Je moet kiezen-topic #2

Wie niet?

4 likes

Als we niet weten wat we willen kijken mag mijn man niet meer een uur in de rondte flitsen op streamingdiensten hoor, resultaat is ook altijd hetzelfde namelijk dat de tv uitgaat want er is niks voor ons bij :sweat_smile:

3 likes

Ik niet eigenlijk, vind het best leuk om af en toe een watchlist te maken! Wanneer ik zin heb in een film is de selectie dus wel al een stuk kleiner

4 likes

Dit doe ik ook, maar dan heb ik vervolgens nooit zin in films die al op die watchlist staan. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Welk compliment hoor jij liever?

• Wat zie je er leuk uit
  • Wat ruik jij lekker

0 stemmers

3 likes

Allebei. Maar wat ruik je lekker hoor ik nooit terwijl ik wel altijd parfum draag… en ook niet altijd standaard geuren dus dat doet soms wel een beetje pijn.

Alleen als ik alien draag zeggen mensen dat ik lekker ruik :face_with_monocle:

10 likes

Ik vind ā€˜wat ruik jij lekker’ ook een veel intiemer compliment of zo. Dat geef ik wel eens, maar mensen worden er soms heel awkward van. Dus doe het tegenwoordig alleen nog maar bij mensen die ik relatief goed ken (goede collega’s, vrienden).

3 likes

Dood en verderf ruikt niet lekker

10 likes

Ja het zijn wel alleen collega’s die dat zeggen en die ruiken meestal alleen urine en ontlasting. Dus de lat ligt best laag qua lekkere geuren

26 likes

Dat is ook gewoon een fantastische geur :heart_eyes:

ā€˜Merci beaucoup, is een geurtje van chanel!! Weet niet precies welke’

2 likes

ā€œIs een parfum (uitgesproken als parfah) van het huis Chanelā€

2 likes

Haha, jij werkt in de gynaecologie toch? Ik kreeg dit compliment een keer van de fertiliteitsarts vlak voor een IUI-behandeling :sweat_smile: (had een lekkere bodylotion op). Op zich best een prima moment voor zo’n compliment want je voelt je dan toch vaak een beetje ongemakkelijk.

Ja klopt. Zou dit alleen nooooooit tegen m’n patiĆ«nten zeggen haha precies vanwege de reden dat ik het te intiem (en dus ongepast in arts-patientrelatie) vind

1 like

Ik denk dat zij misschien ook wel dacht ā€œwat zeg ik nouā€. Maar het was okee haha

Huh ik zou dan echt denken dat m’n puni lekker ruikt :joy::joy:

8 likes
  • Een foto van de poep van Raven als achtergrond op je telefoon
  • Een foto van Anouk’s menstruatie als screensaver op je computer
  • Een ingelijste foto van Gordon’s kots die op je nachtkastje staat

0 stemmers

1 like

Ik steek mn electronica liever in brand, echt gadverdamme

10 likes

Hoezo kiezen zoveel voor die domme trut anouk, of weten ze het verhaal erachter niet? Nachtkastje kijk ik toch zelden naar. Je computer/laptop en telefoon kijk je toch 100 x vaker naar.

2 likes

Als je geen computer hebt of die nooit/nauwelijks gebruik.