Gaat alles verder wel goed met je?
Coldplay vond ik persoonlijk echt geweldig. Een echte show ook nog. Veel leuker dan alleen maar een zingend persoon voor je
- Taylor Swift als uberbestie waarmee je alles deelt
- Chris Martin van coldplay als levenspartner die je regelmatig toezingt
0 stemmers
Ik heb geen zin in constante paparazzi en gestoorde fans. Die krijg je gratis erbij met Taylor. En o wee als je een keer ruzie met haar hebt
Als ze haar miljoenen deelt mag ze zelfs een liedje schrijven over mân vriend hoor.
Maar Chris Martin heeft ook miljoenen. Wel minder dan Taylor denk ik. Maar je merkt, lijkt mij, niks van een miljoentje meer of minder.
Plus hij is bevriend met Beyoncé
Hmmm, goed punt. Een goede noise canceling koptelefoon en waar hebben we het over.
Haha ja dat is vloeken in de kerk hier, maar ik ben (of in ieder geval was!) ook fan van coldplay hoor! Vanaf 2011 ben ik een beetje gestopt met luisteren (niet meer zo mijn smaak) maar alles daarvoor is echt top, en hun liveshows idd ook!
O nee dan wil ik Chris ook niet. Wat een dillemaâs zeg nondeju.
Taylor is ook bevriend met Beyoncé
Maar swifties zijn toch een slagje gestoorder dan coldplay fans
Ik ga liever verkleed wijn drinken en katten aaien met Taylor dan dat ik naar Coldplay moet luisteren.
- Elke dag een tompouce eten
- Elke week een crompouce eten
0 stemmers
Wat heb je liever?
- Je bent op een eerste date met iemand waarvan je denkt dat dit de liefde van je leven gaat zijn, je wil indruk maken en je probeert je billen een beetje te forceren en dan laat je een keiharde scheet
- Je hebt twee jaar een serieuze relatie en je draagt zijn joggingsbroek en opeens krijg je leeeeipe buikpijn en ipv dat je een scheet laat poep je in zijn broek
0 stemmers
Oke oke en deze? Welke heb je liever?
- Je bent op een eerste date met iemand waarvan je denkt dat dit de liefde van je leven gaat zijn, je wil indruk maken en je probeert je billen een beetje te forceren en dan laat je een keiharde scheet
- Je bent op een paar dates geweest met iemand waarvan je denkt dat het de liefde van je leven gaat worden, je hebt nog geen relatie en je gaat er voor het eerst slapen (in het bed van zijn ouders, hij woont nog thuis) en de volgende ochtend word je wakker en ben je heel erg ongesteld geworden in dat bed en heb je alles onder gebloed
0 stemmers
Zolang het maar een droge klapscheet is zonder geur
Hahahaha ja!
Dit zijn situaties die mij of mijn vriendinnen zijn overkomen en we hebben een discussie over wat erger is
Die andere opties vereisen extra schoonmaakwerk.
Anekdote: toen mijn man nog mn date was en hij de 2e keer bij mij bleef slapen zat ik op zn schoot en toen ben ik doorgelekt op zn spijkerbroek
En hij moest de volgende dag werken en hij had geen andere broek mee
En ik woonde in een studentenhuis waar wel een wasmachine was maar die centrifugeerde niet meer dus hij is met een superklamme broek naar zn werk gegaan de volgende dag
O wacht ik lees in de poll nu pas dat het het bed van zn ouders is. Dan verander ik mn stem haha
Ben je liever eenâŠ
- Kort persoon in huishouden met lange mensen
- Lang persoon in huishouden met korte mensen
0 stemmers
Ik bedoel echt kort en niet de âhihi ik ben zo kort 1.65 maarâŠâ
Wees dan specifieker hihi