Oh shit
ja heb al zoveel mooie/goeie muziek gehoord tot nu toe, dat weet ik iig zeker. wat de toekomst gaat brengen is nog onduidelijk, misschien is het wel allemaal kutmuziek.
Ik denk dat ik lang genoeg nog plezier kan beleven aan alles wat ik tot op heden heb geluisterd
Ja! Zet met liefde Kinderen voor Kinderen en Spice Girls op repeat.
O, en klassieke muziek ook.
- Kinderen voor Kinderen
- Snotneuzen
0 stemmers
omg deze uitslag
I’m with you
Omg jaaaa de snotneuzen.
Kwam dat vroeger ook op kindernet ofzo?
Bassie de zweeeeerver
Oh lol ik dacht dat jullie kinderen voor kinderen allemaal snotneuzen vonden en toen dacht ik ja mee eens.
ik weet ook niet wat het is maar ik haat kinderen voor kinderen gewoon dus prima
De rest van je leven alleen nog maar 80% pure chocolade of alleen nog maar witte chocolade
- 80% puur
- wit
0 stemmers
Wat is dat nou voor keuze
Ik vind 70% puur dus echt heerlijk is mijn favoriet. Scheelt 80% veel met 70%?
10%
Hahahaha ik had een serieus antwoord verwacht toen ik een notificatie kreeg, was helemaal nieuwsgierig
Haha daarom juist
Love wit
- Iedere ochtend om 4:00 wakker worden gemaakt door vechten eksters
- Iedere ochtend om 4:00 wakker worden gemaakt door een orkest van krolse katten
0 stemmers
Totaal niet geïnspireerd op persoonlijke ervaring hoor
70% is denk ik mn favoriete soort pure chocolade maar ik vind 80% niet meer echt lekker, dan is het eigenlijk alleen nog maar bitter. Ik trek bij 75% de grens, hoop dat je hier wat aan hebt
Naar aanleiding van deze post
Wat zou je liever willen
- Koffie van mindere kwaliteit dan vroeger voor dezelfde prijs (dus slechtere bonen, goedkopere melk en minder apparaatonderhoud)
- Koffie van dezelfde kwaliteit voor een hogere prijs
0 stemmers
Haha het is niet eens goeie koffie