Je moet kiezen-topic #2

@whosthatgirl @Zonnestraaltje @Ainu ik snap dat het gek overkomt :sweat_smile: ik las afgelopen week dit nieuwsartikel en ik ben opgegroeid bij een boerderij, dus daar schrok ik van en vandaar dat ik eraan moest denken:

Tw: dierenmishandeling

Kinderboerderij in shock: man verkracht koe Laura maandenlang, wordt betrapt door eigenaar | Hart van Nederland

Daarom schoot dat me te binnen, ik moet er niet aan denken dat zulke mensen in de buurt van mijn dieren waren gekomen en dan vraag ik me gelijk af hoe je ze daar dan tegen moet beschermen. Maar ik begrijp dat de meeste mensen daar niet gelijk aan denken dus excuses voor de verwarring. :joy:

7 likes

Wow tering wat een verhaal :slightly_frowning_face:

3 likes

ik dacht daar ook meteen aan hoor, door dat artikel inderdaad

3 likes

:sob: :sob: :sob:

6 likes

Oh, arme Laura :frowning:

11 likes

Online je geld verdienen als

• clownfluencer: Op Instagram show je dagelijks clownesque kleding die je zelf hebt gemaakt met bijpassende make-up (inclusief tutorials).
  • cleaningfluencer: op Youtube neem je mensen dagelijks mee naar huizen/kamers die extreem vies zijn en die jij volledig opruimt.

0 stemmers

3 likes

No way dat ik dagelijks de ongekende smerigheid van anderen ga schoonmaken :nauseated_face:

14 likes

Je bent 30. Kies je voor een relatie met een man van 50 of van 20? Qua karakter en uiterlijk zijn ze gelijk qua cijfer, maar uiteraard passend bij hun leeftijd. Je blijft gegarandeerd minstens 5 jaar in een gelukkige relatie met deze persoon.

• 20
  • 50

0 stemmers

na vijf jaar dikke erfenis jwz

10 likes

Ik hou van oud.

4 likes

Iemand van 50 die z’n leven op orde heeft met moneys of een studentenkamer met 16 huisgenoten en schimmel in de keuken? Nahhhh zo moeilijk is dat niet toch.

15 likes

Sowieso geen man maar dat terzijde :sweat_smile:

9 likes

Ik dacht hell yeah ik ben sowieso van de oudere mannen. Toen ging ik googelen naar ‘50 yo men’. Je moet kiezen:

• Optie 1:
  • Optie 2:
  • Optie 3:
  • Optie 4:
  • Optie 5:
  • Optie 6:
  • Optie 7:
  • Optie 8:
  • Optie 9:
  • Optie 10:

0 stemmers

1 like

Nummer 9, maar meer om de ‘gratis’ personal trainer :joy:

2 likes

Die derde leek op een docent op het hbo dat een marketingvak gaf. Hij mag mij nu wel weer les komen geven :crazy_face:

Voor een filmpremière van een dystopische film kan je kiezen tussen de volgende jurken:

2 likes

Krijg ik er dan wel ook Zendaya’s lijf bij? Denk dat mijn blubberbillen wat minder goed uitkomen dan de hare in die Mugler

8 likes

Nee, maar misschien wordt het lichaam wel enigszins vacuum gezogen in die outfit :stuck_out_tongue:

2 likes

mag ik dit

17 likes

Al je face to face interacties liever

• Gefluisterd
  • Geschreeuwd

0 stemmers

2 likes

Ik heb altijd gezegd dat ik niet met iemand wil daten die qua leeftijd dichter bij mijn vader zit dan bij mij, dus dan zou ik in dit geval toch voor de 20 jarige gaan.

1 like