Dan zijn er nog steeds dezelfde discussies als hoeveel geld geef je als cadeau op een bruiloft, draag je binnenhuis wel of geen schoenen en de “oeps de grondstewardess zei fijne vlucht en ik zei jij ook hihi” berichten, eigenlijk mis je niks denk ik
Denk toch ook dat er een shift komt, een drukker scheidingentopic etc.
Jij mag niet voor 2 juni 2025 hè, heb niet voor niets een reminder ingesteld
Wat uw situatie ook is: Ga niet!!!
Kan me ook niet voorstellen dat Jemen een positief reisadvies kreeg (onafhankelijk van de bombardementen nu, het was daarvoor ook al niet de meest fijne plek om te zijn)
jemen is zo ontzettend mooi en interessant
is echt m’n #1 bestemming mocht het ooit weer veilig te bezoeken zijn
Welk van de noord europese landen staat het hoogst op je lijstje?
- Finland
- Denemarken
- Noorwegen
- Zweden
- Ijsland
- Rusland
- Nog een ander?
0 stemmers
Ben je er ooit geweest?
nee maar m’n vader wel en die heeft daar heel veel foto’s gemaakt!
zuid en oost groenland!
ik vind die landenpolls echt leuk maar ik verbaas me wel vaak over de antwoorden
- Nicaragua
- Nauru
- Namibië
- Noord-Macedonië
- Nepal
0 stemmers
- Bhutan
- Brunei
- Botswana
- Bahrein
- Bolivia
- Bulgarije
0 stemmers
- Madagascar
- Mexico
- Montenegro
- Maleisië
- Mauritanië
0 stemmers
Je volgende vakantie gaat naar:
- Hengelo
- Hattem
- Holten
- Haaksbergen
- Haarle
- Heino
- Heemskerk
- Heerhugowaard
- Heerjansdam
- Heerlen
- Heiloo
- Hellendoorn
0 stemmers
Hilvarenbeek
Eind van deze week haha
Ik zocht op waar Nauru lag, prachtig eiland in de stille oceaan. En ik las ‘ Obesity is a major issue for the Republic of Nauru. The World Health Organization (WHO) has estimated that 94.5% of Nauruans are overweight or obese, with an obesity rate of 71.7% .’ Heftig wel.
ja klopt! volgens mij is door mijnen oid van vroeger hun land niet meer vruchtbaar en moeten ze (ongezond) eten uit australië importeren waardoor iedereen heel ongezond is
Ja inderdaad! Heb hier wel eens YouTube videos over bekeken, hun mijnen zijn inmiddels redelijk uitgeput. Ze waren bizar rijk blijkbaar maar het raakt nu allemaal in verval. Hele dure autos die staan weg te roesten langs de weg
Je moet de Belgische nationaliteit aannemen en je leven daar voortzetten. Als je dat niet doet moet je elke dag je airfryer meenemen in de trein naar je werk en iedereen vragen of ze een snack willen
- Ik kies de airfryer
- Ik kies voor Belgische nationaliteit
0 stemmers
Belgen moeten de Nederlandse nationaliteit aannemen in dit geval
Lekker goedkope zorgverzekering en benzine, kom maar doorrrrrr
Godsamme ik wil dit!