Je moet kiezen-topic #2

Ik zat te denken dat ik dan ook thuis een half uur naar een parkeerplaats moet zoeken en dan ga ik toch echt liever fietsen met een regenpak aan

1 like

Gewone parkeertarieven die je normaal ook betaald

1 like

Dat half uur zoeken moet ik nu toch ook al regelmatig, dus weinig verschil, haha

1 like

• 1 badmuts
  • meerdere mutsen

0 stemmers

2 likes

Maar alleen omdat dat er fantastisch uitziet :wink:

1 like
  • Bij de paasbrunch zuurkoolschotel met ananas serveren
  • Bij de paasbrunch sliptong Picasso serveren

0 stemmers

En als je vega(n) bent, maak je een veganistische variant ervan

Als je niet weet wat sliptong Picasso is:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R196302/tong-picasso

1 like

Rusland lijkt me wel prachtig qua landschap, maar voor de rest lijkt het me echt doodeng.

2 likes

Maar waarom kan je maar 1 kiezen? :frowning:
Daarom heb ik nu op Canada gestemd haha

3 likes

Hahah ik wil gewoon heel graag naar Brazilië! Maar ik heb m’n tweede stem nu veranderd naar Indonesië, maar alsnog wil ik het liefste naar Brazilië

2 likes
  • Ibiza
  • Rhodos

0 stemmers

iemand daten die

• moet flexen dat hij pittig eten aankan
  • aangeeft heel veel groente en fruit niet te lusten

0 stemmers

2 likes

Ik ben ook geen fruit eter (voornamelijk door allergie). Dus kunnen met elkaar erover zeiken en wordt de rest van de mensheid gespaard van ons gezeur

3 likes

Jaaaaaa

Liever een mieperd aan tafel met beperkte smaak dan een opschepper die mij steeds ergens van wil overtuigen

Oh nee ik vind niks zo erg als een kindertong (jaja tenzij je dood gaat van alles behalve aardappels, al ga ik dan liever met je naar de film dan uit eten).

27 likes

Oeh dan is alle popcorn voor jou :wink:

(Ja echt zelfs dat lust mijn vent niet)

Ik heb nog nooit kimchi gegeten

2 likes

kut ik dacht dat dit het.persoonlijke vraag topic was
maar probeer het

1 like

Kun je uitleggen hoe het smaakt

1 like

het ligt er een beetje aan hoe lang het al staat want het wordt zuurder als het langer fermenteert. maar het is fris, knapperig, en tegelijkertijd zuur, een beetje zout en (soms best) pittig. los vind ik het zelf niet heel boeiend, maar in soep, stew, gebakken rijst en met tofu vind ik het heerlijk.

die nongshim kimchi instant noodles zijn een goede instapper als je de smaak een x wilt proberen, heb je gewoon bij ah en jumbo

1 like

Ik vind het soms als het heel gefermenteerd is ook een beetje prikken, alsof er bubbels in zitten zoals een lichte spa groen.

1 like