Ik woon echt in een dorp in een uithoek van Nederland maar ik zie ze echt vaak rijden. Maar misschien juist omdat ze dan onderweg zijn van en naar Duitsland waar ik vlakbij woonđ
naast wie sta je liever op de camping
- een willekeurige buur
- een willekeurige collega
0 stemmers
Ik heb zoveel kutburen dat ik dan liever een collega naast me heb. Die snappen tenminste wanneer ze me met rust moeten laten
Ik denk dat een willekeurige buur meer de noodzaak voelt om samen op te trekken dan een willekeurige collega
Oh ik juist andersom! Ik heb ook niet zoân hechte buurt. Zal ook op de camping niet meer dan âoh wat toevallig jij ook hierâ worden
Een autovakantie:
- Liever 4 uur langer onderweg maar langs mooie routes
- Liever korter onderweg dus de snelste route
0 stemmers
Ik vind het nog steeds zo bizar dat mn ouders met de auto naar dubrovnik zijn gereden toen ze nog maar 19 en 24 waren in die tijd. Wat een roteind. En waarschijnlijk ook een hele slechte auto.
Zowel mijn man en ik als onze kinderen vinden autorijden leuk. We rijden zonder problemen voor een weekendje naar Parijs ofzo. En we kiezen ook liever een mooie dan een snelle route. Alleen voor de zomervakantie wel het liefst de Route du Soleil want dat is zo gezellig met alleen maar vakantiesgangers onderweg
Ik neem aan dat je kinderen nog jong zijn? Mn moeder had het wel goed voorgereid met heel veel spelletjes en echt alles wat we maar konden bedenken.
Nu ga ik even iets goors vertellen waar mn ouders, voornamelijk mn vader haha denk ik nog een trauma aan heeft. Ik was nog echt heel klein en zoân vieze vent kwam eraan in zuid duitsland op het tankstation en wilde mij een" bosje" bloemen geven op de parkeerplaats. Letterlijk uit het gras getrokken.
Zelfs mn moeder dacht dat hij aardig was. Wtf!! Toen mn vader eraan kwam terug van de wc. Hij wist niet wat er was gebeurd. Weet wel dat toen hij het verhaal hoorde enorm kwaad werd . Ook zo raar, als moeder zie je dan toch dat het een smerige kinderlokker denk is. Heel naar. Daarna zeiden ze beide tegen mij ik was nogal geschrokken. âHij wilde je gewoon leuke bloemetjes gevenâ. Jaren later maakt me dat echt misselijk.
Denk jij dat je het door hebt als je kind misschien in handen is van een kinderlokker?
- Ik denk het wel
- Het lijkt me lastig
- Ja sowieso
0 stemmers
Vanaf toen mocht ik nooit meer alleen met mama âon the roadâ zijn. Pap ging altijd mee.
Ze zijn 8 en 11. Eerst sliepen ze altijd in de auto en dat is overgegaan in het gezellig hebben.
Je moet een boek lezen hiervan, welke kies je
0 stemmers
En van deze titels?
0 stemmers
En welke van deze biografieën lijkt je het meest interessant?
- Britney Spears
- Paris Hilton
- Mariah Carey
- Patty Brard
0 stemmers
Ik steek nog liever mn ofen eruit
Vond Britney tegenvallen.
Wat zou je liever zijn?
- Verpleegkundige
- Basisschoolleraar
0 stemmers
Ik vind kinderen in groepen eng.
Visite van de mensen die verzorgd moeten worden zijn vaak erger. Zeker degene die het minst komen en dan ineens alles willen veranderen omdat het niet goed genoeg is. Vreselijk.
True, geen rekening mee gehouden.
Ben je meer van het plannen of spontaan afspreken?
- Plannen
- Spontaan
0 stemmers
Plannen maar van spontane afspraken geniet ik vaak ik nog meer.
Plannen, maar niet weken van tevoren . Tenzij het echt een dagje weg is ofzo maar om gewoon even af te spreken niet.