De broodjes van de filet-o-fish worden niet getoast maar gestoomd
Oooooooooh, ik dacht dat de vis werd gestoomd, maar nu is het raadsel opgelost. Thanks!
dit doet me denken aan iets anders: ik kende ooit (10 jaar geleden ofzo) iemand die 's ochtends nooit haar tanden poetste omdat je 's nachts toch niets eet. zij werkte op mijn opleiding, maar ze was dezelfde leeftijd als de leerlingen dus tijdens een meerdaagse schoolreis trok ze meer met ons op dan met de docenten.
toen was ze in de ochtend altijd heel snel klaar, dus ik vroeg iets van ‘oh, heb je nu alles al gedaan? je opmaken, omkleden, je tanden poetsen enzo’ gewoon een random opsomming. en zij reageerde dus met 'ik poets sowieso nooit in de ochtend, je eet ‘s nachts toch niks?’ ook echt op een verontwaardigde toon alsof ík iets raars zei haha. sindsdien vond ik haar ook gewoon vies eigenlijk.
Ik ben het wel eens vergeten in de ochtend maar dat krijg je ook gewoon niet meer goed. Je houdt dan zo’n slaapsmaak en vieze stroefheid in je mond ofzo ![]()
haha ja ik vind het ook zooo vies aanvoelen, je tong ook vooral. tanden poetsen is echt het allereerste wat ik doe als ik uit bed ga. als ik echt per se moest kiezen zou ik liever alleen 's ochtends poetsen dan alleen 's avonds eigenlijk (maar allebei kut)
Ik zeg altijd dat als ik mee zou doen aan expeditie robinson dat ik het echt erg zou vinden dat ik mijn tanden niet zou kunnen poetsen. Als ik 1 hygiëne ding zou mogen kiezen dan zou dat tanden poetsen zijn ipv douchen ofzo. Ik voel mij zo veel frisser als dat gedaan is.
Bij wegwerkzaamheden op de snelweg wordt je omgeleid. Maar hoe zetten ze die dingen neer als iedereen nog op de snelweg rijdt?
Op het stuk waar ik regelmatig rijdt zijn de laatste tijd veel werkzaamheden dus ik zit me iedere keer af te vragen hoe dit dan werkt. Op dit deel zijn ook geen matrixborden zodat ze bijvoorbeeld alvast een weghelft kunnen afkruisen ofzo.
Vaak gaat eerst het aantal km op de matrixborden omlaag zodat iedereen langzamer gaat rijden en je hebt ook zo’n mobiele afzettingswagen die achter de wegwerkers rijdt die de pylonnen of borden plaatsen.
Vaak ook een pijlwagen
Op het stuk waar ik rijdt (a58 in Zeeland) zijn geen matrixborden.
@Nude maar hoe zet je ineens zo’n pijlwagen neer als alles nog rijdt?
Ik heb het even aan mijn man gevraagd, die werkt hiermee. Je kunt een MRS inzetten (mobiele rijstrook signalering); dat is een tijdelijk matrixbord op de vluchtstrook. Een soort van aanhanger die zichzelf uitklapt over de weg heen.
Een andere oplossing is een RAIN; rijdende afzetting in de nacht. Dan zetten ze ook waarschuwingen neer op de vluchtstrook dat de werkzaamheden eraan komen.
Op een weg waar geen signalering was, heeft hij ook een keer het laatste matrixbord wat er wel stond op een rood kruis laten zetten en vanaf daar de afzetting neer laten zetten. Dat was wel een langere afzetting dan nodig maar een makkelijkere oplossing dan zo’n MRS.
Tldr: in de nacht vanaf de vluchtstrook.
Wat interessant! Mijn man kijkt graag programma’s die zich op de weg afspelen en we zeggen wel eens tegen elkaar wat een enge baan eigenlijk, dat werken op de snelweg
De pijlwagen rijdt ook haha! Dus op een geven moment gaat die pijl aan en dan gaan mensen wel naar de andere baan.
Ja mooi. Ik kijk wel eens towtrucktim en het is echt bizar hoeveel mensen het kruis negeren.
Ja, dat is het inderdaad. Ik ben een keer met hem meegeweest omdat er een zo’n informatiepaneel boven de snelweg vervangen moest worden en dat was op 5 min van ons huis. Dus ik ook in oranje kleding de weg op, twee rijstroken afgekruist, 1 beschikbaar voor doorgaand verkeer. Dat zou met 70 langs je moeten rijden, niemand die zich daaraan houdt (en 70 is al bizar hard als je daar dus op die weg staat). Eerder reed ik ook weleens te hard daarlangs maar vanaf dat moment dat ik daar heb gestaan houd ik me ook echt aan de maximum snelheid langs wegwerkzaamheden.
Zo’n massagegun, is dat echt om jezelf te masseren? Of is het een seksspeeltje? ![]()
![]()
![]()
Hahaha, het lijkt wel op zo’n magic wand hè. Maar ik gebruik het echt als massage apparaat, vooral voor mijn nek en die spieren die zo van onderaan je schouderbladen naar je nek gaan.
Is echt voor massage.
Althans ik ben nog niet in de verleiding gekomen hem ergens anders voor te gebruiken. Het gaat best hard. Hij is trouwens van m’n vriend, want die sport heel veel en het leek hem ideaal. Nou 1 week fanatiek gebruikt en nu ligt hij stof te vangen. Dus ook als ‘gewone’ massagetool niet per se een een aanrader.
Ik vind het zo leuk aan dit forum dat er altijd wel iemand is die iets van een superspecifiek onderwerp af weet