Waar zou je het liefst zijn geboren/opgegroeid?
- Nederland
- België
0 stemmers
Waar zou je het liefst zijn geboren/opgegroeid?
0 stemmers
Nieuwe zaak van deze chef promoten in je culinaire nieuwsbrief die heel goed gelezen wordt:
0 stemmers
En ook nog een grapje maken over zijn feestbeest status?
0 stemmers
@Daelyss dit is bij jullie flink in het nieuws geweest of niet?
Ongekend ongepast. Zou de schrijver van deze nieuwsbrief ook de vraag stellen of dit normaal is om deze man überhaupt een podium te geven, laat staan met deze grappige knipoog naar dat hij blijkbaar van feestjes houdt.
Ja, de zaak is uitvoerig besproken in het nieuws. Wat ik jammer vind is, zonder rechtszaak en verdict is Nick Bril gewoon aan het werk (op tomorrowland bvb, enkel masterchef België mocht hij niet doen) Terwijl die hulpkok zijn benen kwijt is en een zware revalidatie tegemoet gaat.
Dat tweede is geen grapje, hij is ook dj. (Verder vind ik het wel volkomen absurd hoor, maar gewoon ter info)
Wie heeft dit gedaan dan? Namen en shamen aub
0 stemmers
Ik zoek graag dingen uit en wil altijd weten wat me te wachten staat. Het zou voor mij vreselijk zijn als alles onverwachts is, ik denk dat het dan ook totaal niet ontspannen meer zou zijn.
Ik vind het deel van de voorpret en ben ook diegene die alles uitzoekt, plant en boekt maar soms lijkt het me ook wel chill om verrast te worden ofzo
Ik vind het uitzoeken en plannen leuk, mijn vriend wil gewoon een tikkie voor de kosten en vindt het (met een aantal voorwaarden) eigenlijk allemaal wel best. Die vindt het dan wel weer leuk om op locatie de leukste tentjes te vinden.
Ik drop wat hints over wat ik leuk vind of wil zien en hoop dan maar dat m’n partner dat boekt of plant. Als ik alleen ga doe ik eigenlijk alleen het hoognodige, de rest zie ik daar wel. Alles uitzoeken is me teveel stress haha
Ik vind het dan zo’n verplichting worden en dan ben ik mijn vakantiegevoel kwijt. Ik weet pas de dag van vertrek naar welk land ik ga en dan bedenk ik daar wel wat we kunnen doen. We zijn toch camping hoppers. Als het tegenvalt zijn we zo weer ergens anders.
Ik haat verrassingen. Maar ik voel nog een diepere haat voor het plannen van vakanties
Ik ben baak met vrienden op vakantie geweest dat ik alleen wist naar welk vliegveld we vlogen. Stadje waar de villa staat? Geen idee. Wat daar te doen is? Geen idee
Stuur maar een tikkie en hoelaat ik op schiphol moet zijn prima
Restaurants uitzoeken etc doe ik niet maar als ik naar een onbekende plek op vakantie ga wil ik wel graag zoveel mogelijk over de taal, cultuur, politiek etc weten! Vind het echt leuke voorpret om de bekendere auteurs te studeren en films op te zoeken. Moet er wel bij vermelden dat ik bijna nooit naar het buitenland op vakantie ga (behalve om vrienden in Nederland te bezoeken of familie in een voor mij net zo bekend land), laatste keer was 6 jaar geleden inmiddels lol
Normaal ben ik wel een planner maar ben dit jaar naar een paar aziatische landen geweest met eigenlijk nul voorbereiding (geen tijd gehad want was de hele tijd aan het reizen) ten dat was ook echt prima. Heel veel dingen kun je ook wel ter plekke nog bedenken en plannen
Welke oordoppen heb je?
Die van alpine gewoon! Doen voor mij voldoende voor snurk/omgevingsgeluiden, maar ik hoor nog wel m’n zoontje als hij wakker wordt.
Dat rood/witte doosje van Alpine speciaal voor slapen
Wat vind jij erger?
0 stemmers
wat is lekkerder op een rijstwafel?
0 stemmers