Ik ben echt zo vaak alleen in het bos aan het wandelen en het komt vaak genoeg voor dat ik alleen een enkele man tegenkom.
Een grizzly klauwt me in 2 seconden dood.
Ik ben echt zo vaak alleen in het bos aan het wandelen en het komt vaak genoeg voor dat ik alleen een enkele man tegenkom.
Een grizzly klauwt me in 2 seconden dood.
Kan wel kloppen, want ik ben niet erg origineel
Echt 100% een beer.
Het aantal doden per jaar door een beer is minder dan 10, misschien zelfs minder dan 5.
Aantal vrouwen vermoord per jaar is 90,000 ofzo.
En dan hebben we het nog niet eens over andere dingen die een man je kan aandoen.
Ik hike regelmatig alleen in de bergen en ik maak me dan echt meer zorgen over mannen dan dieren.
Maar dat is toch helemaal geen eerlijke vergelijking? Overal waar je als mens komt zijn mannen, maar de kans dat je een beer tegenkomt is mini.
Jij woont toch in Amerika? Ik vind de uitslag tot nu toe wel interessant. Hier op het forum heeft het merendeel liever een man, terwijl op TikTok (en dat zijn voornamelijk Amerikanen) liever een beer hebben. Vraag mij af hoe dat komt. Heeft het te maken dat Nederland geen beren heeft in het wild? Of zijn Amerikaanse mannen dusdanig kut?
Ja dan moet je voor deze vergelijking ook alleen de moorden/wat dan ook pakken die ‘random’ zijn en dus niet in de relationele sfeer
Ik denk eerder dat mensen die niet in een land met beren wonen het enger maken dan het is. Beren willen over het algemeen geen confrontatie dus zo eng zijn ze niet.
Ik ben zelf meerdere keren een beer tegengekomen en ik kan me voorstellen dat er ook beren zijn die mij gezien hebben en ik hen niet.
Over het algemeen (met uitzonderingen natuurlijk) is het zo dat als je de natuur respecteert dat je dan veilig bent. Met mannen heb ik dat gevoel niet
Je hebt de touwtjes in handen bij de ontwikkeling van een nieuw concept ‘Hotel from Hell’.
Welke keuzes maak je?
0 stemmers
De badkamer ____
0 stemmers
Om de kamer te openen/ veilig af te sluiten moet je
0 stemmers
Roomservice
0 stemmers
Tijdens een luxe etentje beneden treedt er iemand op.
0 stemmers
0 stemmers
Ik ben een keer van bovenaan de trap uitgegleden naar beneden en kwam tot stilstand met m’n grote teen tegen een tafelpoot aan de teen heeft daarna alle kleuren van de regenboog gehad
Wat kies je?
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Mijn droom
Haha ik weet welk Instagramkanaal jij volgt
Oh het lijkt me zo fijn als iemand elke dag een gezonde maaltijd voor je kookt. Denk dat je daar zelf ook weer veel inspiratie uit kan halen om het zelf te doen. En dat niet aankomen en wel alles eten. De meesten proppen waarschijnlijk alleen maar junkfood in hun lichaam en met 50 jaar zit je met dichtgeslipte aderen en ga je alsnog snel dood. Je ziet het alleen aan de buitenkant niet.
Wie ben jij eerder? Nav een gesprek met @Twonights
0 stemmers
Edit: Ik haat dit topic @Lula !!! Ik wil het niet hierin
Edit2: gdvrdmm waarom kan jij middelvingers en wij niet!!!
Ik wil echt graag de tweede persoon zijn maar ik heb in september wel al een bruiloft en een congres staan dus ik vrees dat ik toch de eerste ben
Je moet kiezen. Wie wordt minister president? (Dit zijn de geruchten)
0 stemmers
Dan kan ik ook nummer 1 zijn, maar ik vind 2 dingen nog wel meevallen. Je hebt ook van die irritante mensen die niet een gaatje vrij hebben voor een lunch of ff spontaan drankje doen.
Je bent
0 stemmers