Je moet kiezen-topic #2

Ja ook zeker een goed argument om voor het weer te kiezen, lijkt me ook fantastisch

1 like

Het is bij mij altijd mooi weer dus doe maar een extra dag!

1 like

Huh waar woon jij dan??? Niet in Nederland? Noooooit geweten

1 like

Haha deze https://youtu.be/sM-38UbDt98?feature=shared
Maar ik heb ook helemaal geen favoriete oogkleur, maar nu ik zit te typen, toch liever bruin

Je moet kiezen, iedereen heeft alleen nog maar bruine ogen, of iedereen heeft alleen nog maar groen/blauw/grijs

• Groen/blauw/grijs
  • Bruin

0 stemmers

1 like

Je moet meedoen aan één van deze twee. Het wordt uitgezonden op tv en je moet zelf de materialen maken:

0 stemmers

2 likes

Ooooh spel zonder grenzen dat was zooooo leuk

5 likes
  • Door het leven gaan als een fervent Disney adult
  • Heel je leven wijden aan Harry Potter

0 stemmers

4 likes

Disney geeft meer mogelijkheden :smiley:

4 likes

Weet je, ik HAAT Disney tekenfilms maar je hebt tenminste dan nog jaarlijks nieuwe films, en materiaal en series.

Bij HP heb je 8 boeken/films en daar moet je het de rest van je leven dan mee uithouden.

5 likes

HBO is bezig met een Harry Potter serie en Rowling heeft daar een bijdrage in. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Je moet verplicht een aesthetic aanmeten, welke kies je?

0 stemmers

1 like
  • Je speelt de tegenspeler van Jason Momoa in een teringslechte verfilming van een bouqetroman.
  • Je speelt Kortjakje* in de gelijknamige film en je tegenspeler is Ryan Gosling.

0 stemmers

• Dit volkslied is een kluchtlied over een jenever drinkende vrouw die mogelijk werkte bij de secreten, de publieke toiletten, onder de Markusbrug.
3 likes

Kortjakje klinkt eigenlijk wel als potentieel heel goed filmmateriaal!

7 likes

Maar dhr Oerlemans of Johan Nijenhuis het maar niet gaan filmen.

Greta Gerwig voor Kortjackie :joy:

2 likes

Ik had eigenlijk in m’n hoofd dat het een Amerikaanse productie was ivm Ryan :joy:

1 like

Ik heb mijn stem al 3 keer veranderd, ik kan echt niet kiezen :sob:

3 likes
  • Nooit meer films/series/tv-programma’s kijken
  • Nooit meer muziek luisteren/concerten bezoeken

0 stemmers

• Alleen nog maar muziek mogen luisteren die je tot vandaag al een keer hebt gehoord
  • Alleen nog maar muziek mogen luisteren die vanaf vandaag uitkomt

0 stemmers

Luisteren mensen serieus liever nog 50 jaar naar dezelfde muziek?

3 likes

Er bestaat heel veel muziek dat nog niet ontdekt/kwijt is. Het zal nooit opraken

2 likes

Er staat alle muziek die je tot vandaag al een keer hebt gehoord.