ja klopt! volgens mij is door mijnen oid van vroeger hun land niet meer vruchtbaar en moeten ze (ongezond) eten uit australië importeren waardoor iedereen heel ongezond is
Ja inderdaad! Heb hier wel eens YouTube videos over bekeken, hun mijnen zijn inmiddels redelijk uitgeput. Ze waren bizar rijk blijkbaar maar het raakt nu allemaal in verval. Hele dure autos die staan weg te roesten langs de weg
Je moet de Belgische nationaliteit aannemen en je leven daar voortzetten. Als je dat niet doet moet je elke dag je airfryer meenemen in de trein naar je werk en iedereen vragen of ze een snack willen
- Ik kies de airfryer
- Ik kies voor Belgische nationaliteit
0 stemmers
Belgen moeten de Nederlandse nationaliteit aannemen in dit geval
Lekker goedkope zorgverzekering en benzine, kom maar doorrrrrr
Godsamme ik wil dit!
Geloof me, dit wil je niet Echt lillek in t echt
Voor die prijs toch sowieso? Maar waarom is dit zo goedkoop?
De mensen die op Charleroi gestemd hebben, zijn jullie daar al geweest?
Wie zou jij eerder aanspreken als het echt moest?
- Gio
- Enzo
0 stemmers
Nou, heel gemeen, maar ik vind Gio dus zo’n irritant hoofd hebben. En ik denk dat die Enzo ergens nog wel wat humor in zn knol heeft hi ha ho. Maar lijkt me minder erg. Die ouders van die gio die ook altijd meededen in zn sneue vlogs.
Letterlijk één van de minst gemene dingen over een vlogger die ik op dit forum heb gelezen
Nou, ik vind dat wel, ik kan zijn gezicht bijna niet aanzien, dat is wel gemeen. Dat hij een succesvolle vlogger is geworden is dan wonderbaarlijk voor mij. Enzo heeft gewoon een heel standaard hollandse witte jongen hoofd.
Ja maar dat had je niet gezegd hè hahaha
Volgens mij ben je wel in goed gezelschap
Ik zou Gio niet herkennen op straat, dus Enzo it is.
(Ik ken Gio alleen van schrijven op het forum).
Ik dacht waarom zo weinig stemmen op Gio, maar ik dacht aan lekker dansen op ‘Omlaag’
Verkeerde Gio dus.
vind het hilarisch dat het nog steeds 100% is
Ik overweeg wel een emigratie naar België om me te kunnen inschrijven voor de Mol
- Tosti met ketchup
- Tosti met curry
0 stemmers
- Frikandel speciaal met ketchup
- Frikandel speciaal met curry
0 stemmers
Edit: Ah kut, anoniem
Chocolademelk
- Warm
- Koud
- Bah
0 stemmers