Je moet kiezen-topic #2

Ja joh. Ik woon vlak bij een ander natuurgebied waar incidenten met wolven zijn geweest. Ik begrijp niet dat mensen zich niet bedenken dat wilde dieren betekent dat je je gedrag aan moet passen, in plaats van dat dier kwalijk nemen dat het zichzelf beschermt? Leer mensen leven met wolven in plaats van proberen de baas te spelen over wolven.

15 likes

Wat geloof jij eerder in het leven?

• Iedereen doet het, dus dan zal het wel goed zijn
  • Iedereen doet het, dus dan kan het niet echt goed zijn

0 stemmers

Wat vind je meer moeite?

• Dekbed wassen
  • Dekbed verschonen

0 stemmers

2 likes

Volgens mij gaat mijn wasmachine ook snel naar de tering als ik elke week mijn dekbed ga wassen

1 like

Heb vorige week het overtrek laten zitten en met dekbed en al in de wasmachine en droger gedaan. 10/10 would recommend. Denk dat de droger wel een essentieel onderdeel is.

2 likes

Ik doe mn eigen was niet :tipping_hand_woman:

Wat is erger

• Je kind heeft een hondennaam
  • Je huisdier heeft een mensennaam

0 stemmers

3 likes

Je hond Kees noemen vind ik minder erg dan je kind Snuffel noemen haha

13 likes

Maar niemand noemt hun kund Snuffel. Maar wel Max en Bella

Ja da’s wel waar idd.

3 likes

Was je inspiratie die calculator van The Washington Post?

https://www.washingtonpost.com/business/interactive/2022/people-names-for-dogs/

Max en Bella zijn toch hele normale mensennamen?

3 likes

Ja dus vandaar je huisdier heeft een mensennaam

2 likes

Dat is toch 't hele punt

Ik ben echt verbaasd over deze uitslag lol vooeal omdat iedereen z’n kind tegenwoordig een hondennaam geeft

1 like

Oh dacht dat dit het omgekeerde voorbeeld was. Wat is dan een hondennaam die ook aan kinderen gegeven wordt?

Rex ofzo

3 likes

Bruno, Buddy, Wolf, Beer etc

Maar ik vind mensennamen die ook aan honden worden gegeven, nu ook hondennamen (Moos, Luna, Max, Teddy, Pip)

2 likes

En je bedoelt dus dat je het erger vindt dat je een hond hebt die Henk heet dan dat je kind Wolf heet?

Ja

2 likes

Ik vind het vooral zo cringe als een hond dan zo’n echte mensennaam zoals Samantha of Suzan heeft :sob:

1 like