Je moet kiezen-topic #2

Absoluut kies laten trekken. Ik moet binnenkort weer en hoewel ik er echt mega tegenop zie vond ik een spiraal plaatsen de laatste keer echt DE HEL (de twee keer daarvoor ging het wel). Ik was in een paar minuten tijd echt zo gaan meuren naar angstzweet en ik moest een uur bijkomen buiten voordat ik naar huis kon. Met als kers op de taart mijn normaalgesproken heel empathische en symphatieke mannelijke huisarts die erna zei “dat viel wel mee he”

:rage:

Ik weet niet of dat ooit nog zonder verdoving (plaatselijk dan wel roesje) zou doen, ook al weet ik dat dat niet gebruikelijk is.

Een kies trekken is naar maar daar voel je tenminste niets van (tenminste, ik niet bij die ene kies die al getrokken is en ook het herstel viel heel erg mee).

Ja ik vind het echt zo gek dat we het maar normaal vinden dat spiraaltjes er prima onverdoofd inkunnen. Ik vond het beiden keren echt zo ontzettend naar. Het is natuurlijk een lastig gebied om te verdoven, zal wel niet lokaal kunnen, maar echt ‘hoest maar even’, ‘je voelt even druk’.

Maar ik zit nu ook met een getrokken verstandskies die slecht herstelt en dat is ook vrij kut, dus ja ik weet het niet.

5 likes
  • Wormenkweker zijn voor de visspoort maar ook voor compostering. (Je hebt 5 miljoen wormen gemiddeld in je bezit).
  • Een geitenverhuurbedrijf hebben waarbij mensen periodiek geiten kunnen huren om ze ergens te laten grazen. Je bezit 120 geiten.

0 stemmers

2 likes

Niet dat ik wormen zo leuk vind, maar ik moet geiten gewoon niet

4 likes

Misschien denk ik te negatief, maar ik zou voor de geiten te bang zijn dat een of ander raar persoon met slechte intenties (als in: een seksuele voorkeur voor geiten oid) een geit zou willen huren bij mij. Ik zou niet weten hoe je potentiële huurders daarop zou kunnen screenen. Dus dan maar de wormen :smiling_face_with_tear:

1 like

Huh wtf.:sweat_smile:

5 likes

Zo specifiek ook :sob:

8 likes

4 likes

@whosthatgirl @Zonnestraaltje @Ainu ik snap dat het gek overkomt :sweat_smile: ik las afgelopen week dit nieuwsartikel en ik ben opgegroeid bij een boerderij, dus daar schrok ik van en vandaar dat ik eraan moest denken:

Tw: dierenmishandeling

Kinderboerderij in shock: man verkracht koe Laura maandenlang, wordt betrapt door eigenaar | Hart van Nederland

Daarom schoot dat me te binnen, ik moet er niet aan denken dat zulke mensen in de buurt van mijn dieren waren gekomen en dan vraag ik me gelijk af hoe je ze daar dan tegen moet beschermen. Maar ik begrijp dat de meeste mensen daar niet gelijk aan denken dus excuses voor de verwarring. :joy:

7 likes

Wow tering wat een verhaal :slightly_frowning_face:

3 likes

ik dacht daar ook meteen aan hoor, door dat artikel inderdaad

3 likes

:sob: :sob: :sob:

6 likes

Oh, arme Laura :frowning:

11 likes

Online je geld verdienen als

• clownfluencer: Op Instagram show je dagelijks clownesque kleding die je zelf hebt gemaakt met bijpassende make-up (inclusief tutorials).
  • cleaningfluencer: op Youtube neem je mensen dagelijks mee naar huizen/kamers die extreem vies zijn en die jij volledig opruimt.

0 stemmers

3 likes

No way dat ik dagelijks de ongekende smerigheid van anderen ga schoonmaken :nauseated_face:

14 likes

Je bent 30. Kies je voor een relatie met een man van 50 of van 20? Qua karakter en uiterlijk zijn ze gelijk qua cijfer, maar uiteraard passend bij hun leeftijd. Je blijft gegarandeerd minstens 5 jaar in een gelukkige relatie met deze persoon.

• 20
  • 50

0 stemmers

na vijf jaar dikke erfenis jwz

10 likes

Ik hou van oud.

4 likes

Iemand van 50 die z’n leven op orde heeft met moneys of een studentenkamer met 16 huisgenoten en schimmel in de keuken? Nahhhh zo moeilijk is dat niet toch.

15 likes

Sowieso geen man maar dat terzijde :sweat_smile:

9 likes