Je moet kiezen-topic #2

Roepnaam Pik

14 likes

ja haha
en ik ken zelf (vaag) een kleine rembrandt en picasso heb ik erbij verzonnen, maar er bestaat vast ook wel een baby picasso

5 likes

En roepnaam Tiet, leuke combi!

3 likes

Je krijgt een tweeling die een brandnamen krijgen. Welke twee namen kies je?

• Rembrand
  • Sybrand
  • Hillebrand
  • IJsbrand
  • Gerbrand
  • Thijbrand
  • Wilbrand
  • Herrebrand
  • Halbrand
  • Herbrand
  • Goubrand

0 stemmers

IJsbrand gespeld als Ysbrand, mag dat ook? Dan is de broertjes Sy- en Ys- brand.

7 likes

En welke beroepen zullen je kinderen waarschijnlijk uitoefenen?

• professioneel midwinterhoornblazer
  • Galapagoseilanden-influencer
  • kartoffelsalat category manager
  • Bidsprinkhanenbioloog
  • kunstroofrechercheur
  • bolderkartestcoureur
  • Mannelijk monatoetjesmodel
  • Putluchtpromovendus

0 stemmers

2 likes

Ik ben blij dat ze trots zijn op hun Twentse achtergrond

Als je niet oppast eet onze dochter de hele bak aardappelsalade alleen op dus dat is haar op het lijf geschrevenšŸ„”

5 likes

Ik noem ze dan Syb en Tij(s). Absoluut ook niet mijn hartewens, maar alles beter dan hun volledige naam. Hopelijk worden ze wel heel knap en slim als compensatie.

5 likes
  • Elke werkdag al je collega’s begroeten met 1 zoen
  • Je behandelend arts 3 zoenen geven bij binnenkomst (huisarts, tandarts, etc).

0 stemmers

• Zonder knieĆ«n door het leven
  • Zonder ellebogen door het leven

0 stemmers

3 likes

Bij die tweede, heb je dan wel handen/voeten, maar dus geen knie/elleboog gewricht daartussenin? Of heb je alles wat vanaf je knie/elleboog is niet meer?

Ja je hebt alles je kunt alleen je armen of benen niet meer buigen :slight_smile:

2 likes

Succes iedereen zonder ellebogen, jullie kunnen geen chips meer eten

en tandenpoetsen

5 likes

Gewoon een hele grote lepel/vork/eetstokjes oid zodat je je arm niet hoeft te buigen en een hele grote tandenborstel.

Je kan in ieder geval nog wel fatsoenlijk van A naar B door te lopen, te fietsen, OV etc.

2 likes

IMG_1264

Openbaar vervoer en traplopen worden lastig. Maar liever dat dan niet fatsoenlijk kunnen eten

2 likes

Maar niet meer twerken :frowning:

Oh ik dacht dit over de knieƫn ging :sob:

• 5 dagen per week werken voor netto 2600
  • Alleen de weekenden werken en netto 1800

0 stemmers

2 likes

2600 netto is geen heel slecht salaris toch? Mijn sociale leven speelt zich grotendeels af in het weekend dus ik zou echt niet elk weekend willen werken

11 likes

Hoe meer dagen ik vrij ben, hoe meer ik ook uitgeef. Dus wat dat betreft is fulltime werken wel goed voor mijn portemonnee haha

4 likes