Je moet kiezen-topic #2

Haha nee hoor ben er maar 1x geweest (wel 2 maanden meteen) maar dat was wel vrij onvergetelijk! Op sommige plekken kan het idd veel regenen en ontstaan er snel flash floods.

Dit is een filmpje wat ik regelmatig terug kijk: een paar toeristen zijn aan het zwemmen bij een waterval op Maui met een drone. Hier zie je in 1 minuut hoe bizar snel een flash flood ontstaat en hoe gevaarlijk dat is. Ze zijn uiteindelijk opgehaald/gered door een helicopter.

7 likes

Ik vind lang prachtig maar het idee van het idee van zo’n grote mezelf word ik echt tyfusongemakkelijk. Zie mezelf ook overal tegenaan stoten (wat al gebeurt met mijn allesbehalve indrukwekkende ledematen).

3 likes

Haha ik zat ook te denken van ik weet denk ik niet wat ik met mijzelf aanmoet als ik 1.95 ben. Kan me daar helemaal niks bij voorstellen. Zo’n onwerkelijk idee. Maar 10 cm langer zou ik wel direct willen.

Liever:

• 10 cm langer
  • 10 cm kleiner

0 stemmers

En ik dacht ook “dan moet ik waarschijnlijk ook vrienden en familie helpen met verhuizen” :joy:

3 likes

10 cm langer = alsnog 1.92 voor mij haha

6 likes

Kan ik eindelijk normale broeken aan :joy:

1 like

+1 voor precies de omgekeerde situatie :joy:

4 likes

Ook altijd last van te lange pijpen? Met broeken heb ik dat niet maar met jumpsuits altijd. Die laat ik altijd inkorten. Bizar hoelang ze die pijpen maken.

1 like

Ik heb juist altijd last van te korte pijpen en ik ben ‘maar’ 1.74 :sob:

Word jij nu liever 16 geschat of 48?

• 16
  • 48

0 stemmers

All of the above

11 likes

Ik heb een wormenhotel en kan het iedereen aanraden. Echt zo leuk!

4 likes

Ben je liever een rijke pensionado of juist je werkende leven rijk (en dan tijdens je pensioen leven van enkel AOW)

• Rijke pensionado
  • Rijk tijdens werkende leven (je moet wel werken)

0 stemmers

2 likes

Dat pensioen moet je eerst maar eens zien te halen :sweat_smile:
Liever een dusdanig rijke werkende dat ik eerder met pensioen kan :sunglasses:

2 likes

Nee srry dat mag niet

3 likes

Ja maar dan fa ik vanaf m’n pensioen gerechtigde leeftijd wel van de AOW leven :upside_down_face:. En dan van 55-67 gewoon een rijk zijn :relieved:.
Of mag het nu nog steeds niet :rofl:

1 like

Ik heb iets teveel mensen ernstig ziek zien worden of zelfs overlijden rond hun pensioen dus doe maar rijk tijdens mijn werkende jaren.

3 likes
  • Een partner die een kwartier voordat jullie wegmoeten al met zijn jas in de deuropening staat (en jij nog bezig bent)
  • Een partner die steevast te laat klaar is waardoor jullie moeten haasten

0 stemmers

Nav mijn ochtend. Geen idee welke ik irritanter vind

Edit sorry zijn moet natuurlijk zijn/haar/diens zijn

1 like

Ik ben de partner die iedereen opjaagt :sweat_smile:

2 likes

Het meest ergerlijke vind ik eigenlijk dat hij doet alsof hij al een half uur op mij wacht (ik ben de langzame altijd te laat klaar partner), maar we eerder te laat komen omdat hij dan toch nog even naar de wc moet, z’n sleutels kwijt is, wat moet drinken etc etc.

13 likes

Zijn schoenen aan moet doen of toch nog wil kijken hoe lang het rijden is, even op de pc nog het saldo van de dienstencheques bekijken.
“Ik heb wel mijn jas al aan”

2 likes