Je moet kiezen-topic #2

Hahaha hi ik ben een hihi iets kleiner dan 1.65 met een wel hihi wat langere partner dan 1.90 hihi. Maar ik DENK dat het voor mij makkelijker is dan voor hem. Ik kan gewoon zo’n keukenkrukje (hoe heet dit ding) erbij pakken. Ik stoot nooit m’n hoofd. Eh dat is het eigenlijk al. Mn ex heeft zn aanrecht echt bizar hoog gemaakt. Ik kan daar zo hard om lachen omdat niemand daar dus nu normaal kan koken, behalve hij

6 likes

Ik stoot als middelkort persoon al bijzonder vaak mijn hoofd, denk dat ik mezelf als lang persoon in een omgeving die niet langvriendelijk is ingericht kapot zou maken

Ik was de hobbit in een huis vol reuzen. Ik vond het eerder irritant als mensen na vele jaren nog bleven benadrukken dat ik zo klein ben dan dat het huis niet voor mij was ingericht. :smiling_face_with_tear:

2 likes
  • Een kerstboom met ballen
  • Een kerstboom met chaotische ornamenten
  • Een kerstboom met een mix van dit

0 stemmers

Geen boom.

12 likes

afbeelding

26 likes

Ik wil een hele saaie kerstboom met alleen maar groene ballen erin (wel veel lichtjes) en ik weet zelf niet eens waarom. Naja ik denk misschien omdat ik dat het meest rustig vind staan en ik drukke interieurs heel vervelend vind. Het is zo hysterisch vaak. Maar wel leuk om ff naar te kijken.

2 likes

Als jij iets hoort thuis en je denkt dat het een inbreker kan zijn (maar 98% zeker is het gewoon iets anders natuurlijk), wat zou je dan eerder doen?

• Iets hardop roepen dat je weet dat ze er zijn of dat je een wapen hebt of dat 112 onderweg is
  • heel stilletjes kijken wat er aan de hand is

0 stemmers

2 likes

De laatste keer dat ik dat dacht stond ik met een koekenpan (niet vragen) in de gang en bleek het mijn moeder te zijn😅

5 likes

Dik heb daadwerkelijk inbrekers betrapt. Ik stond redelijk verdekt opgesteld en deed de lampen aan. En rennen dat die mannen (denk ik. Het waren zware voetstappen) deden.

16 likes

Oh wauw dat vind ik echt heel dapper!

3 likes

Ik heb slimme lampen en doe die aan als ik denk dat er iets is.

4 likes

Nou eerder dom. Maar ik had ook niet echt door dat het inbrekers waren.

Haha nou ja gelukkig liep het goed af! Heb je daar nog last van gehad later?

Slaap nog kei licht. Maar de eerste jaren keek zeker tien keer of ik alles goed op slot zat, voor ik naar bed ging.

2 likes

Oh dat kan ik me zo goed voorstellen! Losers zijn het

1 like

Ik heb ook een keer op heterdaad betrapt en zei toen heel hard automatisch WTF ROT OP. Toen schrok hij zo dat hij meteen weg was. Was echt een reflex, heb daar eigenlijk geen seconde over nagedacht. Context was wel dat ik naakt op mijn bed lag en hij door het raam naast mijn bed klom, als ik iemand verder weg zou denken te horen zou ik denk ik stilletjes doen

7 likes

Wow doodeng zeg als iemand ineens in je kamer staat, was je daarna wel ok?

Ik had een keer dat ik als kind ging logeren bij mijn oma en tante en we hoorde midden in de nacht veel lawaai. Torn waten we naar beneden gegaan en stonden er 2 mannen voor het raam. Ondertussen hadden ze het al opengekregen
Nou ze schrokken zich dood en waren snel weg, maar ik weet nog dat ik ook een tijd lamg bang was

3 likes

Hij was half door het raam en is naar buiten eruit geklommen. Ik heb toen nog wel de politie gebeld en gesproken, en kon natuurlijk niet meer slapen. Heb er gelukkig niet veel last van gehad, durf wel never nooit meer met een open raam te slapen als daar potentieel iemand door kan klimmen haha.

2 likes