vind het hilarisch dat het nog steeds 100% is
Ik overweeg wel een emigratie naar Belgiƫ om me te kunnen inschrijven voor de Mol
- Tosti met ketchup
- Tosti met curry
0 stemmers
- Frikandel speciaal met ketchup
- Frikandel speciaal met curry
0 stemmers
Edit: Ah kut, anoniem
Chocolademelk
- Warm
- Koud
- Bah
0 stemmers
Fun fact:
Ik heb een keer een brokje gehad in mn koude chocolademelk en ik dacht dat het een brokje cacao was. Dus ik zei dat tegen mn vader en die wist mij te vertellen dat het om een klein slakje ging. Mijn vader heeft een aquarium en was deze aan het schoonmaken, blijkbaar is dat ding toen in mn drinken gekomen.
Sindsdien heb ik nooit meer koude chocomelk gedronken.
Haha en dan beginnen met fun fact
Hoe komt iets uit een aquarium in jouw beker chocomel
Maar dan geen Chocomel. Die lust ik alleen koud.
Waarschijnlijk zou je ook nog dikke knaken kunnen verdienen met een speciale Airfryer olie in de schappen.
Maar als je gyoza maakt in de airfryer moet je ze van te voren wel insprayen of smeren met olie. Dus ik zou het super handig vinden.
(Maar ik heb dan ook no-coffee koffie gekocht van gemalen kikkererwten dus als dat geen bewijs is dat je echt alles aan mij kan verkopen )
heb je dat slakje aan je vader laten zien? of had je het al doorgeslikt en was hij toevallig een slak kwijt? hahah
Goor
Nee dat had het nog erger gemaakt. Het enige voordeel was dat er wel cafeĆÆne in zat en dat ze zeggen dat het beter is voor de ontbossing en klimaatverandering.
Als het zo moet ga ik wel bomen planten en op fietsvakantie
Haha nou, ik wilde hem eigenlijk doorbijten ja . Maar ik had hem aan mn vader laten zien.
@Spaarlamp dat is voor ons ook nog steeds de vraag. Ik denk dat hij misschien iets had meegenomen door de keuken of in de wasbak had gezet ofzo? Ik heb echt geen idee
Wat heeft jouw voorkeur?
- Je partner heeft een portret van diens ex ergens op een lichaamsdeel naar keuze getatoeƫerd
- Je partner heeft een gezichtstattoo naar keuze
- Ik heb geen problemen met beide opties
0 stemmers
Ok ik ben om
- Nooit meer een film kijken
- Nooit meer muziek luisteren
0 stemmers
Zou het wel echt heel erg kut vinden haha.
Ik heb vrij weinig met films. Duren me vaak te lang (hoezo waren films vroeger 90 min en nu allemaal 2,5u) en ik vind films uitzoeken op Netflix oid altijd verschrikkelijk.