Om beren op afstand te houden
Ah lijkt mij echt leuk, wandelingetje met Frans. Daarna lekker chinees eten
Panda, want zou toch leuk zijn als ik door een uitstervend soort word vermoord
Denk het eigenlijk niet want wss schieten ze die panda af nadat ie jou heeft vermoord.
Ik weet niet hoe groot fan hij echt is van natuur maar hij loopt dus wel dagelijks een rondje door het park bij hem in de buurt. Dit gaat over Maarten van Rossum btw
Wat?!?
Beren zijn helemaal geen extreem gevaarlijke dieren.
De laatste keer dat ik een beer tegenkwam liep hij op een paar meter afstand van mij een beetje in de bosjes te snuffelen, keken we elkaar aan en gingen we ieder onze eigen weg
Ik denk dat beren die een mens (willen) aanvallen zeldzamer zijn dan mannen met slechte intenties…
Ligt er aan hoe? Ik vang liever een kogel dan dat ik opgegeten ga worden door een beer. Maarja als het 84 steekwonden zijn die een man me geeft, dan maakt het me denk ik niet uit? Beide kut en pijnlijk.
Ja echt naar, ik keek een documentaire over een moord en opeens lieten ze horen hoe haar laatste schreeuwen blijkbaar waren opgenomen door beveiligingscamera’s. Een vrouw zo in nood horen schreeuwen gaat echt door merg en been
Ging me meer om je ‘hahaha’
Die hahaha hoorde bij het gedeelte over dat ik dat ook niet aanraad, als reactie op Jumpsuit. Die geluidsfragmenten zijn UITERAARD niet hahaha
Als ze oorlog met China willen wel ja
Ik zie gewoon voor me dat die panda zo over me struikelt en valt. Niet opeet oid
omg zo leuk die beer van dichtbij! in amerikaanse video’s/peilingen lijken mensen ook veel vaker de beer te kiezen dan in de polls op dit forum. is geen gegrond onderzoek natuurlijk maar ik denk echt dat mensen hier overschatten hoe agressief beren zijn. voor een ijsbeer zou ik ook wel bang zijn maar bruine/zwarte beer niet
Misschien moeten we dan een wolf gebruiken in plaats van een beer. Denk alleen niet dat de resultaten dan compleet anders zijn
Voorlopig is mijn hypothese dat Amerikaanse mannen extra klote zijn
Er is toch ook zo’n ezelsbruggetje
Is the bear brown? Lay down
Is it black? Fight back
Is it white? Goodnight
Ja! En voor mensen die ooit nog naar berengebied gaan: zwarte beren heten wel zo, maar zijn ook regelmatig bruin van kleur. Heb zelfs een keer een lichtblond/bruinig exemplaar gezien. Alle zwarte beren die ik in het wild heb gezien (stuk of 12) waren ook totaal ongeïnteresseerd in mensen. Maar het is wel goed om in je achterhoofd te hebben hoe je je moet gedragen bij welke soort zoals @kali ook zei. Een grizzlymoeder met cubs tegenkomen lijkt me wel doodeng (dan liever een man haha).
ja maar zwarte beren kunnen idd alle drie die kleuren zijn dus daar heb je alsnog weinig aan
Je kan grizzlyberen heel makkelijk herkennen aan de bult op hun schouder, zwarte beren hebben dat niet
Ook de oren kan je ze aan herkennen en een spitsere kop
Er is ook zo’n dorp in Alaska toch waar ijsberen vaak rondlopen. En dat dat dan de enige beren zijn die wel bewust op mensen jagen. Why the fuck zou je daar gaan wonen. Ik zou geen oog dicht doen. Volgens mij ging Floortje Dessing daar een keer naartoe.