Hahaha snap ik ook wel, maar in een throuple ben je wel echt op hetzelfde niveau terwijl je een open relatie zelf vorm kunt geven zoals je wilt en ik me daarbij wel een duidelijke hiërarchie voorstel met openheid alleen op seksueel vlak. Dat lijkt me ook niet leuk, maar ik vind het belangrijker dat mijn partner en ik exclusief zijn in het bouwen van een dagelijkse routine, toekomst, huis, familie, etc, dan dat we exclusief met elkaars genitaliën kunnen rommelen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat (als ik ooit niet monogaam zou zijn geweest) ik een open relatie zou kunnen hebben. Zou daar denk ik echt geen profijt van hebben. Ik vind niemand leuk genoeg. Dan maar een throuple, dan heb je er hopelijk allebei precies evenveel aan. Ik zou wel een platonisch throuple willen zijn maar goed
Jouw partner die stemt op…
- VVD
- NSC
0 stemmers
Een throuple (a romantic relationship between three people) met je huidige partner (of bij geen huidige, je laatste) met…
- Dilan Yeşilgöz-Zegerius
- Caroline van der Plas
0 stemmers
Ik kan echt niet tegen dat hoge licht nasale stem van Yeşilgöz. Dan maar Van der Plas
Een rondje trekker op z’n tijd lijkt me wel leuk. Maar Yeşilgöz heeft een mooie jas die ik dan kan lenen
Ik vind NSC echt veel erger dan VVD. Ook weer nu bekend is dat ze als 1 van de weinige partijen (naast de PVV en BBB wat een gezelschap) dat LBHTI-akkoord niet tekenen. Maarja, hij is zo leuk in interviews hè.
Ze had laatst ook mooie boots van Chloe aan of zo. Vond ik interessanter dan het artikel dat naast de foto stond.
- Echte kerstboom
- Neppe kerstboom
0 stemmers
Ik ben te allergisch voor een echte kerstboom
Wat heb je liever
- Kerstbrunch
- Kerstdiner
- Geen van beide(grinch)
0 stemmers
Brunch is echt mijn favoriet ook als het geen kerst is. Kom maar op met al dat lekkers
En dan ChatGPT het werk laten doen.
- Saucijzenbroodje
- Worstenbroodje
0 stemmers
In mijn ideale wereld zou ik 2 partners hebben waarin we met zn 3 leuke dingen gaan doen. Maar alleen dat ze verliefd op mij zijn en niet op elkaar
- Bus: rechtstreekse verbinding
- Trein: dezelfde reistijd als de bus, iets goedkoper, krappe overstap
0 stemmers
Ik heb een hekel aan de bus maar met dit weer op een tochtig station staan als je de trein mist…
Gelukkig hebben de meeste stations waar je kan overstappen wel iets aan faciliteiten! Maar ja, ik heb het ook echt niet op bussen, maar wel mooi mijn overstap gemist net wat ook niet fantastisch is.
Echt zo’n ongelooflijke haat aan bussen dat ik dan liever ergens op de volgende trein wacht
- Een boterham met rauw gehakt eten met een gesnipperde sjalot
- Een uur doorbrengen in de Zara in de dode muizengeur
- Met je blote voet op een naaktslak stappen
0 stemmers