Je moet kiezen-topic #2

Sowieso Antarctica. Ik krijg het echt mega benauwd als ik al aan de ruimte denk (ironisch wel)

11 likes

Op Antarctica heb je nog iets van bewegingsvrijheid, ook al vriezen je tieten er meteen vanaf als je naar buiten gaat maar toch. Het idee dat je naar buiten kán vind ik fijn.

6 likes

IMG-20250317-WA0009

Ach joh, uit de wind en in de zon is het er heerlijk toeven.

26 likes

Ja dat dacht ik ook maar ook daar mag je dus opgesloten zitten als ik het goed begreep. Onderstaand artikel waar de inspiratie voor dit dilemma

3 likes

Dan ben ik na 10 maand tenminste vrij en hoef ik niet eerst nog een paar week te wennen aan zwaartekracht.

1 like

Wonen in

• Tel Aviv
  • Minneapolis

0 stemmers

5 likes

Ben jij een zionist?

Dat lijkt me niet.

5 likes

Waarom haat je Rusland wel maar Israël niet? :thinking::thinking:

2 likes

Dit vind ik nog raarder dan beide landen niet haten

3 likes

Ja daarom vraag ik me af wat de reden is, het is niet een soort naïef “alle oorlog is verkeerd maar de bevolking kan er niks aan doen” stelling die de anderen plaatsen.

En waarom Minneapolis, één van de steden met de meeste moslims in de VS, versus Tel Aviv?

1 like

Ik neem al die polls eerlijk gezegd niet zo serieus.

En in mijn hoofd was Minneapolis een van de steden waar buitengewoon veel op Trump was gestemd.

Huhhhhh dan weet je echt weinig van Amerikaanse politiek, want de hele staat Minnesota (je weet wel, waar Tim Walz gouverneur is) is gewonnen door Kamala en letterlijk in elk kiesdistrict van de stad Minneapolis heeft Kamala gewonnen.

2 likes

O my bad, dat heb ik dan niet goed onthouden. Excuses.

Je volgende keer op vakantie naar

• Japan
  • Maleisië
  • Oman
  • Noorwegen
  • Costa rica
  • Namibië
  • Saudi Arabië

0 stemmers

moeilijk dit, alleen noorwegen en japan zouden afvallen als eerste keuze (want al geweest)

1 like

Ik heb voor Maleisie gestemd ondat ik al in Japan ben geweest, maar zou nog wel een keer terug willen.

2 likes

Ik zou sowieso terug willen naar Japan, dat zou nu voor puur vakantie m’n eerste keus zijn. Maar ben ook net vorig jaar kort geweest en ik wil familie zien dus dat wint altijd haha

Edit: volgens mij is er een forummer in Namibië en ik moet wel zeggen dat is ook flink gestegen want omg zo prachtig.

1 like

Ja Namibië lijkt me prachtig! Heb zo’n leip hotel gezien daar, moet ik ooit gewoon slapen.

3 likes

Nu ben ik benieuwd!