Ik had nooit verwacht dat ik de “hustle” era zou missen met vroeg opstaan met een liga op de fiets een half uur naar school fietsen. En elke dag hetzelfde, maar nu merk ik hoeveel rust die regelmaat mij gaf.
Ik ben inderdaad bang een brakke bejaarde te worden. Het maakt me ook mega ongemakkelijk om mensen te zien strugglen met hun lichaam met dagelijkse dingen. (Zoals vallen en niet makkelijk kunnen opstaan, uberhaupt niet makkelijk kunnen opstaan van bank/stoel, niet snel kunnen lopen of wegrennen, niet kunnen hurken, hijgen na 1 trap oplopen etc) Een soort claustrofobie van mijn lichaam. Ik heb een lekkere combi van cardio, krachttraining en mobility gevonden en hoop zo lang mogelijk te kunnen rennen, springen en lenig te zijn
Ben tijdens m’n bachelor een jaar weggeweest naar Duitsland. Vond het afgrijselijk en had ontzettende heimwee. Ging dus ook zeker 2x per maand naar huis. Helaas was het tijdens mijn studie verplicht, anders was ik niet gegaan.
Hangt denk ik erg van je studie (en je baan trouwens) af! Kan me zo voorstellen dat jouw werk per uitstek niet flexibel is maar ik mis al die verplichte 9-5 practica van tijdens m’n studie echt niet (want in m’n werk kan ik ook prima bedenken dat ik 8-4 of 11-7 ga werken, dat kon toen niet).
Waar in duitsland was je? Ik vind met name de wat oudere generatie zo stug naar buitenlanders ugh
Ik was gister op de verjaardag van een vriendin. Vorig jaar had ik twee vrienden van mij meegenomen (van te voren gevraagd) en toen was het echt super gezellig en hebben we staan batmintonnen, pétanquen, en te veel gezopen. Anyway dit jaar was er weer een feestje en ik had één vriend weer spontaan meegevraagd (en aan haar gevraagd), maar de ander had ik niet gesproken dus niet gevraagd. Waren we daar, in een stadje een stuk verderop, belt ineens vriend 2 aan! Had mn vriendin hem dus zelf uitgenodigd omdat ze het vorig jaar zo gezellig vond. En hij had ook een heel passend en schattig cadeau mee en alles, echt top.
Vond dat zo fucking cute man m’n vrienden worden elkaars vrienden, echt niks beters toch?
- Ja mi amigo es su amigo!
- Neutraal
- Nee dit vind ik niks
0 stemmers
Niks, niks, tuurlijk leuk als mijn vrienden elkaar mogen maar ik heb niet zo’n behoefte aan een vriendengroep
Het lukte me pas om een blijvende levensstijlverandering te doen (gezonder eten, sporten) toen mijn motivatie switchte van “afvallen want uiterlijk” naar “ik zie hoe naar diabetes type 2 is in mijn familie en wil dat risico voor mezelf verminderen, overgewicht is een risicofactor dus ik ga afvallen”
Dus eigenlijk juist méér gemotiveerd mee bezig nu mijn primaire resultaat (voorlopig) onzichtbaar is.
Wie ben jij?!?!
- Ik ben een GOD
- ?? Ga slapen dronken vrouw
0 stemmers
Haha, ben wel eens frisser wakker geworden, maar het valt niet tegen.
Ik weet zeker jij hebt 7 pillen op
Als je in de ochtend zonnebrand op doet doe je dan ook nog dagcrème op?
- Ja voordat ik zonnebrand op doe
- Ja nadat ik zonnebrand op heb gedaan
- Nee
0 stemmers
Volgens mij is het zo dat je zo weinig dagcreme gebruikt dat die spf daarin echt verwaarloosbaar is en je beter extra spf kunt gebruiken
ja je hoort eigenlijk 2 vingers spf te gebruiken toch? maar ik doe dat echt nooit is echt veel
als je elke dag spf aanbrengt, gebruik je dan netjes elke ochtend 2 vingers?
- ja altijd
- alleen als het heel zonnig is (oid)
- nee ik let daar nooit op
- ik gebruik sowieso niet elke dag spf
0 stemmers
Ik gebruik zo’n face mist
Twee vingers van wat? Het hangt toch ook af van de substantie waarin die spf verwerkt zit.
Ik heb dagcrème en een losse spf50 in een vloeibare substantie. Dat druppel ik op het dotje dagcrème dat al op mn vingers ligt, en smeer het zo samen op mn gezicht.
Ik vraag me door deze vragen nu ook wel af hoeveel van dat vloeibare spulletje eigenlijk per dag aanbevolen wordt… Nooit over nagedacht eigenlijk.
Zoveel voor alleen je gezicht???
ja en je nek