In mijn ideale wereld zou ik 2 partners hebben waarin we met zn 3 leuke dingen gaan doen. Maar alleen dat ze verliefd op mij zijn en niet op elkaar
- Bus: rechtstreekse verbinding
- Trein: dezelfde reistijd als de bus, iets goedkoper, krappe overstap
0 stemmers
Ik heb een hekel aan de bus maar met dit weer op een tochtig station staan als je de trein mistā¦
Gelukkig hebben de meeste stations waar je kan overstappen wel iets aan faciliteiten! Maar ja, ik heb het ook echt niet op bussen, maar wel mooi mijn overstap gemist net wat ook niet fantastisch is.
Echt zoān ongelooflijke haat aan bussen dat ik dan liever ergens op de volgende trein wacht
- Een boterham met rauw gehakt eten met een gesnipperde sjalot
- Een uur doorbrengen in de Zara in de dode muizengeur
- Met je blote voet op een naaktslak stappen
0 stemmers
Die boterham klinkt honestly als een goedkope steaktartaar en daar kan ik best mee leven
Precies, nog een dooier en wat kappertjes erbij, leās go!
Of filet americain minus de kruiden
Met je blote voet op een naaktslak staan lijkt me wel beter dan met je blote voet op een gewone naaktslak staan. Been there namelijk en dat bloed en slijm onder je voet is al vies genoeg maar die stukjes slakkenhuis maakt het niet beter.
???
Wat is het verschil tussen een naaktslak en een gewone naaktslak?
Een naaktslak heeft geen huis
Edit: WoW ik kan niet lezen
Hahahaha oeps ik bedoelde gewone slak.
Ik hou het wel op
Waaaarom zou je vrijwillig in de bosjes pissen. Ben je dan zo preuts of wat?
Ja of je vindt het te vies om andere mensen te zien/ruiken?
Hij was geĆÆnspireerd door posts waarin mensen zeiden dat ze wel eens nare dromen hebben over scenario 1. Maar scenario 2 lijkt me nog erger
Het ligt er misschien ook aan waar je woont, als je veel goede bosjes in de buurt weet lijkt dat misschien een betere optie
Ja plassen vind ik niet zo erg maar mensen hun poep kan eeeecht stinken en lijkt me zo niet chill om daar dan in te moeten zitten.
Maar ja beter dan optie 2 want ik ben geen pro in wildplassen zou mezelf echt onder zeiken.
Dat is in een openbaar toilet toch ook het geval? Zal niet lekker ruiken nee maar goed je zit er ook niet om uitgebreid een boek te lezen ofzo
Daarom ga ik ook het liefst niet bij bepaalde toiletten als ik weet dat ze niet goed worden schoongehouden en ik het kan ophouden.
Maar bij openbare toiletten heb je vaak meerdere gesloten hokjes, hier is dan direct de hele ruimte gecontamineerd met die lucht.
Ik zou het alsnog doen hoor, ik overleef het prima, maar laten we niet doen alsof het een hele fijne ervaring is.