Je moet kiezen-topic #2

Dit inderdaad. Ik heb geen computer. Mocht ik er wel eentje hebben dan zou ik voor het nachtkastje kiezen.

Vind jij dat Anouk gecanceld moet worden?

• Nee, ze heeft gewoon haar menig geuit
  • Ik weet het niet
  • Ja
  • Nee ze heeft gelijk
  • Anders?

0 stemmers

Jaja, mening*

2 likes

DefinieĆ«r cancellen: niet meer uitnodigen bij muziekprogramma’s bij de NPO: prima. Ik hoop dat we minder van haar zien op tv en minder Anouk op de radio horen. Maar alles opzeggen, als organisator een concert afzeggen? Nee. Anders kan ze de slachtofferrol uitmelken bij extreem rechts.

Uiteindelijk zijn er nog steeds zat mensen die het werk van JK Rowling consumeren. Alleen al Hogwarts Legacy dat uitkwam nadat ze haar TERF-vlag uithing.

NB, ik ben zelf wel een cancellaar privƩ, maar liever dat mensen zelf de boycot doen, dan organisaties. Daarmee speel je extreem-rechts alleen maar mee in de kaart. Maar ik hoop dat dit haar zaken wel pijn doet, haar portomonnee mag ook bloeden. (Pun intended)

4 likes

ja maar vooral omdat ze al keer op keer heeft bewezen een gemene feeks te zijn, inclusief nu

10 likes

ja iedereen stemt nu ja maar het halve forum speelt hogwarts legacy

8 likes

Ik vind het bij deze grafische content en de vraag niet zo boeiend van wie het is, dat zie je er toch niet echt aan af :sweat_smile: ik dacht gewoon als ik ƩƩn van deze afbeeldingen met regelmaat moet zien kies ik het liefst voor menstruatiebloed

5 likes

Ja ik ook. Vond ik t minst gooršŸ˜‚.

1 like

Ik heb gestemd voor de screensaver omdat ik een laptop heb en dus praktisch nooit een screensaver te zien krijg omdat ik gewoon mijn scherm dichtklap, telt dat ook? :rofl:

2 likes
  • Altijd met het openbaar vervoer gaan, maar elke trein en bus ruikt naar puberzweet
  • Altijd met de auto gaan, maar je moet een halfuur zoeken naar een parkeerplaats
  • Altijd met de fiets gaan, maar het regent dan wel constant

0 stemmers

Als het dan gratis parkeren is zou ik het wel prima vinden

Ik zat te denken dat ik dan ook thuis een half uur naar een parkeerplaats moet zoeken en dan ga ik toch echt liever fietsen met een regenpak aan

1 like

Gewone parkeertarieven die je normaal ook betaald

1 like

Dat half uur zoeken moet ik nu toch ook al regelmatig, dus weinig verschil, haha

1 like

• 1 badmuts
  • meerdere mutsen

0 stemmers

2 likes

Maar alleen omdat dat er fantastisch uitziet :wink:

1 like
  • Bij de paasbrunch zuurkoolschotel met ananas serveren
  • Bij de paasbrunch sliptong Picasso serveren

0 stemmers

En als je vega(n) bent, maak je een veganistische variant ervan

Als je niet weet wat sliptong Picasso is:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R196302/tong-picasso

1 like

Rusland lijkt me wel prachtig qua landschap, maar voor de rest lijkt het me echt doodeng.

2 likes

Maar waarom kan je maar 1 kiezen? :frowning:
Daarom heb ik nu op Canada gestemd haha

3 likes

Hahah ik wil gewoon heel graag naar BraziliĆ«! Maar ik heb m’n tweede stem nu veranderd naar IndonesiĆ«, maar alsnog wil ik het liefste naar BraziliĆ«

2 likes
  • Ibiza
  • Rhodos

0 stemmers