Je moet kiezen-topic #2

Ook altijd last van te lange pijpen? Met broeken heb ik dat niet maar met jumpsuits altijd. Die laat ik altijd inkorten. Bizar hoelang ze die pijpen maken.

1 like

Ik heb juist altijd last van te korte pijpen en ik ben ‘maar’ 1.74 :sob:

Word jij nu liever 16 geschat of 48?

• 16
  • 48

0 stemmers

All of the above

11 likes

Ik heb een wormenhotel en kan het iedereen aanraden. Echt zo leuk!

4 likes

Ben je liever een rijke pensionado of juist je werkende leven rijk (en dan tijdens je pensioen leven van enkel AOW)

• Rijke pensionado
  • Rijk tijdens werkende leven (je moet wel werken)

0 stemmers

2 likes

Dat pensioen moet je eerst maar eens zien te halen :sweat_smile:
Liever een dusdanig rijke werkende dat ik eerder met pensioen kan :sunglasses:

2 likes

Nee srry dat mag niet

3 likes

Ja maar dan fa ik vanaf m’n pensioen gerechtigde leeftijd wel van de AOW leven :upside_down_face:. En dan van 55-67 gewoon een rijk zijn :relieved:.
Of mag het nu nog steeds niet :rofl:

1 like

Ik heb iets teveel mensen ernstig ziek zien worden of zelfs overlijden rond hun pensioen dus doe maar rijk tijdens mijn werkende jaren.

3 likes
  • Een partner die een kwartier voordat jullie wegmoeten al met zijn jas in de deuropening staat (en jij nog bezig bent)
  • Een partner die steevast te laat klaar is waardoor jullie moeten haasten

0 stemmers

Nav mijn ochtend. Geen idee welke ik irritanter vind

Edit sorry zijn moet natuurlijk zijn/haar/diens zijn

1 like

Ik ben de partner die iedereen opjaagt :sweat_smile:

2 likes

Het meest ergerlijke vind ik eigenlijk dat hij doet alsof hij al een half uur op mij wacht (ik ben de langzame altijd te laat klaar partner), maar we eerder te laat komen omdat hij dan toch nog even naar de wc moet, z’n sleutels kwijt is, wat moet drinken etc etc.

13 likes

Zijn schoenen aan moet doen of toch nog wil kijken hoe lang het rijden is, even op de pc nog het saldo van de dienstencheques bekijken.
“Ik heb wel mijn jas al aan”

2 likes

Ik ben de partner die altijd kantje boord of te laat weggaat en ik voel me ontzettend snel opgejaagd dus de keuze is snel gemaakt :joy:

2 likes

Dit is ook echt mijn vriend, soms gaat hij zelfs nog even snel de vaatwasser uitruimen of de kattenbak doen, echt om gek van te worden

2 likes

“even snel”

5 likes

Haha ja hou op met me

2 likes

Dit precies ja!
“Ben je nou klaar? Hoe lang heb je nog nodig?”
Kom ik beneden en zie ik hem zonder schoenen zitten. “Ja alleen schoenen aan.”
En plassen, en toch nog water drinken, en in welke jas zat zijn medicatie eigenlijk, en waar is de autosleutel??

6 likes
1 like