@Ludo is de charles darwin van deze theorie dus zij is de enige die deze vraag objectief kan beantwoorden
echter, ik vind het ook erg rgk wanneer een blond kind met bril een pleister op een oog heeft
@Ludo is de charles darwin van deze theorie dus zij is de enige die deze vraag objectief kan beantwoorden
echter, ik vind het ook erg rgk wanneer een blond kind met bril een pleister op een oog heeft
Wat is rgk? ![]()
Klik erop haha
Klik op de link!
Ik zie geen link
![]()
Semi weet ik wat er bedoeld wordt, maar wat is de specifieke definitie van ‘’ een Jeroen ‘’
Ik wil het namelijk uitleggen aan een goede vriend van mij, uhh genaamd Jeroen ![]()
Zie je dit niet?

De blauwe letters in je post rgk
Die zie ik ook niet ![]()
Ik denk dat meisjes RGK sowieso Vayèn/Fayenne heten, kleren van Le Big of Vingino dragen en inderdaad blond haar en een paarse bril.
Ja en van die strokenrokjes bijvoorbeeld fuchsia roze met stippen print met dan een legging eronder die ook een kleur is. En van die lelliekellie achtige schoenen met lampjes.
Jij beschrijft een RGK-meid uit de jaren '90!
Nou ik zie ze toch nog steeds lopen hoor.
Ik zou eerder zeggen met zo’n giletje! Wel een rokje inderdaad.
Ik ben er ook over uit dat ik het kind van de Prijsvrij vakantie reclames ofzo met Leo Alkemade wel grotendeels aan de beschrijving vind voldoen.
volgens mij is dat zijn eigen kind en leo alkemade is ook een soort volwassen rgk dus dat klopt wel
ze praat ook nasaal dat vind ik ook rgk kind waardig
Of van die zusjes van verschillende leeftijden maar toch altijd hetzelfde aan hebben. Brr.