Ja ik moet in de omschrijving van mijzelf aan Canada denken. Zoveel troosteloze gebieden daar, ik word daar direct depri van. Maar idd die dode dorpjes in Nederland zou ik ook niet kunnen. Het is zo uitzichtloos en je kunt nooit eens spontaan iets doen omdat alles te ver weg is. Dat benauwd me enorm.
Ik woon nu in een grote, drukke stad, maar wel in een rustige wijk. Wel de lusten (goed ov, winkels en horeca op loopafstand) maar niet de lasten van veel overlast zoals je wel eens in het centrum kan krijgen! We gaan wel verhuizen naar een (groter) dorp omdat de grote stad qua eengezinswoningen niet te betalen is. Ga dat veel op loopafstand is wel missen, maar wonen straks nog wel dichtbij grotere steden. 100 km naar een stad lijkt me echt verschrikkelijk.
Haha ja ik heb in mn voorbeeld wel Canada in m’n achterhoofd gehad. Een goede vriend van mij heeft daar familie wonen die na de 2e wereldoorlog daar allemaal een boerderij gingen opbouwen. En altijd als ik z’n verhalen hoorde dacht ik, wat afgrijselijk en ook de foto’s. Gewoon zo in en in dood. Ik denk dat in Nederland het ook uberhaupt niet mogelijk is om 100 km te rijden zonder bij een (voor nederlandse begrippen) grote stad te zijn. Maar een groot dorp zou ik ook nog wel oke kunnen vinden. Heel afgelegen vind ik zo iets naars hebben
Toen ik in de stad woonde miste ik de natuur en het buiten zijn, nu ik buitenuit woon mis ik het leven van de stad je ken nie alles hebben
T verschilt ook nog wel weer per seizoen, in de winter liever in de stad, in de zomer liever buiten
Zo blij de randstad uit te zijn, al is de 1e stad wel iets dichterbij dan 100km.
Wat zou je goorder vinden?
- Iemands neus is niet goed schoon, zitten snotjes in en hangen haartjes uit
- Iemands oren zijn niet goed schoon, je ziet t oranje vettige oorsmeerlaagje gewoon zitten
0 stemmers
Allebei wel is gezien. Een oor onder het oorsmeer is echt vele malen goorder
- iemands snot moeten opeten
- iemands oorsmeer moeten opeten
0 stemmers
Ik moet al bijna kokhalzen als ik op een keuze moet klikken
Vroeg of laat is dit topic altijd viezigheid hè
- Het hele interieur van je huis is hotel chic
- Het hele interieur van je huis is IKEA chic
0 stemmers
Even geen vieze polls
Is wel afhankelijk van waar ik zin in heb qua eten/drinken
5 ziet eruit alsof ik het in elk geval niet kan betalen
Dat dacht ik ook én voor een hoge prijs hoef ik mensen niet zo in mijn aura te hebben
- ziet eruit als een burgertent waar je 20+ betaalt voor je burger en dan nog eens 4 à 6 euro voor je side friet, onion rings, …
- Hip en mooi maar zou schrik hebben dat het eten dan niet zo lekker is, een insta restaurant noem ik die. Ben wel al content dat de krukken een rugleuning hebben want ben geen fan van hoge zitopties op restaurant. En fuck de restaurants die je enkel in een bepaald deel van het restaurant laat reserveren. Buiten, binnen, lage of hoge tafels.
- Mooi puur maar de tafels zijn te dicht bij elkaar en als je met een groep bent dan moeten alle mensen op de zitbank opstaan om je door te laten.
- Ook leuke inrichting maar dan ook, hebben ze meer geld geïnvesteerd in de aankleding dan in het eten en de bediening? Gigi Gent, i’m looking at you!
Voor de rest ben ik heel makkelijk hoor
Hahaha ja love deze omschrijvingen en zou zelf ook vijf kiezen, vind het ook opvallend dat 1 zo vaak wordt gekozen want ik vermoed ook duur, kaart met bijna alleen maar vlees en dan allemaal ook niet echt goed.
Ja 1 is wel het restaurant waar de enige veggie optie salade met geitenkaas is
Nummer 1 ken ik toevallig
Als je van typische hollandse brasserie eten houdt, moet je daar zijn
Ik vind 1 echt zo’n dertien in een dozijn tent die je in elke Nederlandse stad vindt, met een zogenaamd hippe kaart, maar die ook overal hetzelfde is en die je bij elk derde restaurant vindt. Teringsaai en inderdaad overpriced.
Ik twijfelde tussen 4 en 5, maar ben uiteindelijk voor 4 gegaan omdat ik daar de hoop had dat ze wat minder klassiek en wat meer gedurfd zouden koken, maar hoe jij hem ziet is ook zeker een goed punt