Zijn dit allemaal kinderen van één influencer of meerdere door elkaar?
Van dezelfde
Ik zag pas toevallig een video hierover. Ze hebben ook nog een zoon en die heet Rocky.
Al die meiden 2 namen en hij gewoon rocky?
Of nouja, gewoon…
Het is Rocky Joshua! Dus een gewone 2e naam!
wat heb je liever
- Schoon en opgeruimd huis
- Goed gevulde koelkast
0 stemmers
Oorlog breekt uit in Nederland. Jij en je kinderen (echt of hypothetisch) hebben een tweede paspoort en kunnen dus makkelijk vluchten naar dat land. Jouw partner heeft dat niet en mag niet mee. Wat doe je?
- Je vlucht niet naar dat land omdat je als gezin samen wil blijven/partner niet wil achterlaten
- Je vlucht wel met kans op dat jij en je kinderen nooit meer je partner/hun ouder ziet
0 stemmers
(Sorry was geinspireerd)
Niet alleen vanwege partner, ook vanwege de honden die ik niet achter zou kunnen laten
Iedereen voor zichzelf en God voor ons allen.
Ik zou echt not amused zijn als rollen omgedraaid waren (ik geen paspoort) en mn partner daarom maar blijft met de kinderen 🫡
Kinderen mogen naar schoonfamilie maar hij mag wel bij mij blijven
Wat is je alternatief dan? Met zijn allen blijven en ten onder gaan?
Nee ze zegt toch juist dat haar partner moet gaan. Ze wil niet dat hij blijft.
Ah ik las verkeerd!
Elke dag
- Maximaal 1500 stappen mogen zetten
- Minimaal 12000 stappen moeten zetten
0 stemmers
Maximaal 1500 zou ik meer een opgave vinden dan 12000
Inderdaad, dan moet ik de hele dag op de bank zitten denk ik. Ik zit nu vaak makkelijk op 12.000 per dag.
haha ja dan moet je je stappen gaan tellen als je een boodschap gaat doen, niet te doen lijkt mij
Maar elke dag 12.000 vind ik echt enorm veel. Dan kun je dus ook nooit een dag ziek in bed liggen. Dan loop ik liever maar weinig en alle afstanden die niet met de auto of ov kunnen op de fiets.
Ja het is ook veel (om inderdaad écht elke dag te doen, ook als je ziek bent oid) maar 1500 is echt heel weinig! Ik denk dat ik echt heel ongelukkig zou worden van Max 1500 stappen per dag. Ik heb meer dan een jaar teruggescrolld en ben 1 dag tegengekomen waarin ik minder dan 1500 stappen heb gezet (5 december 2023, 1020 stappen). Terwijl ik ook wel eens een dag echt vrijwel niets uitvoer? Denk dat ik er vaak met alleen al door het huis lopen en 800x plassen wel kom
Ja ben het met je eens hoor, ben nog niet eens buiten geweest en ik zit nu op 1743 stappen. Maar elke elke dag 12.000 stappen nee echt veel te veel. Ik kan dat me niet eens voorstellen lijkt me de hel op aarde.