Je moet kiezen-topic #2

O echt? Bewaarde tanden (ja dat doen ouders blijkbaar) van na het wisselen zien er eigenlijk na jaren nog hetzelfde uit hiero.

4 likes

Misschien ligt het ook aan de kwaliteit van het gebit dat kan natuurlijk, maar hier kon alles zo de bak in :nauseated_face:

1 like

Wij moesten ze volgens mij in een glas melk doen na het wisselen?

3 likes

Oh ja dat heb ik wel eens gehoord, dat is dan vast niet gebeurd haha. Mijn kind was overal vies van dus die hoefden sowieso niet bewaard

2 likes

Hier ook. En ook nog een lokje van mijn eerste baby haartjes. Dus mocht iemand ooit een voodoo pop van mij maken, de spullen liggen al klaar

9 likes

Is dit iets van vroeger of doen mensen dit nu nog? Als je kinderen hebt (of een huisdier, die wisselen ook), bewaar je dan hun tanden? Of een pluk haar bij de eerste knipbeurt?

• Ja, ik bewaar tanden
  • Ja, ja ik bewaar haar
  • Ja, ik bewaar tanden en haar
  • Nee, ik bewaar niks
  • Ik bewaar iets anders en ik ga hier nu uitleggen

0 stemmers

Ik bewaar de snorharen van mijn katten, telt dat ook? :sweat_smile:

Als ik een tand zou vinden zou ik die ook zeker bewaren

6 likes

Ook het velletje van hun nagels of dat niet?

1 like

Nee dat dan weer niet haha

2 likes

Ja ik verzamel ook snorharen die ik vind haha! Ben ook altijd blij er een aan te treffen :joy:
De kat van mijn zusje ging dood en toen knipte ze aan een kant z’n snorharen af om te bewaren, dus om dat niet te hoeven doen dacht ik, dan zorg ik dat ik ze verzamel terwijl ze nog leeft.

4 likes

Omg soms komt er een laag los die zó mooi intact is, echt zo’n sterk puntje met beide zijden eraan, echt fascinerend mooi hoor, dan bewonder ik hem altijd wel even voordat ik het weggooi :joy:

6 likes

Ik zet ze wel voor ik ze weggooi even op hun voorhoofd :unicorn:

19 likes
  • Je gaat naar de Taylor Swift concert film waar iedereen mag dansen en zingen tijdens de film en iedereen (eventueel buiten jou) is een diehard Stan die elk nummer kent en drie uur lang losgaat
  • Je loopt tegen een lantaarnpaal aan en hebt 5 dagen last van een hersenschudding

0 stemmers

4 likes

Even testen of ik ècht overal doorheen kan slapen, iig alles liever dan een hersenschudding 🫨🫨🫨

1 like

Ik heb nog nooit een hersenschudding gehad maar ik heb wel eens een album van TS moeten luisteren en dat was echt Superkut.

3 likes
  • Vooraan zitten bij een Rammstein concert en veel oogcontact hebben met de zanger
  • Drie dagen in Taylor Swiftsferen: film, concert en een slaap feestje bij een Swiftie.

0 stemmers

• Een portret van Taylor Swift op je arm laten tattoeeren
  • Een portret van Thierry Baudet op je buik tattoeren en elke keer als je iemand nieuw ontmoet moet je je shirt omhoog trekken en zeggen ‘kijk m’n tattoo! cool hé?’

0 stemmers

• GroenLinks logo als aarsgewei op je lichaam
  • Altijd schoenen dragen in de stijl van Hugo de Jonge (jolige, puntige veter schoenen met tyfus leluk printje)

0 stemmers

2 likes
  • Taylor Swift
  • Coldplay
  • Ik kijk nog liever naar de onderkant van een wc bril

0 stemmers

1 like

Misschien moet dit in het biechttopic maar ik heb volgend jaar 2 concerten in 3 dagen tijd. Eentje is Taylor Swift en de ander Coldplay.

29 likes