Je moet kiezen-topic #2

Nou dat valt bij mij tegen. Maar zolang het goed verdient, klaag ik niet daarover

4 likes

Een hobbit want ben ik basically al

7 likes
  • Je moet iedere avond om 20:00 een samenvatting opleveren van 500 woorden van wat op FF die dag is gepost. Dit voor een heel jaar. Bovendien neem je het op zodat het ook als podcast terugbeluisterd kan worden.
  • Je moet 4 keer per jaar thierry baudets voeten voor een halfuur masseren. Ook maar voor 1 jaar

0 stemmers

Dan zou ik niet de podcast Dr Death luisteren als ik jou was :skull:

Voor de liefhebbers: Christopher Duntsch - Wikipedia

1 like

Ja die ken ik!! En Dr. Bones. Maar ik zou meteen door de mand vallen, hahaha

5 likes

Deze kende ik nog niet, net geluisterd! Leuke podcast, bizar verhaal ook

Sta jij liever bekend als een enorme zeurpiet of een humble bragger?

• Zeurpiet
  • Humble bragger

0 stemmers

1 like

Ik heb een aantal zeurpieten in mijn omgeving en die wekken bij mij zoveel irritatie op, dat ik het echt erg zou vinden als ik zo bekend zou staan.

1 like

Wat is irritanter

• Vuurwerk
  • Geklaag over vuurwerk

0 stemmers

2 likes

we gaan door

wie van deze artiesten schrijft en zingt het volgende nederlandse volkslied

• suzan en freek
  • nielson
  • davina michelle
  • monique smit
  • jeroen van der boom
  • guus meeuwis
  • maan

0 stemmers

alle forummers die in de top 20% van meest geplaatste berichten in dit topic zitten worden voor een jaar geband

• kattentopic
  • hondentopic
  • influencertopic
  • where yo memes at
  • pakketjesirritaties
  • het leed dat daten heet
  • wat je even kwijt wilt
  • nagellak

0 stemmers

4 likes

Guus heeft al een volkslied gemaakt (Brabant :smiling_face_with_three_hearts:), dusse dat kan ie vast nog wel een x doen. Ons Guus :joy:

2 likes
  • Actief meedoen aan dry January. Je vertelt je hele omgeving erover en plaats minstens 2x per dag iets erover op social media
  • Actief meedoen met movember. Je groeit een snor en laat het proces uitgebreid zien op social media

0 stemmers

1 like

Het lijkt me echt cool om een snor te hebben!

En dan elke week Freddie Mercury-achtige foto’s posten

17 likes

Wat doe je liever?

• Met je elektrische (Van Moof) fiets door de binnenstad crossen
  • Lekker thuisblijven om calorieën te verbranden op je Walking Pad

0 stemmers

1 like

Dán de walking pad maar, ik vind het ook klinkklare onzin maar dan hoeft de hele binnenstad je geldverspilling tenminste niet te zien :joy:

1 like

Oh ik zou juist bang zijn dat ik zou doodgaan op een elektrische fiets door de binnenstad :smiling_face_with_tear: ik durf al nauwelijks op een normale fiets daar te fietsen :grimacing::grimacing::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

7 likes

Snap ik! Ik wil niet dood gevonden op een Van Moof en al helemaal niet in een binnenstad :sweat_smile:

3 likes

Hier kun je in de binnenstad niet fatsoenlijk fietsen plus dat het 7 kilometer is om er te komen en wie heeft er last van mij op mijn (niet bestaande) pad
Ik heb hier geleerd wat dat is überhaupt haha

je noemt je kind (voornaam)

• titiaan
  • rembrandt
  • picasso

0 stemmers

1 like