Je moet kiezen-topic #2

Ja

6 likes

Met spuug bedoel je braaksel, toch? Dat in mijn gezicht lijkt me oneindig erger dan urine op mijn hoofd ofzo (ook kut natuurlijk, maar met een douche wel te wissen).

1 like

Nee speeksel!

5 likes

O ik ging uit van speeksel spugen :joy:

1 like

Ook nog wel een verschil tussen een beetje doorzichtig speeksel of een gore slijmerige rochel die sommige mensen kunnen produceren.

3 likes

Nee gewoon speeksel

Je krijg 500K, alleen moet je dan

• Een kunstwerk kleien van de eerste en beste hondendrol die je op straat vind
  • Je tong dippen in een bakje waar 10 willekeurige mensen in hebben getuft

0 stemmers

Je gaat toch niet moedwillig een of andere ziekte oplopen :neutral_face:

is toch hetzelfde als tongen met 10 mensen op 1 avond, ik zie het probleem niet

22 likes

Alles voor de monnie

3 likes

Neh, te weinig :sweat_smile:

1 like

Even dippen is ook zo voorbij, een kunstwerk maken duurt echt lang :face_vomiting:

5 likes

Hoezo, ff tussen beide handen drukken tot een soort bolletje en dan neerzetten. Is gewoon kunst dan.

4 likes

Ik had eerst verkeerd gelezen en dacht dat je de hondendrol moest namaken met klei.

1 like

Wat zou je erger vinden?

• Altijd als je vriend met zijn vrienden afspreekt, wordt er van je verwacht dat je ook mee gaat
  • Je mag nooit mee met je vriend als hij met z’n vrienden afspreekt, hij wil dat strikt gescheiden houden

0 stemmers

6 likes

Het gaat denk ik ook om de woorden absoluut en strikt. Ik zou ook niet mee hoeven naar m’n potentiële vriends vrienden maar als het niet mág zou ik dat raar en infantiel vinden.

7 likes
  • In het bos met alleen een beer
  • In het bos met alleen een man

0 stemmers

Deze vraag zag ik gisteren rondgaan op tiktok en het geeft wel te denken dat het best een lastige keuze is. Maar als het een grizzly of ijsbeer is ga ik voor de man, zwarte beer ga ik voor de beer.

3 likes

Ik ben echt zo vaak alleen in het bos aan het wandelen en het komt vaak genoeg voor dat ik alleen een enkele man tegenkom.

Een grizzly klauwt me in 2 seconden dood.

10 likes

Kan wel kloppen, want ik ben niet erg origineel :relaxed: