een hele saaie kerstboom met alleen maar groene ballen erin (wel veel lichtjes) en ik weet zelf niet eens waarom. Naja ik denk misschien omdat ik dat het meest rustig vind staan en ik drukke interieurs heel vervelend vind. Het is zo hysterisch vaak. Maar wel leuk om ff naar te kijken.

2 likes

Als jij iets hoort thuis en je denkt dat het een inbreker kan zijn (maar 98% zeker is het gewoon iets anders natuurlijk), wat zou je dan eerder doen?

• Iets hardop roepen dat je weet dat ze er zijn of dat je een wapen hebt of dat 112 onderweg is
  • heel stilletjes kijken wat er aan de hand is

0 stemmers

2 likes

De laatste keer dat ik dat dacht stond ik met een koekenpan (niet vragen) in de gang en bleek het mijn moeder te zijn😅

5 likes

Dik heb daadwerkelijk inbrekers betrapt. Ik stond redelijk verdekt opgesteld en deed de lampen aan. En rennen dat die mannen (denk ik. Het waren zware voetstappen) deden.

16 likes

Oh wauw dat vind ik echt heel dapper!

3 likes

Ik heb slimme lampen en doe die aan als ik denk dat er iets is.

4 likes

Nou eerder dom. Maar ik had ook niet echt door dat het inbrekers waren.