Je moet kiezen-topic #2

0 stemmers

• Indien je een een vriend hebt moet hij altijd dit shirt dragen van American Apparel de Deep V. Hij mag het niet onder een ander kledingstuk verbergen
    image

• Indien je een vriend hebt mij hij moet de rest van zijn leven rondlopen met dit emokapsel (indien die kaal of kalend is blijft het bij een goede pruik)
    image

0 stemmers

3 likes

Haha dat kapsel vind ik vooral irritant, ik kijk graag iemand in de ogen :wink:

5 likes
  • Een net iets te kil minimalistisch interieur
  • Een net iets te chaotisch maximalistisch interieur

0 stemmers

• Je mag onderweg (wandelend, sportend, rijdend, ov) alleen nog naar luisterboeken luisteren
  • Je mag onderweg (wandelend, sportend, rijdend, ov) alleen nog naar podcasts luisteren

0 stemmers

• Je moet een jaar zonder internet
  • Je moet een jaar zonder eten (je drinkt alleen nog een soort shakes met alle juiste voedingsstoffen voor je afgemeten)

0 stemmers

3 likes

De laatste was heel simpel. Voor mij zou dat ideaal zijn om eens de goede voedingsstoffen binnen te krijgen.

4 likes

Dit doe ik al, dus makkelijke keuze

2 likes

Pfff dan heb je een jaar niks om op te kauwen. Denk dat ik niet eens zozeer honger zou hebben als alles goed is afgemeten, maar wel echt textuur en smaak mis.

Maarja, geen internet gaat ook niet.

1 like

Stel je voor na een jaar het forum openen :exploding_head:

5 likes

Ik dacht : doe maar een jaar geen internet
Maar dan zou ik mijn werk echt niet meer kunnen doen. Dan maar aan de smoothies!

1 like

Heb je genoeg bij te lezen haha

3 likes

Dan zijn er nog steeds dezelfde discussies als hoeveel geld geef je als cadeau op een bruiloft, draag je binnenhuis wel of geen schoenen en de “oeps de grondstewardess zei fijne vlucht en ik zei jij ook hihi” berichten, eigenlijk mis je niks denk ik

16 likes

Denk toch ook dat er een shift komt, een drukker scheidingentopic etc.

7 likes

Jij mag niet voor 2 juni 2025 hè, heb niet voor niets een reminder ingesteld

3 likes

Als het overal veilig was zou ik Haïti kiezen, maar ik ging het reisadvies bekijken: :cry:

9 likes

Wat uw situatie ook is: Ga niet!!!

8 likes

Kan me ook niet voorstellen dat Jemen een positief reisadvies kreeg (onafhankelijk van de bombardementen nu, het was daarvoor ook al niet de meest fijne plek om te zijn)

6 likes

jemen is zo ontzettend mooi en interessant

is echt m’n #1 bestemming mocht het ooit weer veilig te bezoeken zijn

5 likes

Welk van de noord europese landen staat het hoogst op je lijstje?

• Finland
  • Denemarken
  • Noorwegen
  • Zweden
  • Ijsland
  • Rusland
  • Nog een ander?

0 stemmers

2 likes

Ben je er ooit geweest?

3 likes

nee maar m’n vader wel en die heeft daar heel veel foto’s gemaakt!

1 like

zuid en oost groenland!

1 like