Ik dacht hell yeah ik ben sowieso van de oudere mannen. Toen ging ik googelen naar ‘50 yo men’. Je moet kiezen:
- Optie 1:
- Optie 2:
- Optie 3:
- Optie 4:
- Optie 5:
- Optie 6:
- Optie 7:
- Optie 8:
- Optie 9:
- Optie 10:
0 stemmers
Ik dacht hell yeah ik ben sowieso van de oudere mannen. Toen ging ik googelen naar ‘50 yo men’. Je moet kiezen:
0 stemmers
Nummer 9, maar meer om de ‘gratis’ personal trainer
Die derde leek op een docent op het hbo dat een marketingvak gaf. Hij mag mij nu wel weer les komen geven
Voor een filmpremière van een dystopische film kan je kiezen tussen de volgende jurken:
Krijg ik er dan wel ook Zendaya’s lijf bij? Denk dat mijn blubberbillen wat minder goed uitkomen dan de hare in die Mugler
Nee, maar misschien wordt het lichaam wel enigszins vacuum gezogen in die outfit
Al je face to face interacties liever
0 stemmers
Ik heb altijd gezegd dat ik niet met iemand wil daten die qua leeftijd dichter bij mijn vader zit dan bij mij, dus dan zou ik in dit geval toch voor de 20 jarige gaan.
Ik was toch al luid dus bring it on
Ik heb een wormenhotel thuis en kan het aanraden. Bijna geen werk aan haha en altijd goede compost
0 stemmers
Ik dacht eerst wat een dilemma wel want ik wil wel werken maar gewoon op kantoor, dus dan maar liever de tradwive zijn. Maar de partner met 50s mentaliteit is wel echt een dealbreaker.
Liever nu
0 stemmers
0 stemmers
Nou van luizen ben je niet na 1x wassen vanaf.
Misschien van de luizen zelf wel maar de eitjes niet, daar ben je pas vanaf na weken kammen.
Ik heb het gehad en moest mezelf 3 keer behandelen omdat het maar niet wegging. Inc alles wassen inderdaad. Dekbedden enzo in een afgesloten zak stoppen voor een week. Nagels heel kort knippen. Insmeren vanaf je oren tot aan je voeten. Ik woonde alleen dus moest iemand anders vragen om mijn rug in te smeren. Het was afschuwelijk ja.
Luizen zijn veel makkelijker te bestrijden.
omg ik krijg jeuk van deze polls
Misschien meer iets voor het biechttopic maar ik kamde de (dode!) neten nooit uit en dan zat ik op loze momenten een beetje te voelen aan m’n haar en trok ik dan de neten er voorzichtig uit. Was een leuke activiteit in college. Beetje wat je ook met klitten kan doen.
O en ik gebruikte haarserum van de Action als luizendoder want dat bestond bijna alleen maar uit siliconen (net als die dure luizenshit) en kostte maar 2 euro.
Ja ken ik zeker, maar mijn post was niet bedoeld om luizen erger te maken dan schurft.