Ben wel benieuwd welke shampoo…
Zelf nooit luizen gehad, maar ben een luizenmoeder geweest en dit is ook wat rivm zegt…
Gelukkig viel het bij jullie mee.
Ben wel benieuwd welke shampoo…
Zelf nooit luizen gehad, maar ben een luizenmoeder geweest en dit is ook wat rivm zegt…
Gelukkig viel het bij jullie mee.
Ik heb als kind 3 keer luizen gehad ofzo en die shampoo was niet super effectief, luizen schijnen daar steeds meer resistent voor te zijn. Enige wat hielp was kammen kammen kammen. Maar als je dan één neet had gemist zat je weken later weer onder.
Op een gegeven moment bij een luizenkliniek geweest en daar was ik er in 1 behandeling vanaf. Ideaal, maar wel duur herinner ik me nog.
Ik vond luizen echt vreeeselijk, dan had je jeuk en krabte je je en dan zat er zo’n luis tussen je nagel gatverdamme. Of soms werd ik s’ochtends wakker en dan lagen er een paar op mijn kussen.
Nooit schurft gehad maar zou dat wel kiezen denk ik, dat zie je tenminste niet met het blote oog.
Deze werkt top. Wel hartstikke duur want je doet maar 1,5 max met een flesje. Dochter heeft dik lang krullend haar (cries in thin hair )
Heb wel 6x zo’n fles moeten kopen omdat er een plaag in de klas was en ze elkaar allemaal weer aanstoken. Dochter sliep bij min in bed, zelf nooit luizen gekregen gek genoeg.
Ik heb beide gehad en zal altijd voor luizen kiezen ipv schurft. Schurft zie je ook, je hebt allemaal soort witte buisjes bij je handen en voeten. Je ziet alleen de beestjes zelf inderdaad niet. Ik had door schurft uiteindelijk zulke erge jeuk dat ik mijzelf snachts open krabte met een borstel. Niks hielp tegen de jeuk en ik heb er echt nachten van wakker gelegen. Heb ook meerdere behandelingen gehad en het hielp telkens niet genoeg.
Mijn huisgenoot op kamers heeft het 2 keer gehad en beide keren niet tegen mij of een van de andere huisgenoten verteld, achteraf vond hij het wel grappig om te vertellen
0 stemmers
Maar wat geldt als buiten de deur eten? mag je dan in je vakantiehuisje ook niet eten? want dan kan je überhaupt niet op vakantie
Niet meer uit eten of naar de horeca om eten af te halen
Wat vind je erger?
0 stemmers
Zijn er echt mensen die ‘wat de brie’ zeggen?
Ja de Bankzitters dus
Ik praat als een MC
Heel chill dat dit multi-interpretabel is haha
Ik vind straattaal dus niet erg maar moet wel bij die persoon horen. Als een of andere kakker steeds straattaal gaat gebruiken of een bepaald accent aanneemt dan vind ik dat zacht uitgedrukt wel erg apart.
Waar zijn die handjes???
het ergste van alles vind ik die “afko’s”, krijg daar gewoon rillingen van. fratima is nog grappig maar van esma, hdp, een vvv’tje en zulke dingen gaan mijn nekharen echt overeind staan
0 stemmers
Ik denk hier over na omdat er altijd gedoe is in mijn gebit. Liever een:
0 stemmers
Een kunstgebit is ook gedoe, je kaak slinkt, er gaat spul onder, het is zomaar niet goed passend en meer
Bij die volkszanger heb je iniedergeval de kans dat hij jouw naam onthoudt, blij reageert als je er bent en zo af en toe een kruimel teruggeeft. Taylors diehard fans verkeren in de ergste staat van delusion waarin ze oprecht geloven dat die vrouw ook maar een seconde met meer dan de inhoud van hun portemonnee bezig is omdat ze hen heel af en toe een snippet van haar privé-leven laat zien en bezig houdt met speurtochten die verder gaan dan de jaarlijkse aivd kerstpuzzel