iemand daten die
- moet flexen dat hij pittig eten aankan
- aangeeft heel veel groente en fruit niet te lusten
0 stemmers
iemand daten die
0 stemmers
Ik ben ook geen fruit eter (voornamelijk door allergie). Dus kunnen met elkaar erover zeiken en wordt de rest van de mensheid gespaard van ons gezeur
Jaaaaaa
Liever een mieperd aan tafel met beperkte smaak dan een opschepper die mij steeds ergens van wil overtuigen
Oh nee ik vind niks zo erg als een kindertong (jaja tenzij je dood gaat van alles behalve aardappels, al ga ik dan liever met je naar de film dan uit eten).
Oeh dan is alle popcorn voor jou
(Ja echt zelfs dat lust mijn vent niet)
Ik heb nog nooit kimchi gegeten
kut ik dacht dat dit het.persoonlijke vraag topic was
maar probeer het
Kun je uitleggen hoe het smaakt
het ligt er een beetje aan hoe lang het al staat want het wordt zuurder als het langer fermenteert. maar het is fris, knapperig, en tegelijkertijd zuur, een beetje zout en (soms best) pittig. los vind ik het zelf niet heel boeiend, maar in soep, stew, gebakken rijst en met tofu vind ik het heerlijk.
die nongshim kimchi instant noodles zijn een goede instapper als je de smaak een x wilt proberen, heb je gewoon bij ah en jumbo
Ik vind het soms als het heel gefermenteerd is ook een beetje prikken, alsof er bubbels in zitten zoals een lichte spa groen.
Wat vind je erger
0 stemmers
Ja dat klopt! Door de fermentatie kan er koolzuur ontstaan. Zo krijgt een kombucha bijvoorbeeld ook koolzuur van zichzelf en hoef je er geen bubbels aan toe te voegen.
Sad beige vind ik echt troosteloos, maar lijkt me zo kut om midden in de nacht half slapend naar je baby te moeten gaan, een lamp aan te doen en dan verblind te worden door zuurstokroze. My eyesssssss.
Ja echt een duivels dilemma dit. Maar volgens mij zijn dat soort felle kleuren weer wel heel goed voor een baby, dus mss dan maar dat. Is er tenminste iemand blij mee.
In het begin zien ze alleen maar contrast, later de kleuren inderdaad.
Vind het een fijn idee dat de plek waar hij gaat slapen de kamer juist rustig en prikkelarm is, maar goed dat is een aanname want ik doe het ook allemaal maar voor de eerste keer 🫠 (en vind het zelf mooi, ja sorry maar het is gewoon wel nog steeds ons huis haha en niet zo sad als Myron en Enzo)
Het is allebei kut, soort keuze tussen seksistische denkbeelden of stimulatie van hyperconsumentisme.
Waarom is een sad beige babykamer dan een voorbeeld van hyperconsumentisme (en de felle babykamer niet)?
Je mag 1x per jaar kiezen voor een van deze twee dingen:
0 stemmers
Wat moet ik met een extra dag
Ja zoveel toch?
Kan wel 100 dingen bedenken. Lijkt me vooral chill als je op zondagavond in de zomer zo’n gevoel hebt dat het weekend te kort was en dan kiest en een extra dag hebt om naar uit te kijken