Je moet kiezen-topic #2

ik vind die landenpolls echt leuk maar ik verbaas me wel vaak over de antwoorden

• Nicaragua
  • Nauru
  • Namibië
  • Noord-Macedonië
  • Nepal

0 stemmers

• Bhutan
  • Brunei
  • Botswana
  • Bahrein
  • Bolivia
  • Bulgarije

0 stemmers

• Madagascar
  • Mexico
  • Montenegro
  • Maleisië
  • Mauritanië

0 stemmers

Je volgende vakantie gaat naar:

• Hengelo
  • Hattem
  • Holten
  • Haaksbergen
  • Haarle
  • Heino
  • Heemskerk
  • Heerhugowaard
  • Heerjansdam
  • Heerlen
  • Heiloo
  • Hellendoorn

0 stemmers

1 like

Hilvarenbeek :stuck_out_tongue_winking_eye:
Eind van deze week haha

8 likes

Ik zocht op waar Nauru lag, prachtig eiland in de stille oceaan. En ik las ‘ Obesity is a major issue for the Republic of Nauru. The World Health Organization (WHO) has estimated that 94.5% of Nauruans are overweight or obese, with an obesity rate of 71.7% .’ Heftig wel.

3 likes

ja klopt! volgens mij is door mijnen oid van vroeger hun land niet meer vruchtbaar en moeten ze (ongezond) eten uit australië importeren waardoor iedereen heel ongezond is

3 likes

Ja inderdaad! Heb hier wel eens YouTube videos over bekeken, hun mijnen zijn inmiddels redelijk uitgeput. Ze waren bizar rijk blijkbaar maar het raakt nu allemaal in verval. Hele dure autos die staan weg te roesten langs de weg

4 likes

Je moet de Belgische nationaliteit aannemen en je leven daar voortzetten. Als je dat niet doet moet je elke dag je airfryer meenemen in de trein naar je werk en iedereen vragen of ze een snack willen

• Ik kies de airfryer
  • Ik kies voor Belgische nationaliteit

0 stemmers

Belgen moeten de Nederlandse nationaliteit aannemen in dit geval

2 likes

Lekker goedkope zorgverzekering en benzine, kom maar doorrrrrr

2 likes

Godsamme ik wil dit!

1 like

Geloof me, dit wil je niet :joy: Echt lillek in t echt

4 likes

Voor die prijs toch sowieso? Maar waarom is dit zo goedkoop?

1 like

De mensen die op Charleroi gestemd hebben, zijn jullie daar al geweest?

4 likes

Ik ga lekker dieren spotten met @anon81378386 in Durbuy hoor. Beetje wandelen.

2 likes

Wie zou jij eerder aanspreken als het echt moest?

• Gio
  • Enzo

0 stemmers

3 likes

Nou, heel gemeen, maar ik vind Gio dus zo’n irritant hoofd hebben. En ik denk dat die Enzo ergens nog wel wat humor in zn knol heeft hi ha ho. Maar lijkt me minder erg. Die ouders van die gio die ook altijd meededen in zn sneue vlogs.

6 likes

Letterlijk één van de minst gemene dingen over een vlogger die ik op dit forum heb gelezen :revolving_hearts:

8 likes

Nou, ik vind dat wel, ik kan zijn gezicht bijna niet aanzien, dat is wel gemeen. Dat hij een succesvolle vlogger is geworden is dan wonderbaarlijk voor mij. Enzo heeft gewoon een heel standaard hollandse witte jongen hoofd.

1 like

Ja maar dat had je niet gezegd hè hahaha

Volgens mij ben je wel in goed gezelschap

3 likes

Ik zou Gio niet herkennen op straat, dus Enzo it is.

(Ik ken Gio alleen van schrijven op het forum).

Ik dacht waarom zo weinig stemmen op Gio, maar ik dacht aan lekker dansen op ‘Omlaag’ :musical_note: :notes:

Verkeerde Gio dus.

12 likes