Je moet kiezen-topic #2

Ja juist wel, vandaar dat ik het zelden koop haha, ik weet dat als ik geen moment heb om het te eten het allemaal in één keer op gaat! Koop het liever als ik mensen over de vloer heb om het te delen ofzo

Verder houd ik heel veel van chips hoor ik heb geen tips nodig over hoe meer chips toe te voegen aan mijn dieet lol

2 likes

ik ben echt heel benieuwd waarom mensen tokkies stemmen

1 like

racisme

22 likes

ja is ook de enige reden die ik kan bedenken

2 likes

Ik ken mensen die in de buurt van een azc wonen en die hebben daar last van. Ik woon zelf een klein beetje in een tokkie buurt en heb daar niet echt last van. Dus op basis daarvan stem ik.

5 likes

Maar dat iemand ergens last van heeft betekent toch niet dat jij er last van krijgt?

Ja, dat geldt dan toch voor beide

4 likes

Vraag me dan altijd af of het echt een tokkiebuurt is dan of gewoon een volkswijk. Of jij hebt geen last, want jij bent de tokkie kan ook nog haha.

Vind de dingen die in dat filmpje voorbij komen namelijk wel echt intens om naast te wonen bijvoorbeeld.

Bij mij in de wijk zit een azc en er zijn geregeld steekpartijen, straatroven en inbraken gepleegd door de bewoners van het azc. Geeft me geen veilig gevoel dus voor mij is dat de reden
Heb liever een aso dan

Nee maar ik moet mijn keus toch ergens op baseren :sweat_smile:

3 likes

Er zit een kleinschalig AZC op 5 minuten lopen en daar totaal geen last van.
Gelukkig ook geen aso’s in de omgeving

3 likes

Ineens zijn die puma’s zo erg niet.

8 likes

Haha echt he omg, wat een gedrochten. Ik dacht wat is in godsnaam le coq sportif? Toen bedacht ik me dat ik ooit via de ellegirl website le coq sportif sneakers heb gewonnen :joy: je kon volgens mij elke maand iets winnen dus wij deden daar altijd random aan mee.

2 likes

Wie vind je leuker

• Donald Duck
  • Mickey Mouse

0 stemmers

• Ik ben Europees
  • Ik ben niet Europees

0 stemmers

1 like

Als personage of de verhalen om het personage heen? Want ik vind Donald fucking irritant, maar zijn verhalen in de Donald Duck waren wel altijd beduidend leuker dan de Mickey Mouse verhalen

8 likes

Ik vind Mickey Mouse een eigenwijs apparaat echt dikke betweter. Goofy maakt wel veel goed in die verhalen

3 likes

Ja Goofy is leuk! Maar mijn favoriet is Darkwing Duck.

3 likes

Oeh jaa wappert met cape

1 like

Laten we lekker link gaan doen :ninja:

3 likes