Je moet kiezen-topic #2

Oh shit :joy:

1 like

ja heb al zoveel mooie/goeie muziek gehoord tot nu toe, dat weet ik iig zeker. wat de toekomst gaat brengen is nog onduidelijk, misschien is het wel allemaal kutmuziek.

9 likes

Ik denk dat ik lang genoeg nog plezier kan beleven aan alles wat ik tot op heden heb geluisterd :wink:

5 likes

Ja! Zet met liefde Kinderen voor Kinderen en Spice Girls op repeat.

O, en klassieke muziek ook.

4 likes
  • Kinderen voor Kinderen
  • Snotneuzen

0 stemmers

omg deze uitslag

2 likes

I’m with you

Omg jaaaa de snotneuzen.
Kwam dat vroeger ook op kindernet ofzo?
Bassie de zweeeeerver :notes:

3 likes

Oh lol ik dacht dat jullie kinderen voor kinderen allemaal snotneuzen vonden en toen dacht ik ja mee eens.

12 likes

ik weet ook niet wat het is maar ik haat kinderen voor kinderen gewoon dus prima

5 likes

De rest van je leven alleen nog maar 80% pure chocolade of alleen nog maar witte chocolade

• 80% puur
  • wit

0 stemmers

2 likes

Wat is dat nou voor keuze :sob:

1 like

Ik vind 70% puur dus echt heerlijk is mijn favoriet. Scheelt 80% veel met 70%?

3 likes

10%

89 likes

Hahahaha :sob::sob::sob: ik had een serieus antwoord verwacht toen ik een notificatie kreeg, was helemaal nieuwsgierig :smiling_face_with_tear:

8 likes

Haha daarom juist :tipping_hand_woman:t3:

1 like

Love wit

7 likes
  • Iedere ochtend om 4:00 wakker worden gemaakt door vechten eksters
  • Iedere ochtend om 4:00 wakker worden gemaakt door een orkest van krolse katten

0 stemmers

Totaal niet geïnspireerd op persoonlijke ervaring hoor

4 likes

70% is denk ik mn favoriete soort pure chocolade maar ik vind 80% niet meer echt lekker, dan is het eigenlijk alleen nog maar bitter. Ik trek bij 75% de grens, hoop dat je hier wat aan hebt :sweat_smile:

2 likes

Naar aanleiding van deze post

Wat zou je liever willen

• Koffie van mindere kwaliteit dan vroeger voor dezelfde prijs (dus slechtere bonen, goedkopere melk en minder apparaatonderhoud)
  • Koffie van dezelfde kwaliteit voor een hogere prijs

0 stemmers

2 likes

Haha het is niet eens goeie koffie :sweat_smile:

1 like