Nee is heel prima vind ik zelf, maar maar 2 dagen hoeven werken voor 1800 is ook niet slecht.
Ja qua tijd die je overhoudt wel, maar ik zou dan amper kunnen sparen en ook niet echt geld hebben voor vakanties ofzo. Dus daarom heb ik voor de andere optie gestemd
Ik kan niet kiezen, want qua geld prima, ik week nu meer uren voor minder, maar wat moet je met al die vrije tijd doen? En voor 5 dagen vind ik 2600 dan weer uit verhouding ofzo
Why? Is echt prima toch is 3200 bruto ofzo?
Ik weet niet dat komt denk ik door die 1800 voor 2 dagen, maar dat is in verhouding veel natuurlijk
Ja dat is zeker veel!
Ongeveer ā¬250 per gewerkte dag bruto dus ā¬31 bruto per uur.
Vergoeding 60.0000 euro:
- Je wordt een jaar gefilmd voor een 2 uur durende documentaire over je leven die uitkomt bij een grote streamingsdienst. In de documentaire wordt echt geen onderwerp onbesproken gelaten. Er is veel ruimte voor pittige herinneringen uit het verleden, seks en drama waar onbekenden van zullen smullen.
- Je traint een jaar om mee te mogen doen aan het WK schoonspringen en moet als wildcarddeelnemer meedoen. Uiteraard wordt je resultaat wel genoemd in de pers en je komt op tv.
0 stemmers
Je zit 2 jaar in de cel
- vanwege een bitcoinfiasco: je was de bedenker van de bitchcoin en veel mensen zijn veel geld kwijtgeraakt door jou.
- vanwege een piramidenspel: je was de bedenker van Camelnoe - goedkope, zeer slechte leggings die men aan de man moest brengen en nu zijn duizenden mensen de dupe (weg investeringen)
0 stemmers
Dat lijkt me oprecht wel leuk ook, schoonspringen
Los daarvan hoef ik echt geen jaar lang een camera op de snufferd
Bitcoinbros een loer draaien is voor mij een droom die uitkomt
oh als iemand me die 60k aanbied voor springen trek ik onmiddellijk mān badpak aan
Camelnoe hahhahaa
- Elke ochtend om half 7 1 uur hardlopen en voor je gaat slapen ook een uur
- Elke ochtend ontbijten met een friet speciaal
0 stemmers
@anon81378386 jij mag niet stemmen
Kom maar door met de frituur
Patatjes zijn minder lekker als je ze elke dag eet. Daar moet je echt een week lang zin in hebben voordat je ze eindelijk bestelt.
Dan maar mijn knieƫn kapot lopen.
De ochtend vind ik nog wel prima
Maar voor ik ga slapen ben ik geeoon moe en is het koud en donker
Maar kan je dan ook een uur hardlopen hahah, want dat hoef je mij nu echt niet te vragen.
Gewoon met je conditie van nu dus dan tot het gaatje gaan
Ik vind dit soort antwoorden nooit echt in verhouding tot elkaar staan. Dat frietje eten kan iedereen (mits geen allergie) en kost je max een kwartier, maar dat hardlopen lukt lang niet iedereen en kost je 2 uur per dag.
Vraag dan iedere dag ontbijten met een frietje speciaal of een Turkse pizza. Of iets anders vergelijkbaars.
Nee want dan kiest iedereen gewoon heel saai hun lievelingseten
En elke ochtend ontbijten met een friet speciaal kan echt niet iedereen hoor
Nou ik vind ontbijten met friet speciaal anders best lastig. Snackbars zijn dan nog niet open en als je het goed doet is het geen airfryer/ovenfriet dus moet je elke ochtend zelf frituren oftewel mijn huis ruikt 24/7 naar frituur. geef mij maar hardlopen!