Je moet kiezen-topic #2

Wel dezelfde matige kwaliteit als 3 jaar geleden?
Ik vind 1,10€ inflatie wel sky high. Maargoed onze havermelk is ook 90 cent omhoog gegaan in 2 jaar tijd.

Als ik erover denk was het toen zelfs beter, in elk geval warmer want je kunt het tegenwoordig zo weg tikken.
Eens op zoek naar een andere toko wellicht

2 likes

Als het verder geen lekkere koffie is zou ik zeker verder kijken maar dit kan je ook gewoon aangeven! Ik heb een aantal vaste gasten die hun koffie altijd extra heet vragen en dat is echt zo goed als geen extra moeite, zeker als je niet op een gigadruk tijdstip komt

2 likes

Ik zal het onthouden voor de volgende keer! De smaak is verder wel prima

5 likes

Je neus snuiten doe je het liefst met

• Stoffen zakdoeken
  • Tissues
  • Papieren zakdoekjes
  • Keukenpapier
  • Wc papier

0 stemmers

1 like

Ik vind stoffen zakdoeken zo vies. Dat je dan je neus snuit en je zakdoek met snot opvouwt en in je zak stopt om hem er later weer even lekker bij te pakken. Gewoon nee :nauseated_face:

7 likes

Een tissue is toch een papieren zakdoek?

4 likes

Ik interpreteer het als een tissue komt uit zo een pakje (meestal dikker en iets zachter met meer lagen) en een papieren zakdoek komt uit zo’n doos en is dunner. Of het is net omgekeerd aangezien de meesten op papieren zakdoek stemmen. :sweat_smile:

4 likes

Beginnend met wc papier of keukenpapier uit gemak, dan een hele schrale neus krijgen en dan elke keer weer ervaren dat papieren zakdoekjes echt fijner zijn.

10 likes

Ik vind van die tissues uit van die boxen vaak wat lichter/dunner ook als die uit meerdere lagen bestaat. En wat zachter dan papieren zakdoekjes uit zo’n pakje maar het verschil is niet zo heel groot.

@Kirby ah ja maar als je de zakdoek na een keer gebruiken gewoon in de was doet of een zakje ofzo en je pakt de volgende keer een schone is er niet zoveel aan de hand denk ik?

De mensen die ik ken die een stoffen zakdoek gebruiken doen die niet na 1x in de was hoor :sob:

3 likes

Volgens mij is dat ook het hele punt van zo’n stoffen zakdoek, dat je hem meerdere keren gebruikt want = goedkoper.

Ja mooie dingen

1 like

Tissues voor de incidentele verstopte neus. Stoffen als ik ongeveer een kasteel kan bouwen van de gebruikte tissues. Maar dan gebruik ik ook het liefst een hydrofiele doek

2 likes

Het is toch mn eigen snot? En je gebruikt niet steeds het zelfde stukje natuurlijk.

4 likes

Waar zou je eerder voor kiezen qua pijnsensatie/behandeling, niet qua lange termijn effect (hormonen/anticonceptie/missende kies)

• Kies laten trekken
  • Spiraal laten plaatsen

0 stemmers

Bedoel je welke behandeling het meeste pijn doet of welke juist het minste?

welke je eerder zou kiezen! Ik had daar laatst discussie over met een vriendin die eerder nog een spiraaltje zou laten plaatsen, terwijl ik dat ook echt heel naar vond (maarja die kiezen ook)

2 likes

Ik heb met beide dingen geen ervaring maar ik ben eigenlijk voor allebei niet bang. :thinking: Misschien zou ik eerder een spiraal laten zetten omdat je bij het trekken van een kies niet normaal kan eten/praten/je soms met een opgezwollen gezicht achterblijft, de nasleep lijkt me langer???

4 likes

Het trekken zelf vind ik ‘gewoon’ een naar gevoel maar die dagen erna dat je zo’n stinkend, bloederig gat in je mond hebt vind ik echt het vieste dat er is.

Spiraal plaatsen doet heel even pijn, daarna is de kramp op te lossen met pijnstilling.

Dus ik kies met liefde voor de spiraal.

2 likes