Je moet kiezen-topic #2

Bij de kassa krijg je een bonnetje zodat je die kan scannen en je naar buiten kan. Je hebt de bon niet nodig en gooit hem daar in de prullenbak. Dan

• Maak je er een prop van en gooi je hem weg
  • Gooi je de bon zo in de bak

0 stemmers

1 like

De prullenbak staat echt naast die scanner dus dat is 1 beweging, scannen en de prullenbak in. Geen tijd voor propjes

4 likes

Ah oké ik zie dus allemaal van die bonnetjes liggen en dan denk ik huh die dingen dwarrelen meer dan daf je ze echt gericht gooit en er kan veel minder in de prullenbak. En volgens mij gaat het net zo snel want je scant je bon en terwijl je door het poortje loopt maak je er een prop van en gooi je hem weg.

Ik heb dan in mijn hoofd dat oud papier plat aangeleverd moet worden hier en dus prop ik niet

7 likes

Dit weet ik niet 100% zeker. Maar geloof dat bonpapier niet bij oud papier mag. Ivm de hitte/inkt bewerking.

Edit: sinds 2020 mag het wel! Daarvoor inderdaad niet door de BPA in her papier

5 likes
  • Alleen nog in de avond direct voor je gaat slapen je tanden mogen poetsen
  • Alleen nog in de ochtend direct als je uit bed komt je tanden mogen poetsen

0 stemmers

1 like
  • Broodrooster
  • Tosti ijzer

0 stemmers

Ik ga ze niet allebei kopen namelijk maar gun mezelf 1 van de 2

3 likes

Die heb je ook met losse platen dan kun je nog steeds brood roosteren ook

7 likes

Gun jezelf een contactgrill, dan heb je meer ruimte voor brood dan bij een tosti ijzer, en je kan er ook prima brood op roosteren (en vegaburgers of groente op grillen, echt heel handig).

16 likes

Wij hebben een broodrooster met van die klemmen, daarin kan je ook tosti’s maken. Dat worden dan alleen niet van die geplette tosti’s haha, dat mis ik soms wel in m’n leven.

1 like

Maar dat komt vooral doordat ik een tostifobie heb :sweat_smile:

2 likes

Wat

4 likes

Ooit flink verbrand?

1 like

Ja sorry, ik krijg de kriebels van plakken en stukken kaas en op tosti’s vind ik ze zo goor, want dan gaat het zo lekken op de plaat en dat stinkt zo erg :nauseated_face::face_vomiting:

2 likes

Bakpapier er tussen doen! Komt er niks op de platen

2 likes

Waar ga je zitten?

• A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H

0 stemmers

3 likes

Lekker in het hoekje, muziek in dus dan hoor je de wc geluiden niet maar je kan wel lekker loeren naar de mensen die 100 keer naar de wc gaan.

15 likes

Welke sadist heeft dit plaatje gemaakt?

2 likes

Ik zie het probleem van de middelste stoel niet zo. Snap dat vreemde aan beide kanten niet ideaal is, maar stil en beleefd lijkt is er niks mis mee.

Al ben ik niet echt heel lang, dus de beenruimte is niet mijn grootste probleem.

5 likes

Als de hele rij van jou is wissel je toch gewoon van stoel? Waarschijnlijk lig ik bovendien over drie stoelen heen dus merk ik niet eens getrap.

9 likes