Je moet kiezen-topic #2

Gerard zie je in het donker van ver aankomen als ie z’n mond open doet.

En hij is 100% niet geïnteresseerd in seks met mij, de rest weet je het niet zeker van. Bedoel, ik zou MvR wel kunnen overmeesteren en Frans kan ik er ook nog wel uitrennen, maar bij Geer is het gevaar er überhaupt niet.

9 likes

@FrauHelga en @Zemraluani hebben twee compleet verschillende interpretaties op de vraag

8 likes

Hahaha ik ging er in mijn onschuld van uit dat ze alleen geïnteresseerd zijn in een boswandeling en ouwehoeren.

9 likes

Oh haha ik dacht we gaan er nog van uit wie het minst een fysiek gevaar is voor een alleengaande vrouw in een bos.

Maar als het voor de gezelligheid is doe mij dan maar Frans ook.

1 like

Waarom zou je in het bos ouwehoeren? Ik erger me echt dood aan mensen die (luid) praten al wandelend.
Hou je muil en geniet van de stilte die er eindelijk eens is.

En maakt me niet uit wie ik tegenkom; zo snel mogelijk passeren verder niks.

De vraag is slechts wie je het liefste tegenkomt. Elke interpretatie van die vraag is prima.

Sowieso denk ik dat de kans klein is dat je Maarten van Rossem in het bos tegenkomt. Het lijkt mij niet dat het bos zijn natuurlijke habitat is.

2 likes

Frans lijkt mij wel gezellig, liedjes samen zingen in het bos, lachtherapie en hem daarna uitnodigen om een afhaalmaaltijd bij mij te komen eten

1 like

Ik vind Frans Bauer ook wel de minst bedreigende man met hoe hij overkomt, maar ja schijn bedriegt :joy:

1 like

nu moet ik weer denken aan de kennissen(?) van @Chesirecat die naar het huis van frans gingen en toen chinees gingen eten hahaha

6 likes

Om beren op afstand te houden

4 likes

Ah lijkt mij echt leuk, wandelingetje met Frans. Daarna lekker chinees eten

2 likes

Panda, want zou toch leuk zijn als ik door een uitstervend soort word vermoord :joy:

Denk het eigenlijk niet want wss schieten ze die panda af nadat ie jou heeft vermoord.

1 like

Ik weet niet hoe groot fan hij echt is van natuur maar hij loopt dus wel dagelijks een rondje door het park bij hem in de buurt. Dit gaat over Maarten van Rossum btw

Wat?!?

3 likes

Beren zijn helemaal geen extreem gevaarlijke dieren.

De laatste keer dat ik een beer tegenkwam liep hij op een paar meter afstand van mij een beetje in de bosjes te snuffelen, keken we elkaar aan en gingen we ieder onze eigen weg :woman_shrugging:t3:

Ik denk dat beren die een mens (willen) aanvallen zeldzamer zijn dan mannen met slechte intenties…

36 likes

Ligt er aan hoe? Ik vang liever een kogel dan dat ik opgegeten ga worden door een beer. Maarja als het 84 steekwonden zijn die een man me geeft, dan maakt het me denk ik niet uit? Beide kut en pijnlijk.

1 like

Ja echt naar, ik keek een documentaire over een moord en opeens lieten ze horen hoe haar laatste schreeuwen blijkbaar waren opgenomen door beveiligingscamera’s. Een vrouw zo in nood horen schreeuwen gaat echt door merg en been

2 likes

Ging me meer om je ‘hahaha’

5 likes

Die hahaha hoorde bij het gedeelte over dat ik dat ook niet aanraad, als reactie op Jumpsuit. Die geluidsfragmenten zijn UITERAARD niet hahaha

4 likes