Stel je persoonlijke vraag #54

Hoe slaap je als de volgende persoon die gebeten wordt voor het leven verminkt is of erger? Beter dan wanneer de hond een spuit krijgt (of miss uit huis geplaatste word of een andere oplossing).

2 likes

Ben ik het mee eens. De meeste van de inwoners worden ook zo ingelogen waardoor het voor hen lijkt en voelt alsof ze de juiste keuze maken of hun land juist iets goeds doet.
In tegenstelling tot de amerikanen die bewist voor trump kiezen terwijl ze wel alle informatie tot hen beschikking hebben

1 like

Klonk dit slim in je hoofd? Want erbuiten klinkt het dom af

19 likes

Wat zeg jij nou

6 likes

Een familielid woont nu weer in NL en bij de vorige termijn Trump in USA en diegene was in shock over hoe veel nepnieuws Amerikanen meekrijgen. Momenteel waarschuwt diegene iedereen in de USA waar contact mee is om ander nieuws te lezen dan het amerikaanse nieuws (specifiek Fox)

2 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Ik denk dat in meerdere landen nepnieuws te zien is. En zeker wanneer grote zenders dit uitzenden twijfelen mensen niet aan de echtheid. Zelf zal ik er ook vanuit gaan dat alles op feiten is gecontroleerd voordat het uitgezonden wordt. Eigenlijk te zot voor woorden dat je niet in elk land daar klakkeloos vanuit kan gaan.

1 like

Een date die een knuffel meeneemt op eerste date:

• Leuk :slightly_smiling_face:
  • next level raar
  • ik doe dit

0 stemmers

1 like

Ik vond het wel aandoenlijk dit

6 likes

Ik was met kennissen aan het praten over iets wat “skinnytok” (?) heet, een soort van skinny algoritme op tiktok waar zij helemaal in zitten.

Anyway de klassieker kwam weer voorbij: nothing tastes as good as skinny feels

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Echt gisteren of eergisteren ofzo postte iemand deze poll ook. Ben benieuwd of dat ook op ‘skinnytok’ :face_vomiting: geïnspireerd was.

2 likes

Oww die heb ik gemist. Skinnytok is dus echt een ding? :grimacing: kreeg een beetje pro ana vibes ervan

1 like

Tenminste ik neem aan dat het over een teddybeer ofzo gaat

4 likes

Ja, dat is het ook gewoon

5 likes

De draak op zijn schouder. Pyxis.

1 like

Hahaha ja was ik, kwam door eetstoornis Twitter, dus eigenlijk hetzelfde maar dan voor oude mensen.

3 likes

Oooh haha helemaal niet gezien
Ja leuk

1 like

Elke keer dat ik aankom kijk ik terug op mijn eetpatroon in de tijd ervoor en is conclusie: was het niet waard

5 likes

Het is echt next level pro ana met filters die je dunner maken voor motivatie en elkaar ophypen in de comments bij zo veel mogelijk gewichtsverlies in zo min mogelijk tijd

Voelt net als vroeger

het ergste vind ik die what i eat in a day-videos met een gekookt ei zonder eigeel, twee rijstwafels met avocado en 's avonds groenten met een paar happen kip en dan claimen dat ze er genoeg aan hebben. lijkt me heel naar om steeds te zien als onzekere zelfbewuste tiener

6 likes